Ik liet donderdag om 4.30u de hond uit in trainingsbroek en lange badstof badjas met daarover een kort vest en een sjaal. Was vast ook erg charmantquote:Op zondag 28 december 2008 18:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het nog steeds gek is
quote:Op zondag 28 december 2008 19:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik liet donderdag om 4.30u de hond uit in trainingsbroek en lange badstof badjas met daarover een kort vest en een sjaal. Was vast ook erg charmant
Zie je, zo gek ben ik nog nietquote:Op zondag 28 december 2008 19:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik liet donderdag om 4.30u de hond uit in trainingsbroek en lange badstof badjas met daarover een kort vest en een sjaal. Was vast ook erg charmant
wel waarquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goed zo
Ophelia en TheKid, praat voor jullie zelf
hehe, het viel toevallig opquote:Op zondag 28 december 2008 20:40 schreef theKiD het volgende:
[..]Ik had nog niet eens gezien dat Ophelia hetzelfde zei
![]()
* theKiD zal de slaap voortaan in bed al uit zijn ogen wrijven
Niet gek hoor. Hondjes die last hebben van spuitpoep kun je maar beter utlaten als ze daarom vragen...quote:Op zondag 28 december 2008 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]gekke mensen
half 5 hond uitlaten ... erg vroeg
ja maar echt teveel opties! heb nu de 18-55 lens en ga dan maar eens kijken wat ik nog meer wilquote:
op wat voor soort sites host jij je plaatjes manquote:Op zondag 28 december 2008 22:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
Whieee! Heb een EOS 450D gekregen van de kerstmanen maar gelijk even mijn hond op de foto gezet
!
[ link | afbeelding ]
Nu nog dat ding leren kennen... En gaan bedenken wat ik er allemaal bij wil gaan kopen...
/edit
nu op volle grote!
[ link | afbeelding ]
imagevenuequote:Op zondag 28 december 2008 22:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op wat voor soort sites host jij je plaatjes man
live webcamsex .... 69.com
neemt niet weg dat het wel zeer grote foto is
welke reso ?
aah dat is nicequote:Op zondag 28 december 2008 22:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
imagevenuewerkt makkelijk kun je zonder reg enzo doen en maakt goede tumbnails
is 12,2 MP camera4272x2848
Maar word volgens mij niet toegestaan op fokquote:Op zondag 28 december 2008 22:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
imagevenuewerkt makkelijk kun je zonder reg enzo doen en maakt goede tumbnails
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |