Ja, maar daar ging de rechter helaas niet over. Ik heb dat ook gedaan, maar de rechter keek er niet naar om. Hij keek alleen of ik inderdaad zwart had gereden. Wat inderdaad zo was. Kreeg ik nog een extra boete er bovenop, terwijl die hele rekening al lang en breed betaald was.quote:Op maandag 22 december 2008 17:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je moet met dat soort gezeik iig zorgen dat je álles vastlegt. Namen van mensen met wie je belt, tijdstip, aangetekende brieven etc...
quote:Op maandag 22 december 2008 17:52 schreef SHE het volgende:
Zojuist even geslapen in het kader ' wie slaapt, kan ook niks in haar snavel proppen ' en verrek dat ik over Slank heb gedroomd
Ik moest van Claudia gortepap eten tot mijn groot afgrijzen. En ze zei me dat met diesmiley op haar gezicht
Dat meen je niet? Ben je niet in hoger beroep gegaan? Of kon dat niet?quote:Op maandag 22 december 2008 17:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging de rechter helaas niet over. Ik heb dat ook gedaan, maar de rechter keek er niet naar om. Hij keek alleen of ik inderdaad zwart had gereden. Wat inderdaad zo was. Kreeg ik nog een extra boete er bovenop, terwijl die hele rekening al lang en breed betaald was.
Oooo die is liefquote:Op maandag 22 december 2008 17:58 schreef Abbadon het volgende:
Dames, even voor de zekerheid....het feit dat ik zojuist de film Enchanted* gekeken heb en 'm leuk vond, tast toch op geen enkele manier mijn mannelijkheid aan...toch?
*Een disney film over een sprookjesprinses die door de boze heks naar New York gestuurd wordt en daar al zingend en dansend verliefd wordt op Patrick Dempsey en dan nog lang en gelukkig leeft....en had ik al gezegd dat er zingen en dansen in zit?......
Dat ligt er aan.... droom je vannacht van Patrick Dempsey?quote:Op maandag 22 december 2008 17:58 schreef Abbadon het volgende:
Dames, even voor de zekerheid....het feit dat ik zojuist de film Enchanted* gekeken heb en 'm leuk vond, tast toch op geen enkele manier mijn mannelijkheid aan...toch?
*Een disney film over een sprookjesprinses die door de boze heks naar New York gestuurd wordt en daar al zingend en dansend verliefd wordt op Patrick Dempsey en dan nog lang en gelukkig leeft....en had ik al gezegd dat er zingen en dansen in zit?......
Hihi, schandelijk meneer!quote:Op maandag 22 december 2008 17:58 schreef Abbadon het volgende:
Maar dat slaat nergens op! Dat kàn toch nietquote:Op maandag 22 december 2008 17:53 schreef Ewelina het volgende:
Ja, maar daar ging de rechter helaas niet over. Ik heb dat ook gedaan, maar de rechter keek er niet naar om. Hij keek alleen of ik inderdaad zwart had gereden. Wat inderdaad zo was. Kreeg ik nog een extra boete er bovenop, terwijl die hele rekening al lang en breed betaald was.
dank jequote:Op maandag 22 december 2008 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oooo die is liefEn neuh, dat maakt je geen vrouw hoor
Neuh...hooguit van de sprookjesprinses...want best een lekker dingquote:Op maandag 22 december 2008 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan.... droom je vannacht van Patrick Dempsey?
En heb je het zingen en dansen al geprobeerd na te doen?
ik denk dat ik 'm maar op dvd ga kopenquote:Op maandag 22 december 2008 18:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihi, schandelijk meneer!
Nee, maar dat was een leuke film ja!
Ging niet. Ik heb het nagevraagd bij een vriend van me -die advocaat is- en die zei dat het gewoon een hamerzaak was. Hoger beroep zou geen enkel zin hebben. Ik ben veroordeeld op het feit dat ik heb zwartgereden, de reden dat die zaak is doorgespeeld deed er niet toe (ze dachten dat ik niet betaald had). Gelukkig is de boete wel met de helft verminderd, maar het was alsnog 35,- extra.quote:Op maandag 22 december 2008 17:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Ben je niet in hoger beroep gegaan? Of kon dat niet?
Het wordt wel gevaarlijk wanneer je dan het beeld op pauze gaat zetten of speciaal gaat terugspoelen 'voor dat ene leuke stukje' hoorquote:Op maandag 22 december 2008 18:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik denk dat ik 'm maar op dvd ga kopen
Neeee je coolheidsfactor gaat nu met 12.000 omhoog!quote:Op maandag 22 december 2008 17:58 schreef Abbadon het volgende:
dat laatstequote:Op maandag 22 december 2008 18:04 schreef Greys het volgende:
En had je hem zelf uitgezocht, gehuurd o.i.d.?
Of had je hem per ongeluk van de teckel van de overbuurman van de tante van K_i_m?
...en ik was al zo coolquote:Op maandag 22 december 2008 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Neeee je coolheidsfactor gaat nu met 12.000 omhoog!How does she knoooooooooooooow, you looooove herrrrrr!!!
And of course: Come on all sing alooooong, if you cannot sing then hum aloooong, to my happy working song!![]()
welk 'ene leuke stukje' bedoel je precies?quote:Op maandag 22 december 2008 18:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het wordt wel gevaarlijk wanneer je dan het beeld op pauze gaat zetten of speciaal gaat terugspoelen 'voor dat ene leuke stukje' hoor
quote:Op maandag 22 december 2008 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Neeee je coolheidsfactor gaat nu met 12.000 omhoog!![]()
Te triest voor woorden.quote:Op maandag 22 december 2008 18:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ging niet. Ik heb het nagevraagd bij een vriend van me -die advocaat is- en die zei dat het gewoon een hamerzaak was. Hoger beroep zou geen enkel zin hebben. Ik ben veroordeeld op het feit dat ik heb zwartgereden, de reden dat die zaak is doorgespeeld deed er niet toe (ze dachten dat ik niet betaald had). Gelukkig is de boete wel met de helft verminderd, maar het was alsnog 35,- extra.
Het meest lompe aan de hele zaak vond ik nog dat de persoon voor me voor hetzelfde delict veroordeeld is, terwijl hij pontificaal zei niet te willen betalen en ook al zijn rekeningen niet betaald had.Hij kreeg precies dezelfde straf
Jaaa! Iquote:Op maandag 22 december 2008 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
mannen die Disneyfilms leuk vinden
![]()
Dat was een voorbeeld, ik weet niet wat jij een leuk stukje vindtquote:Op maandag 22 december 2008 18:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
welk 'ene leuke stukje' bedoel je precies?
quote:Op maandag 22 december 2008 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
mannen die Disneyfilms leuk vinden
![]()
Ik ben er ook ontzettend boos om geweest, maar wat doe je eraan?quote:
Werd er in ge-quote:Op maandag 22 december 2008 18:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
welk 'ene leuke stukje' bedoel je precies?
Er zit niks anders op...jij zult 'm ook moeten kijken, en je zult 'm nog leuker moeten vinden dan ik...anders is het gedaan met je imagoquote:Op maandag 22 december 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
Ik vind het dan toch wel weer ietwat twijfelachtig dat ik als girlie-girl heel die film nog nooit gezien heb en jij dan weer wel. Die liedjes die Maria jubelt zeggen me niet, jij kunt zeker zo inhaken en meeblèren?
En dan die cent terugeisen via een incassobureauquote:Op maandag 22 december 2008 18:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben er ook ontzettend boos om geweest, maar wat doe je eraan?
De volgende keer 1 cent overmaken als je rekeningen krijgt waarop staat dat je nog 0 euro moet betalen.
Ik ga hem neerladen op mijn roze laptop.quote:Op maandag 22 december 2008 18:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Er zit niks anders op...jij zult 'm ook moeten kijken, en je zult 'm nog leuker moeten vinden dan ik...anders is het gedaan met je imago
Ge-quote:Op maandag 22 december 2008 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Werd er in ge--t?
Dan bedoelt ze dát stukje waarschijnlijk.
Da's dan wel weer een goedequote:Op maandag 22 december 2008 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan die cent terugeisen via een incassobureau
jij denkt ook werkelijk maar aan één ding, he?quote:Op maandag 22 december 2008 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Werd er in ge--t?
Dan bedoelt ze dát stukje waarschijnlijk.
Niks dus blijkbaar.quote:Op maandag 22 december 2008 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben er ook ontzettend boos om geweest, maar wat doe je eraan?
Ja, want een overboeking van ¤ 0,00 gaat niet. Ik heb dat eens getest.quote:De volgende keer 1 cent overmaken als je rekeningen krijgt waarop staat dat je nog 0 euro moet betalen.
Jij hebt het einde van het vorige topic gemist zeker?quote:
beat that? hoezo? jij mag best een grotere girlie-girl dan ik zijn hoorquote:Op maandag 22 december 2008 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga hem neerladen op mijn roze laptop.
Ha! Beat thát!
Greysje! Alvast de blijheid van de liedjes voor jouuuu!quote:Op maandag 22 december 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
Ik vind het dan toch wel weer ietwat twijfelachtig dat ik als girlie-girl heel die film nog nooit gezien heb en jij dan weer wel. Die liedjes die Maria jubelt zeggen me niet, jij kunt zeker zo inhaken en meeblèren?
Ohjee, en ik gebruik hem zo vaakquote:Op maandag 22 december 2008 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt het einde van het vorige topic gemist zeker?
Desmiley heeft een heel andere betekenis gekregen!
geen echte ventquote:Op maandag 22 december 2008 18:16 schreef Isegrim het volgende:
Die wil ik ook nog kijken, Enchanted. Maar mijnvindt het niks. Duh.
* Greys d'r roze (quote:Op maandag 22 december 2008 18:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Greysje! Alvast de blijheid van de liedjes voor jouuuu!
How Does She Know:
The Happy Working Song:
*jubelt en blèrt mee*
Ik wilde het al vragenquote:
tof hoorquote:
Daarom dusquote:Op maandag 22 december 2008 18:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niks dus blijkbaar.So much for onze rechtsstaat.
[..]
Ja, want een overboeking van ¤ 0,00 gaat niet. Ik heb dat eens getest.
Ik zou niet op Heer G. wachtenquote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde het al vragen.
Zit je nu met smart te wachten tot Heer G. thuis komt?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |