wat is daar te beleven?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bedoelen we hetzelfde met afgekocht?
Ik zit denk ik in huize maas dit jaar
Dat je een bedrag betaald om binnen te komen en gratis te drinken? Of zit ik er nu weer compleet naast, gebeurd wel eens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bedoelen we hetzelfde met afgekocht?
Ik zit denk ik in huize maas dit jaar
Dan bedoelen we wel hetzelfdequote:Op dinsdag 23 december 2008 17:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat je een bedrag betaald om binnen te komen en gratis te drinken? Of zit ik er nu weer compleet naast, gebeurd wel eens.
Preciesquote:
ga je bij Rose en mij langs, een week na oud en nieuw gaathet logeerbed weg dus het kan nog netquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:38 schreef Bob. het volgende:
Ik ga alleen wel, maar dat is omdat in mijn Remi thuis zitten ook niet alles is.![]()
Ik heb een neefje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:36 schreef maok het volgende:
Ik wil ook tante worden maar ik denk dat dat er voorlopig nog niet in zit. Ik denk dat de snelste methode is om met een man te trouwen die al neefjes of nichtjes heeft
Hier is ie niet geloof ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:03 schreef Wiets het volgende:
Ik ben Nietzman kwijt, iemand hem gezien?
Dat kan niet. Dat heb ik recent nog teruggevondenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Je verstand, mar dat was reeds bekend.
Heb je het wel eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:38 schreef Bob. het volgende:
Ik ga alleen wel, maar dat is omdat in mijn Remi thuis zitten ook niet alles is.![]()
Die jongen is toch zo hard aan 't werk tegenwoordig?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:03 schreef Wiets het volgende:
Nee. Maar ik kan er wel aankomen want mijn neefje is er al te groot voor.quote:
Hebben jullie dat? Ben benieuwd hoe dat eruit zietquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:36 schreef JH87 het volgende:
De allernieuwste rage is een speciale ring om je cameralens waar heel sterk groen licht uitkomt, waarmee je alle omgevingsbeelden weg'beamt'.
Nee, maar ik heb 't twee weken geleden gezien bij een bedrijf waar ik op bezoek was. Die doen wel meer andere dingen. Google maar eens op Plasterk, hologram en De Wereld Draait Door.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hebben jullie dat? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet
Nee is juist goed dat je geen wieg hebtquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee. Maar ik kan er wel aankomen want mijn neefje is er al te groot voor.
Ik weet het niet, maar ik zou met hem eten geloof ik, en ik begin toch wel honger te krijgen. Maar als hij thuis is zou hij toch ergens online moeten zijn? (nietz kennende)quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:06 schreef JH87 het volgende:
[..]
Die jongen is toch zo hard aan 't werk tegenwoordig?
Je hebt hem gevonden!quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:11 schreef maok het volgende:
[..]
Nee is juist goed dat je geen wieg hebt
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:11 schreef maok het volgende:
[..]
Nee is juist goed dat je geen wieg hebt
Sorry, ik ben geen exhibitionist.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:54 schreef maok het volgende:
[..]
![]()
Jammer alleen dat hij geen fobo heeft
Of gewoon heel lelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen exhibitionist.
Waar heb je hem voor het laatst neergelegd?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:03 schreef Wiets het volgende:
Wat voor schandalige dingen doe je hier dan dat je anoniem moet blijven?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is me meer om de anonimiteit te doen.
Ik kan hier mezelf zijn. Ik ben één van de velen, ik stap hier van het voetstuk af waar anderen mij in de boze buitenwereld op zetten, tegen wil en dank.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat voor schandalige dingen doe je hier dan dat je anoniem moet blijven?
Ik ben aantrekkelijker dan dat. Haardracht is wel wat gelijkend.quote:
Heb je net zulk haar als Nietz?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben aantrekkelijker dan dat. Haardracht is wel wat gelijkend.
Is dat Nietz?quote:
Nee, natuurlijk is Nietz geen schaapquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is dat Nietz?![]()
Ik heb krullen net als hem, en het is ook niet bepaald kort nu, bij mij valt het alleen wat minder over m'n ogen gelukkig.
Ik kwam over de grote markt waar een heeeeeeeeeele boel mensen op de bus stonden te wachten om 17.00 uur. Ik was blij dat ik met de fiets was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:43 schreef RealZeus het volgende:
Oh maok?
Je had gelijk, het was stervensdruk in de stad.
Mensen die voor de afstap van de roltrap gaan kletsen
Zeikerige klanten die gaan zeuren
Krijsende kinderen
Ik heb z'n fobo even bekeken en ja, zelfde haartype.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:41 schreef maok het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is Nietz geen schaap. Maar hij heeft wel zulks tof haar [ afbeelding ]
Dat is nietz heul nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb z'n fobo even bekeken en ja, zelfde haartype.![]()
[ afbeelding ]
Nu dus een stukje langer.
Verder staan er alleen foto's van vroeger met een heel onspannend kapsel.quote:
Geen idee, want ik word nog steeds herkend door oud-klasgenoten hier.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook!
Wat hebben wij te verbergen Jops?
Ik weet het! Jij bent gewoon een goedgekerstmutsde Obama!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zelfs geen gemaskerde foto in galajurk.
Ik heb wel een snoezig meisje in een doosje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zelfs geen gemaskerde foto in galajurk.
quote:
Maar jullie heb ik wel eens in het echt gezienquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook!
Wat hebben wij te verbergen Jops?
Ja, dat is een hele mooie foto.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb wel een snoezig meisje in een doosje?
Yes I can amquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:00 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik weet het! Jij bent gewoon een goedgekerstmutsde Obama!
En ook nog eens tegelijk in de Pintquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:01 schreef maok het volgende:
Maar jullie heb ik wel eens in het echt gezien
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind je een leuke nachtbraker. Al ben ik er zelf niet zo gek vaak meer maar dat komt wel weer
Ja, ik kon alleen geen leuke truien vinden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:45 schreef maok het volgende:
[..]
Ik kwam over de grote markt waar een heeeeeeeeeele boel mensen op de bus stonden te wachten om 17.00 uur. Ik was blij dat ik met de fiets was.
Maar is het nog wel gelukt om iets te kopen?
Waaaaaat, Pint? Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En ook nog eens tegelijk in de Pint
Oh-oh verkeerde topic.quote:
Ja ja, je wilde het gewoon hier even komen delen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh-oh verkeerde topic.![]()
Ik dacht dat ik op tijd op het kruisje had gedrukt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef maok het volgende:
[..]
Ja ja, je wilde het gewoon hier even komen delen.
Oh leuk, ik ga even opletten dan..quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef MaxMark het volgende:
Zometeen eens even zien wie van FOK! het geld komt aanbieden in het Glazen Huis. Zou rond dit tijdstip moeten zijn.
Het ziggo-kanaal op je tv.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Hiehieh.Ik luister het ook, omdat mijn pc kut doet kan ik het alleen niet zien,
.
het wat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het ziggo-kanaal op je tv.
Ik word doro wildvreemde op straat aangesproken met de text "hey, jij bent alex van dat forum"quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Geen idee, want ik word nog steeds herkend door oud-klasgenoten hier.
Het vakjes-kanaal.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het vakjes-kanaal.Waar ze af en toe uitleggen hoe je een coax-kabel in je tv moet stoppen.
Noooooit geweest.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:28 schreef maok het volgende:
Pintelier jopje, Pintelier. Daar ben je best wel eens geweest
Bij mij zit ie op 31quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik snap het niet, maar boeiend.
Wie?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:55 schreef JH87 het volgende:
Hehe, ik zelfs ooit nog eens de Pintelier onveilig gemaakt met defranseslag. Al zal Grulez wel de enige hier zijn die 'm kent.
Het is een infokanaal, normaal. De meeste mensen hebben hem ergens achteraan, ik bijvoorbeeld op 25.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik snap het niet, maar boeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Paul Rabbering,quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:05 schreef Grulez het volgende:
wie is dat geval links?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |