is weer opgelostquote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Oei moeilijke.. ik zou zelf nog eens een mail sturen om te vragen of ze misschien weer eens wil afspreken, als vrienden, en even proberen te achterhalen waarom ze nu ineens zo doet?
En bedankt namens mijn zusje.. die is hartstikke ziek en nu kan ik d'r mooi mijn laptop op bed gevenheeft ze toch iets leuks te doen als ze wakker is. Tv is ook geen reet op
. Bedankt!.
Maandag niet te lang slapen.. Weer beetje in mijn dag"ritme" zien te komenquote:
Ook met kerst gewerkt ja.. Nachtdiensten.. dus overdag zo veel mogelijk slapen..quote:
Ik rook niet en mijn waterpijp is al een tijd geleden overleden.... En oh ja, ik geloof dat alle shops ondertussen toch wel dicht zijnquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
zo, nieuwe laptop is ook aan het installeren![]()
was lekker fris buiten
Wat hij zegt!quote:Op zondag 28 december 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
haha, wie gaat dan ook met dit weer in een pyjama naar buiten
Ik!quote:Op zondag 28 december 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
haha, wie gaat dan ook met dit weer in een pyjama naar buiten
gelachen om de hornbach, moest met 2e kerstdag paar keer op en neer rijden van Gilze naar Kaatsheuvel (kleine volksverhuizing)quote:Op zondag 28 december 2008 17:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Wie heeft er al oliebollen gekocht? Volgens de AD oliebollen test verdienden die bij de Hornbach een 7, maar ik vind het daar altijd enorm naar oud vet stinken.
neemt niet weg dat het nog steeds gek isquote:Op zondag 28 december 2008 17:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik!
Mijn neef kwam even langs om z'n bus te laten zien en ik had geen zin om mij voor die 5 minuten aan te kleden
Edit;
Ik had slofjes aan, een huispak-broek, een nachthemd én een fleechevest![]()
Wat CrazyM zegtquote:Op zondag 28 december 2008 18:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het nog steeds gek is
goed zoquote:Op zondag 28 december 2008 19:19 schreef automatic_ het volgende:
Sorry
Ik zal deze week niet klagen als ik ziek ben geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |