Mooi heur!quote:Op maandag 22 december 2008 19:48 schreef Greys het volgende:
Jeuj!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En zo kan Viev even de maat goed zien in vergelijking met een laptop:
En het hoesje en de roze oordopjes!
[ afbeelding ]
Die oordoppen had ik dan ook zondag in de stad al gekochtquote:Op maandag 22 december 2008 19:50 schreef Syrena het volgende:
Hij is poepig!![]()
Mijnes had geeneens oordoppen
quote:Op maandag 22 december 2008 19:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zag het, van dat gratis verzendenEn net nu mijn lief de deur uit is naar de Gamma.
Als ie terugkomt gaan we die site eens doorpluizenHij zal vast ook wel wat willen
Wat leuk!! En toen dacht je naar het strand te gaan om de foto's te nemen, want dan kwam het roze zo goed uit en als je er toch was kon je een vevroegde nieuwjaarsduik nemen????quote:Op maandag 22 december 2008 19:48 schreef Greys het volgende:
Jeuj!
[ afbeelding ]
En zo kan Viev even de maat goed zien in vergelijking met een laptop:
En het hoesje en de roze oordopjes!
[ afbeelding ]
nee hoor....ik had er gewoon even geen andere woorden voorquote:
Ik zal straks de specs nog even naast elkaar leggen!quote:Op maandag 22 december 2008 19:53 schreef Vivi het volgende:
Oh oh OH
Hij is te cute![]()
Maar waarom is deze nu bijvoorbeeld beter dan de Acer? Of weet je dat niet?
O dat chinese ding is wel wat voor de Koek!!quote:Op maandag 22 december 2008 19:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Iedereen die ik kennis laat maken met deze site reageert zo! Veel shop-plezier! En je gaat ook vast hard lachen want alles watje je ook maar kunt bedenken: ze verkopen het. Zoals een Rain Coat For Pets
[ afbeelding ]
En uit de Chinese Winter Clothinglijn:
[ afbeelding ]
Het is bij mij strand in mijn tafelquote:Op maandag 22 december 2008 19:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat leuk!! En toen dacht je naar het strand te gaan om de foto's te nemen, want dan kwam het roze zo goed uit en als je er toch was kon je een vevroegde nieuwjaarsduik nemen????
Dank je wel voor je stem, ik wil ook magnetronsloffen, maar ik kom nooit in de top 5.....:{
Dat is met de mijne ook zo ja. De Asusjes hebben een kleiner toetsenbord.quote:Op maandag 22 december 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal straks de specs nog even naast elkaar leggen!
Wat in elk geval heel fijn is, is dat dit toetsenbordje heel erg fijn is (lees: je hoeft er niet zo aan te wennen om er op te kunnen typen qua grootte!).
Ik wou dat het bij mij strand in mijn tafel was!quote:Op maandag 22 december 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is bij mij strand in mijn tafel
Normaal is het in de winter kerstballerig en herstbladerachtig, maar deze keer zit het zomerse er nog in
Dat dénkt men in de VS ook echt. En je kunt er ook een niet mis te verstane gevangenisstraf voor krijgen.quote:Op maandag 22 december 2008 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het ook vaak met hem eens, alhoewel hij af en toe wel een beetje doordraait. Doet hij net of iemand al helemaal de weg kwijt is en er alleen nog hel en verdoemenis te wachten staat omdat hij 1x per week een jointje rookt oid.
De noisy cooling fan klopt bij mij niet trouwens. Mijne is stil!quote:Op maandag 22 december 2008 20:00 schreef Greys het volgende:
Viev, kijk HIER ook even
Overigens staat daar dat er 1Gb intern geheugen in de Wind zit, maar in die van ons zit 2Gb.
Ik las het ook.quote:Op maandag 22 december 2008 20:08 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 maakt zich weer eens kwaad: Paus: Red de mens van homoseksualiteit
*adem in, adem uit*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |