Geen idee, want ik word nog steeds herkend door oud-klasgenoten hier.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook!
Wat hebben wij te verbergen Jops?
Ik weet het! Jij bent gewoon een goedgekerstmutsde Obama!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zelfs geen gemaskerde foto in galajurk.
Ik heb wel een snoezig meisje in een doosje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zelfs geen gemaskerde foto in galajurk.
quote:
Maar jullie heb ik wel eens in het echt gezienquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook!
Wat hebben wij te verbergen Jops?
Ja, dat is een hele mooie foto.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb wel een snoezig meisje in een doosje?
Yes I can amquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:00 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik weet het! Jij bent gewoon een goedgekerstmutsde Obama!
En ook nog eens tegelijk in de Pintquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:01 schreef maok het volgende:
Maar jullie heb ik wel eens in het echt gezien
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind je een leuke nachtbraker. Al ben ik er zelf niet zo gek vaak meer maar dat komt wel weer
Ja, ik kon alleen geen leuke truien vinden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:45 schreef maok het volgende:
[..]
Ik kwam over de grote markt waar een heeeeeeeeeele boel mensen op de bus stonden te wachten om 17.00 uur. Ik was blij dat ik met de fiets was.
Maar is het nog wel gelukt om iets te kopen?
Waaaaaat, Pint? Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En ook nog eens tegelijk in de Pint
Oh-oh verkeerde topic.quote:
Ja ja, je wilde het gewoon hier even komen delen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh-oh verkeerde topic.![]()
Ik dacht dat ik op tijd op het kruisje had gedrukt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef maok het volgende:
[..]
Ja ja, je wilde het gewoon hier even komen delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |