quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef hetzusjevan het volgende:Goeiemorgen. Vraagje aan de mensen die goed zijn met computers: iemand heeft de netwerksleutel blijkbaar verandert bij mn ouders thuis en nu kom ik het draadloze netwerk niet meer op want telkens als ik de 'juiste' sleutel intik zegt ie dat het een onjuiste sleutel is.
Zit nu aan de kabel dus kan wel 'in' de router/modem komen. Maar waar kan ik opzoeken wat de goede sleutel is?
Gewoon de sleutel veranderen dan via de wireless tab. Daarin kun je dat wel veranderen

en van pcs ff naar een andere gedeelte:
Stel je het volgende voor:
Je ontmoet iemand in een bar. na een aantal keer wat contact gelegd te hebben raak je naar een aantal weken een keertje met elkaar aan de praat. Het klikt en zodra je beetje hebt over het werk blijkt het dat je met je kennis de andere kan helpen. Hiervan maakt de andere persoon ook gebruik van en een dag later sta je bij deze persoon voor de deur. Weer een gezellige avond en er is een echte klik. Vervolgens ben je er in die week 3 dagen en is er veel contact.
Na een maandje raken de gesprekken wat verder en gaat het over relaties. Al snel blijkt dat je daar ook op aanvult, al is het in een andere vorm. Ze wil liever vrijgezel blijven en leve de lol. En jij bent het zelfde omdat je ook wat onzeker bent over hoe je zal zijn in een relatie. Dus gewoon lekker vrijgezel en leve de lol met elkaar. Als je dan vervolgens alleen bent met elkaar komt van het 1 het ander en zoenen jullie elkaar.
So far, so good.
Dan plotseling reageerd de andere persoon niet meer op smsjes, msn of via hyves. In de bar is het alleen een vluchtige hoi en een korte aanraking met de duim omhoog om te kijken of het goed gaat. Vervolgens heb je zelf zoiets van: Dan bekijk het maar, geen zin om achterna te lopen en gewoon geen contact meer zoeken. Het enige wat je nog hoort voor kerst is: Lang geleden, maar ik wil je nog fijne dagen wensen. Verder weer niks.
Hoe zouden jullie reageren in deze situatie .... ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig