dankjequote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef automatic_ het volgende:
http://www.toeslagen.nl/p(...)iging_doorgeven.html
Beter dan de Friese Rukkers Shopquote:Op woensdag 24 december 2008 00:40 schreef Messenga het volgende:
Kut winkel it is.
I rest my casequote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Beter dan de Friese Rukkers Shop
Ben ik blij dat ik daar niet werk.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Beter dan de Friese Rukkers Shop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn fantastische gebrek aan planning heeft ervoor gezorgd dat ik straks nog moet. Ik denk dat ik naar één van de kleinere AH's ga, daar kan het de dag voor kerst soms verbazend rustig zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 07:56 schreef theKiD het volgende:
Ben net ff boodschappen wezen doen bij AHXL, ik was er om kwart over 7, en het was er DRUK![]()
![]()
Damn! En gewoon volle karrenIk ben ong. 15 minuten binnen geweest, maar in de tussentijd waren ze van 2 naar 5 kassa's open gegaan
*Ben blij dak net ff snel ben geweest, en niet vanmiddag/ vanavond als ik wakker word nog moet gaan.. Denk niet dat je er dan blij van word om in die rijen te staan
Da's gemeen!quote:Op woensdag 24 december 2008 09:07 schreef vamperotica het volgende:
Goed hoor!!
Wie heeft er mijn kids ( nou ja, 1 ervan) ingefluisterd dat het leuk is om mn krukken te verstoppen?
Sammy die heeft mij vanmorgen gewoon bed uit gehaaldquote:Op woensdag 24 december 2008 09:07 schreef vamperotica het volgende:
Goed hoor!!
Wie heeft er mijn kids ( nou ja, 1 ervan) ingefluisterd dat het leuk is om mn krukken te verstoppen?
Gewoon de sleutel veranderen dan via de wireless tab. Daarin kun je dat wel veranderenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen. Vraagje aan de mensen die goed zijn met computers: iemand heeft de netwerksleutel blijkbaar verandert bij mn ouders thuis en nu kom ik het draadloze netwerk niet meer op want telkens als ik de 'juiste' sleutel intik zegt ie dat het een onjuiste sleutel is.
Zit nu aan de kabel dus kan wel 'in' de router/modem komen. Maar waar kan ik opzoeken wat de goede sleutel is?
Ik heb de brief nu ook gehadquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:25 schreef Crazy-M het volgende:
jah, maar dat programma heb ik al
en juist daar vragen ze om de vakantiegeld en die kun je er niet mee uitrekenen ...
mjah misschien die zoen wel, maar was 3 keer en deed zelf ook mee. en we keken beide hetzelfde naar een relatie. Dus ik wou niet omdat ik daarin nogal onzeker ben (klinkt stom maar okquote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Oei moeilijke.. ik zou zelf nog eens een mail sturen om te vragen of ze misschien weer eens wil afspreken, als vrienden, en even proberen te achterhalen waarom ze nu ineens zo doet?
Ik weet het niet.. moeilijk.
Als ik het zo lees denk ik eerlijk gezegd dat ze geschrokken is van dat zoenen en denkt dat ze jou de verkeerde indruk heeft gegeven (dat ze dus een relatie wil terwijl ze dat eigenlijk niet wil) en ter bescherming van jou en haar zichzelf maar terugtrekt.
Maar als je haar als een waardevolle vriendin beschouwt en je kan het hele idee 'relatie' rondom haar aan de kant zetten, dan zou ik zeker nog een effort maken. Echt zonde als je een klik hebt met iemand en je laat het zo varen.
En bedankt namens mijn zusje.. die is hartstikke ziek en nu kan ik d'r mooi mijn laptop op bed gevenheeft ze toch iets leuks te doen als ze wakker is. Tv is ook geen reet op
. Bedankt!.
maar ik verdien ook meer jah dan hun zeggenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb de brief nu ook gehadZe willen mij alleen maar meer geld gaan geven
. Ik verdien heel wat meer dan die grens die ze stellen
.
quote:
Ik was overal bijquote:Op woensdag 24 december 2008 16:21 schreef JeffreyXL het volgende:
haha jij hebt natuurlijk alle cadeautjes onder de kerstboom al bevoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |