Ben ik dan weer één van de enigen die om dit soort dingen niet kan lachen?quote:Op maandag 22 december 2008 18:05 schreef muisje-eliza het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_ziek___.html?p=15,1 sjek die foto![]()
Ik ook niet. Toch een soort van jeugdheld (oh ironie) geweest voor mij...quote:Op maandag 22 december 2008 18:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ben ik dan weer één van de enigen die om dit soort dingen niet kan lachen?
zag je mij lachen?quote:Op maandag 22 december 2008 18:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als je erom kan lachen wel.quote:Op maandag 22 december 2008 18:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik voorzie alleen problemen wanneer mensen bij beide brievenbussen met de dj's willen praten.quote:Op maandag 22 december 2008 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Die tweede brievenbus is trouwens wel echt nodig hoor. Stond me daar een rij vanmiddag weer...
ER zal geen tweede mic bijkomen dank ik.quote:Op maandag 22 december 2008 18:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik voorzie alleen problemen wanneer mensen bij beide brievenbussen met de dj's willen praten.
Ik ook nietquote:Op maandag 22 december 2008 18:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ook heel druk,quote:Op maandag 22 december 2008 17:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Druk druk druk, loop stage op de OK van het ziekenhuis, best heavy zo nu en dan, maar wel erg leuk... En hoe is het met jou?
quote:Op maandag 22 december 2008 18:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nou moeten jullie niet meteen gaan kijken, maar iemand is aan het inbreken in het huis!
Maar er wordt ook heel wat door de brievenbus heen met de dj's gepraat.quote:Op maandag 22 december 2008 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
ER zal geen tweede mic bijkomen dank ik.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
SHE
(zie 'r in de balk voorbij komen)
quote:Op maandag 22 december 2008 18:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zag je mij lachen?
![]()
![]()
![]()
<<--dieptrieste smiley
Goh, je dacht dat hij van glas was.quote:Op maandag 22 december 2008 18:13 schreef D.Rose het volgende:
Ze vallen wel door de mand
Het glazen huis is....van kunststof
het plastik huisquote:Op maandag 22 december 2008 18:13 schreef D.Rose het volgende:
No shit.quote:Op maandag 22 december 2008 18:13 schreef D.Rose het volgende:
Het plexiglazen huis.quote:Op maandag 22 december 2008 18:13 schreef D.Rose het volgende:
ork, ork, orkquote:Op maandag 22 december 2008 18:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ook heel druk,
Ik ga verhuizen![]()
naar Cork
![]()
(en dat is in Ierland
)
quote:Op maandag 22 december 2008 18:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ork, ork, ork
Soep eet jij straks in...?
| Forum Opties | |