En dan die kop van Amhali erbijquote:Op maandag 22 december 2008 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Joyce was ook legendarisch. Right here, Right..... Hartstikke bedankt Joyce!
En toen ging ze weer verder met handen op de orenquote:Op maandag 22 december 2008 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Joyce was ook legendarisch. Right here, Right..... Hartstikke bedankt Joyce!
Die joyce is legendarisch heeft iemand dat opgenomen ?quote:Op maandag 22 december 2008 17:00 schreef marcodej het volgende:
Jammar dat ik dat stuk van Amhali en die vrouw gemist heb....
Dat ligt het écht niet. Ze tellen die big ass bedragen van alle grote bedragen bedrijven gewoon nog niet mee tot de laatste dag, en zorgen op deze manier dat men nog gestimuleerd wordt om te doneren. Is ook niet erg, hartstikke logisch.quote:Op maandag 22 december 2008 16:57 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als het bedrag echt lager ligt dan vorig jaar kunnen ze toch moeilijk een grote schijnschow ervan maken.
Nounou wat een samenvattingquote:Op maandag 22 december 2008 16:59 schreef marcodej het volgende:
Hehe, eindelijk een samenvatting van de hakkuhnacht!
Ik zag dat jah , ze zong toen wel iets langer dan nuquote:Op maandag 22 december 2008 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
En ook helemaal in een deuk gelegen om die sjaalalalala band. Stik dronken en dan dat horen.
Ja die jaquote:Op maandag 22 december 2008 17:02 schreef gateway het volgende:
Zag ik daar nou Plork en de aannemers???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |