welk 'ene leuke stukje' bedoel je precies?quote:Op maandag 22 december 2008 18:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het wordt wel gevaarlijk wanneer je dan het beeld op pauze gaat zetten of speciaal gaat terugspoelen 'voor dat ene leuke stukje' hoor
quote:Op maandag 22 december 2008 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Neeee je coolheidsfactor gaat nu met 12.000 omhoog!![]()
Te triest voor woorden.quote:Op maandag 22 december 2008 18:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ging niet. Ik heb het nagevraagd bij een vriend van me -die advocaat is- en die zei dat het gewoon een hamerzaak was. Hoger beroep zou geen enkel zin hebben. Ik ben veroordeeld op het feit dat ik heb zwartgereden, de reden dat die zaak is doorgespeeld deed er niet toe (ze dachten dat ik niet betaald had). Gelukkig is de boete wel met de helft verminderd, maar het was alsnog 35,- extra.
Het meest lompe aan de hele zaak vond ik nog dat de persoon voor me voor hetzelfde delict veroordeeld is, terwijl hij pontificaal zei niet te willen betalen en ook al zijn rekeningen niet betaald had.Hij kreeg precies dezelfde straf
Jaaa! Iquote:Op maandag 22 december 2008 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
mannen die Disneyfilms leuk vinden
![]()
Dat was een voorbeeld, ik weet niet wat jij een leuk stukje vindtquote:Op maandag 22 december 2008 18:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
welk 'ene leuke stukje' bedoel je precies?
quote:Op maandag 22 december 2008 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
mannen die Disneyfilms leuk vinden
![]()
Ik ben er ook ontzettend boos om geweest, maar wat doe je eraan?quote:
Werd er in ge-quote:Op maandag 22 december 2008 18:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
welk 'ene leuke stukje' bedoel je precies?
Er zit niks anders op...jij zult 'm ook moeten kijken, en je zult 'm nog leuker moeten vinden dan ik...anders is het gedaan met je imagoquote:Op maandag 22 december 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
Ik vind het dan toch wel weer ietwat twijfelachtig dat ik als girlie-girl heel die film nog nooit gezien heb en jij dan weer wel. Die liedjes die Maria jubelt zeggen me niet, jij kunt zeker zo inhaken en meeblèren?
En dan die cent terugeisen via een incassobureauquote:Op maandag 22 december 2008 18:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben er ook ontzettend boos om geweest, maar wat doe je eraan?
De volgende keer 1 cent overmaken als je rekeningen krijgt waarop staat dat je nog 0 euro moet betalen.
Ik ga hem neerladen op mijn roze laptop.quote:Op maandag 22 december 2008 18:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Er zit niks anders op...jij zult 'm ook moeten kijken, en je zult 'm nog leuker moeten vinden dan ik...anders is het gedaan met je imago
Ge-quote:Op maandag 22 december 2008 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Werd er in ge--t?
Dan bedoelt ze dát stukje waarschijnlijk.
Da's dan wel weer een goedequote:Op maandag 22 december 2008 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan die cent terugeisen via een incassobureau
jij denkt ook werkelijk maar aan één ding, he?quote:Op maandag 22 december 2008 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Werd er in ge--t?
Dan bedoelt ze dát stukje waarschijnlijk.
Niks dus blijkbaar.quote:Op maandag 22 december 2008 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben er ook ontzettend boos om geweest, maar wat doe je eraan?
Ja, want een overboeking van ¤ 0,00 gaat niet. Ik heb dat eens getest.quote:De volgende keer 1 cent overmaken als je rekeningen krijgt waarop staat dat je nog 0 euro moet betalen.
Jij hebt het einde van het vorige topic gemist zeker?quote:
beat that? hoezo? jij mag best een grotere girlie-girl dan ik zijn hoorquote:Op maandag 22 december 2008 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga hem neerladen op mijn roze laptop.
Ha! Beat thát!
Greysje! Alvast de blijheid van de liedjes voor jouuuu!quote:Op maandag 22 december 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
Ik vind het dan toch wel weer ietwat twijfelachtig dat ik als girlie-girl heel die film nog nooit gezien heb en jij dan weer wel. Die liedjes die Maria jubelt zeggen me niet, jij kunt zeker zo inhaken en meeblèren?
Ohjee, en ik gebruik hem zo vaakquote:Op maandag 22 december 2008 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt het einde van het vorige topic gemist zeker?
Desmiley heeft een heel andere betekenis gekregen!
geen echte ventquote:Op maandag 22 december 2008 18:16 schreef Isegrim het volgende:
Die wil ik ook nog kijken, Enchanted. Maar mijnvindt het niks. Duh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |