Elke keer bij die scene jank ik de ogen uit mijn hoofd!quote:Op maandag 22 december 2008 17:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat me een klein beetje denken aan deze jurk:
[ afbeelding ]
Ze zag er fantastisch uit in die jurk.Hebben!
Misschien dat iedereen met een vrije dag niet in zijn eigen provinciestadje wil winkelen maar fijn naar de Grote Steden gaatquote:Op maandag 22 december 2008 17:19 schreef Ewelina het volgende:
Nou, hier in A'dam is het retedrukNet mijn pakketje op de post gedaan, en nog wat zooi gekocht. Stond gewoon een kwartier in de rij bij V&D.
kijk je stem nog even na, het moet een top drie zijn, anders telt ie niet mee.quote:
Ja, die was inderdaad fantastischquote:Op maandag 22 december 2008 17:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Doet me een klein beetje denken aan deze jurk:
[ afbeelding ]
Ze zag er fantastisch uit in die jurk.Hebben!
Ik ben objectief, dus er komt maar één iemand uit dit topic in mijn top 3 voorquote:Op maandag 22 december 2008 17:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
kijk je stem nog even na, het moet een top drie zijn, anders telt ie niet mee.
of heb je geen drie vriendinnen in dit topic, of juist meer en wil je geen kwaad
bloed zetten
En welke ava's horen daar precies bij?quote:Op maandag 22 december 2008 17:25 schreef Adelante het volgende:
PK, PF, MB, DML, conleche en anos maken nog kans op warme voeten
Doe ik! Ik had het al eerder willen doen, maar ik kreeg mezelf niet met jurk en al op de foto en ik flitste te fel, waardoor hij oranje leek ipv mooi beschaafd roodquote:Op maandag 22 december 2008 17:31 schreef Goodbye het volgende:
Greys, ik ben benieuwd hoe die jurk eruit ziet met jou erin! Post je even een foto na de bruiloft oid?
Antwerpen is echt leuk!quote:Op maandag 22 december 2008 17:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik was zaterdag in Antwerpen, daar was het pas druk![]()
Maargoed, dat had ik er dan wel voor over
![]()
Ik heb alle kerstcadeautjes binnen!
http://krisverbeke.kwikphp.com/contest/stem.htmlquote:Op maandag 22 december 2008 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En welke ava's horen daar precies bij?
040. (+4) 13806 (+713) Greysquote:Op maandag 22 december 2008 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe ik! Ik had het al eerder willen doen, maar ik kreeg mezelf niet met jurk en al op de foto en ik flitste te fel, waardoor hij oranje leek ipv mooi beschaafd rood
quote:Op maandag 22 december 2008 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
wtf
er ligt hier een dwangbevel in de brievenbus van de gemeente..
Dwangbevel in naam der Koningin![]()
Datum ter Postbezorging, 20-12-2008
Dat zou dan dus de dag zijn dat we hem ontvangen zouden moeten hebben?
er is 35 euro bij gekomen terwijl we de boel braaf hadden betaald?
als we dit niet binnen 2 dagen betalen legt men beslag op ons inkomen, de rekeningen, de inboedel etc.
srsly, wtf! We betalen altijd alles op tijd
Lekker subtiel weer.quote:Op maandag 22 december 2008 17:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Antwerpen is echt leuk!Ik wil er binnenkort ook weer eens heen!
En het is natuurlijk zo druk omdat iedereen even de laatste kerstcadeaus wil kopen. Ik denk dat Groningen niet per sé minder druk is dan A'dam op het moment. Sterker nog, zoveel steden liggen er niet omheen, zodat al het boerenvolk naar Groningen trekt terwijl er rond A'dam nog genoeg grote winkelsteden zijn.
Oh, ik ook! Izzie is dan ook m'n favoriete personage. Bij Meredith heb ik dat nou nooit.quote:Op maandag 22 december 2008 17:31 schreef Greys het volgende:
Elke keer bij die scene jank ik de ogen uit mijn hoofd!![]()
Kun je de jurk niet leasen?quote:En die jurk lijkt er wel een klein beetje op ja! Er zit zelfs van dat spul (ik weet niet meer hoe het heet, van dat witte gaas-achtige) onder om hem wijder uit te laten staan. En dat voor 69 euro
Duh, iedereen houdt van Greysquote:Op maandag 22 december 2008 17:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
040. (+4) 13806 (+713) Greys
je doet het goed in de user top 500 van 2008
Morgen even bellen, is waarschijnlijk een vergissingquote:Op maandag 22 december 2008 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
wtf
als we dit niet binnen 2 dagen betalen legt men beslag op ons inkomen, de rekeningen, de inboedel etc.
Ik bezit de subtiliteit van een baksteen, dat zou je toch inmiddels wel moeten wetenquote:
Ik weet het. Dacht dat niemand het zou merkenquote:Op maandag 22 december 2008 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, check jij anders je post nog even..
zit net even te kijken, en het is echt debiel dit!quote:Op maandag 22 december 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]jeetje!
Waar is het van dan? Check gewoon je rekening ff na en als je 't gewoon betaald hebt, dan is er niks aan de hand.
Superquote:Op maandag 22 december 2008 17:37 schreef Adelante het volgende:
http://krisverbeke.kwikphp.com/contest/stem.html
hier staan ze allemaal
Belletje naar de afzender... kan je een hoop ellende schelen.quote:Op maandag 22 december 2008 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
wtf
In dat geval is de lak nu duurder dan de brief.quote:Op maandag 22 december 2008 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zit net even te kijken, en het is echt debiel dit!
Is dus gemeentelijke belastingen, die we in 2 keer mochten betalen. Kregen zelfs de eerste keer dat we de acceptgiro kregen er al 2!dus hebben we deel 1 betaald, en deel 2 moest voor 31 januari binnen zijn. Die staat ook keurig netjes ingeplanned
en nu gaan ze dus nu een DWANGBEVEL sturen?met 35 euro verhoging van het bedrag en allerlei dreigementen?
het gaat btw om 56 euro en 81 cent
quote:Op maandag 22 december 2008 17:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik bezit de subtiliteit van een baksteen, dat zou je toch inmiddels wel moeten weten
Ik bedoel er trouwens de inwoners van al die ieniemienie dorpjes rond Groningen. Zoals Boerenhol bijvoorbeeld
Hopelijk wel, dan ben ik kei populair.quote:Op maandag 22 december 2008 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Duh, iedereen houdt van Greys.
Waar vinden we die user top 500?
(of is het geen populariteitsverkiezing?)
Jawel, met mijn introductieweekend!quote:Op maandag 22 december 2008 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Jij bent duidelijk nog nooit in Groningen geweest.
Kropswolde? Bestaat dat echt?quote:Op maandag 22 december 2008 17:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jawel, met mijn introductieweekend!
Ik noem bijvoorbeeld Kropswolde.
quote:Op maandag 22 december 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook trek.
Gelukkig staat mijn wederhelft nu te koken.
Ja! Zo'n grote stad als Groningen heeft wel een centrumfunctie lijkt me, zeker als er niet heel veel grote steden vlakbij liggen.quote:
Ik krijg nu een visueel beeld voor ogen wat vast niet je bedoeling isquote:Op maandag 22 december 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook trek.
Gelukkig staat mijn wederhelft nu te koken.
Dit is zelfs nog van BelastingSamenwerking Rivierenlan zélfquote:Op maandag 22 december 2008 17:44 schreef Isegrim het volgende:
Incassobureaus e.d. zijn het uitschot der aarde.Vooral
Intrum Justitia
. Die hadden wij achter ons aan voor 200 euro die we zogenaamd nog aan Orange moesten betalen (klopte niet). Maandenlang stuurden ze de ergste dreigementen, rechtszaken zouden ervan komen, de deurwaarder zou op onze stoep staan etc. Reageren met uitleg over de onterechtheid van de vordering had geen enkele reactie tot gevolg. Nu hebben we al een half jaar niets meer gehoord.
quote:Op maandag 22 december 2008 17:44 schreef Isegrim het volgende:
Incassobureaus e.d. zijn het uitschot der aarde.Vooral
Intrum Justitia
. Die hadden wij achter ons aan voor 200 euro die we zogenaamd nog aan Orange moesten betalen (klopte niet). Maandenlang stuurden ze de ergste dreigementen, rechtszaken zouden ervan komen, de deurwaarder zou op onze stoep staan etc. Reageren met uitleg over de onterechtheid van de vordering had geen enkele reactie tot gevolg. Nu hebben we al een half jaar niets meer gehoord.
Zijn er ook niet visuele beelden dan?quote:Op maandag 22 december 2008 17:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik krijg nu een visueel beeld voor ogen wat vast niet je bedoeling is
quote:Op maandag 22 december 2008 17:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
040. (+4) 13806 (+713) Greys
je doet het goed in de user top 500 van 2008
Oh, dan valt het mee. Ik dacht uit het gebral over de koningin af te leiden dat het van een echte deurwaarder was.quote:Op maandag 22 december 2008 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit is zelfs nog van BelastingSamenwerking Rivierenlan zélf![]()
Nu je het zegtquote:Op maandag 22 december 2008 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn er ook niet visuele beelden dan?
Ja! En dat kan ik nog steeds als excuus gebruiken, want die asielactie was DIT jaar!quote:Op maandag 22 december 2008 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Ah, ik sta op 60, dus Greys heeft meer gepost.
Excuses van Greys: "Ja maar ik was toen met die asielactie bezig".
Ja, klopt wel volgens mij. Hun methodes zijn imo zeer dubieus. Het is pure intimidatie (en bluf ook nog eens).quote:Op maandag 22 december 2008 17:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een incassobureau van niksVolgensmij zijn er meer providers die dat incassobureau gebruiken..
Uit ervaring kan ik je melden dat dat soort brieven zuigen. Ik heb 1 keer zo'n brief gehad van de NS, voor een rekening die ik al lang betaald had (ben een keer vergeten om een kaartje te kopen). Ik gebeld met zowel de NS en dat incassobureau, zeggen ze dat het allemaal in orde is, krijg ik een halfjaar later een bericht dat ik even voor de rechtbank moet verschijnenquote:Op maandag 22 december 2008 17:49 schreef Viking84 het volgende:
Wel spannend iig, zo'n brief: "Uit de naam der koningin".
Ik vind het allerhuilerigste stukje dat Karev haar bij D. wegpakt en haar optilt en dat ze dan zo heel hard gaat huilen. Dat was zó goed gespeeld!quote:Op maandag 22 december 2008 17:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, ik ook! Izzie is dan ook m'n favoriete personage. Bij Meredith heb ik dat nou nooit.
Je mag hem lenen wanneer je maar wilt.quote:Kun je de jurk niet leasen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |