Het viel me erg mee met die kou vandaag, gisteren voelde het aanmerkelijk kouder met die ijzige wind. Lekker trouwens al die Postcodeloterij dingen gericht aan de bewoners van niet bestaande adressen. Ik liep vandaag in een vreemde wijk, en heb me rot lopen zoeken af en toe.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef tntster het volgende:
BRrr vandaag had ik een herstelrit dus dat ws glijdend de wijk door met een postcar =)
Had er ook vet lang over gedaan want tsja haasten is nergens goed voor.
ik hoop dat iedereen zijn/haar tenen nog heeft na vandaag =)
Greetz Linda
Wandelschoenen, 1 paar sokken, spijkerbroek, daaroverheen regenbroek. T-shirt, wintertrui van TNT, zomerjas+winterjas van tnt, fleece sjaal en fleece muts van TNT. En een dubbel paar vingerloze handschoenen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Jojoortje het volgende:
Even he... Wat voor een kleding hebben jullie allemaal aan voor de post?
Maakt niet uit wat ik aan heb, heb het altijd stervenskoud
Tja, ik ben iemand die een tyfushekel heeft aan het koud hebben als dat niet nodig isquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
Pff, dat is wel erg dik aangekleed. Ik kom niet verder dan wandelschoenen, sokken, TNT-broek, trui, zomer + winterjas, een muts en 1/2 vingerhandschoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |