Waar ben je niet geband?quote:
Ben je ziek?quote:
Maar jij ben homo.quote:Op maandag 22 december 2008 13:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik prefereer een glaasje bronwater.
Nou ik vond ze eerder beangstigendquote:Op maandag 22 december 2008 13:58 schreef Silentalarm het volgende:
waarom doen die kankerplaatjes het niet. Ze waren vet mooi
Jij stopt de mooiste diamant ook in een houten kistje dat je vervolgens in de kruipruimte van een vervallen huis gooit?quote:Op maandag 22 december 2008 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
Doe dat eens in een spoiler, schavuit
Ik welquote:Op maandag 22 december 2008 13:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij stopt de mooiste diamant ook in een houten kistje dat je vervolgens in de kruipruimte van een vervallen huis gooit?
Nou nee, maar ik vind het niet echt fijn dat de mooiste en lekkerste tieten zo over mijn beeldscherm schuiven op mn werkquote:Op maandag 22 december 2008 13:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij stopt de mooiste diamant ook in een houten kistje dat je vervolgens in de kruipruimte van een vervallen huis gooit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieg niet.quote:
Ik was vergeten dat het alweer maandag was.quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik vind het niet echt fijn dat de mooiste en lekkerste tieten zo over mijn beeldscherm schuiven op mn werk
Tenminste, ik vind het wel fijn, maar mn baas niet.
quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
Strikje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*uitpakt*
Kom je daar nu pas achterquote:Op maandag 22 december 2008 14:11 schreef McFearless het volgende:
Verdomme, wat ben ik naar de klote.
`quote:Op maandag 22 december 2008 14:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Is dat nou die leuke foto die je laatst van jezelf had gemaakt?
quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ben jij dat, BT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 14:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Had ze naaktfoto's van zichzelf gemaakt dan?
Ja, hij is best leuk tochquote:Op maandag 22 december 2008 14:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Is dat nou die leuke foto die je laatst van jezelf had gemaakt?
Ja, helaas welquote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Lieg niet.
[..]
Ik was vergeten dat het alweer maandag was.(EN DAT JIJ AAN HET WERK BENT!!1!!
)
NOOIT.quote:Op maandag 22 december 2008 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oeh, lekkerWanneer komen er weer foto's van jou?
Hmmzz, waarom had je die foto`s laatst naar mij gestuurd dan?quote:
Ga zoeken dan mafketelquote:Op maandag 22 december 2008 14:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als ik ze had zou ik ze posten, maar ik heb ze niet.
Ik wil wel ruilen. Jou foto voor mijn fotoquote:Op maandag 22 december 2008 14:43 schreef Fascination het volgende:
Post eens een foto van jezelf jitzzzze.
Die is al eeuwe geleden langs geweestquote:Op maandag 22 december 2008 14:43 schreef Fascination het volgende:
Post eens een foto van jezelf jitzzzze.
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAAAAAquote:
Aha een homo in de zaal.quote:Op maandag 22 december 2008 14:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAAAAA.
quote:
McF!quote:
Neen. Donderdag was gala en toen was ik chagrijnig en het was saaiquote:
Ok.quote:Op maandag 22 december 2008 15:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neen. Donderdag was gala en toen was ik chagrijnig en het was saai. Vrijdag was echt een te gare dag
_! en toen was er amper iemand in de stad die er fatsoenlijk uitzagen. En zaterdag was ik een goed boek aan het lezen.
AJAX AMSTERDAM!11!quote:Op maandag 22 december 2008 15:22 schreef Paaskonijn het volgende:
JALALALALALALALALALALALALAAAAAAAAAA
BOERUH BOERUH!!!111quote:
Gomes Gomes !quote:Op maandag 22 december 2008 15:22 schreef Paaskonijn het volgende:
JALALALALALALALALALALALALAAAAAAAAAA
Ns Bert arrivedquote:Op maandag 22 december 2008 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gomes Gomes !
Jalalalalalala
Gomes Gomes !
Je hebt 'm al gereset?quote:Op maandag 22 december 2008 15:52 schreef MouzurX het volgende:
Gvd mijn ipod in mijn broek laten zitten tijdens het wassen en nu doet tie het niet meer
Nog tips om hem te redden?
Geef hem aan de voedselbank.quote:Op maandag 22 december 2008 15:52 schreef MouzurX het volgende:
Gvd mijn ipod in mijn broek laten zitten tijdens het wassen en nu doet tie het niet meer
Nee, maar help de maatschappij en ontneem jezelf van het leven.quote:Op maandag 22 december 2008 15:52 schreef MouzurX het volgende:
Zeg ik nietquote:Op maandag 22 december 2008 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon NSB'er ? En waarom vind je me een Ns Bert ?
Ja hij gaat gewoon totaal niet meer aan ..quote:
Toch wel, je hoorde eerst bij ons, en nu loop je allemaal notes te schrijven enzulksquote:Op maandag 22 december 2008 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon NSB'er ? En waarom vind je me een Ns Bert ?
Aha een keutelintrekker.quote:
1: Notes schrijven doe ik alleen na waarschuwingen en bij openen slechte lemmings.quote:Op maandag 22 december 2008 15:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Toch wel, je hoorde eerst bij ons, en nu loop je allemaal notes te schrijven enzulks
quote:Op maandag 22 december 2008 16:00 schreef MouzurX het volgende:
ITS ALIIVEEEE!! MUAHAHHAHA
Het beeld is wel vet verneukt en je ziet niks maar hij is nu wel aan
Ik hoop dat hij het na een paar uur gewoon weer doetquote:
Vergeet het maar.quote:Op maandag 22 december 2008 16:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het na een paar uur gewoon weer doet
Zeg dat nou niet, weg met je negatieve gedachtenquote:Op maandag 22 december 2008 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vergeet het maar.
IPOD en water =![]()
Heb je je ipod mee gewassen?quote:Op maandag 22 december 2008 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vergeet het maar.
IPOD en water =![]()
Issie wel mooi schoonquote:
Hoe bedoel je iedereen vrij latenquote:Op maandag 22 december 2008 16:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lees mijn post en reageer eens inhoudelijk.
Ik niet.quote:Op maandag 22 december 2008 16:20 schreef Gupje het volgende:
Godsie knots eindelijk klaar met werken
Dat je niet zoveel last hebt van me als je normaal doet.quote:Op maandag 22 december 2008 16:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe bedoel je iedereen vrij laten
Ja school geeft me wel vakantie maar ik ben op dit moment echt liever op schoolquote:
Dat is niet zo handigquote:Op maandag 22 december 2008 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, de IPOD2 ofzo. Was ik eigenlijk wel blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOEHOE... we hebben een goedkope vlucht naar florence gevonden![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk vragen of BT nog uit de kleren ging voor donatiesquote:Op maandag 22 december 2008 16:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zeg dan iets nuttigs want nu blijft het rustig hier
quote:Op maandag 22 december 2008 16:34 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vragen of BT nog uit de kleren ging voor donaties
WTF heb ik nu weer gemist maar zou wel mooi zijnquote:Op maandag 22 december 2008 16:34 schreef Catch_me het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2008 16:38 schreef Gupje het volgende:
Gers is al best naakt, boven op zijn hoofd![]()
een beetjequote:
quote:Op maandag 22 december 2008 16:34 schreef kurk_droog het volgende:
fipo?Hoeveel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOEHOE... we hebben een goedkope vlucht naar florence gevonden![]()
![]()
Das illegaalquote:Op maandag 22 december 2008 16:34 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Je zit voor je plezier met werkkleding (vanuit de visverwerking) in de kamer?quote:Op maandag 22 december 2008 16:48 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zo, je wacht maar prut nicht aka. Junk!
/carequote:
Dat ontspannen zie ik nu wel zittenquote:Op maandag 22 december 2008 16:50 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Je zit voor je plezier met werkkleding (vanuit de visverwerking) in de kamer?Besides.. Je werkt al de hele dag dus het word tijd om te ontspannen!
Nice.quote:Op maandag 22 december 2008 16:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat ontspannen zie ik nu wel zittendus ik zal douchen, bel wel als we klaar zijn
ik heb een tent in me broekquote:Op maandag 22 december 2008 16:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Alles rustig?
Met 7 man. Vanaf Dusseldorf naar milaan voor 0.07 centquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 17:06 schreef Catch_me het volgende:
Op wie zal ik fappen:
JEnna haze
of
Sasha grey
jepquote:Op maandag 22 december 2008 17:22 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo KLB SC,
hebben jullie je stem al uitgebracht voor de user met mooiste kerst avatar?
de KLB SC deelnemers maken nog een (kleine) kans op blauwe patta's!
Takk!
(zie signature voor het stemtopic en de deelnemers)
STEM OP MIJ DUS!!!!!!11111quote:Op maandag 22 december 2008 17:22 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo KLB SC,
hebben jullie je stem al uitgebracht voor de user met mooiste kerst avatar?
de KLB SC deelnemers maken nog een (kleine) kans op blauwe patta's!
Takk!
(zie signature voor het stemtopic en de deelnemers)
Jij hebt al een mooi boek (of niet?)quote:
quote:
Je staat gelijk met dat konijn.quote:
Nee.quote:Op maandag 22 december 2008 17:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij hebt al een mooi boek (of niet?)
En bedanktquote:
Ik doe het graag.quote:Op maandag 22 december 2008 17:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En bedankt![]()
En Gers krijgt geen stem van mij
Stemde ook niet op mij [ afbeelding ]
Nog even kijken of er nog wat mensen op me willen stemmenquote:
Wauw, dit vang ik dan toch maar mooi op.quote:Op maandag 22 december 2008 16:34 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Die moeten op mij stemmen want het gaat vriezen en ik heb altijd koude voeten.quote:Op maandag 22 december 2008 17:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nog even kijken of er nog wat mensen op me willen stemmen
BT, Fas, BK, GT ofzo
van die magnetron pantoffels.quote:Op maandag 22 december 2008 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat valt er met de avatar -wedstrijd te winnen?
Nee, nog niet. Doe ik de dag voor Kerst.quote:Op maandag 22 december 2008 17:51 schreef Silentalarm het volgende:
Adelante heb je zelf eigenlijk al gestemd?
Ik had een mooie actie voor je op touw willen zetten.quote:
Stem jij even op mij? En dan GT op 2 en een noobje zonder punten op 3quote:Op maandag 22 december 2008 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat valt er met de avatar -wedstrijd te winnen?
quote:
Helemaal niet.quote:
FOK! PR kijkt het even na.quote:
Mij op 2 of 3:Dquote:Op maandag 22 december 2008 18:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stem jij even op mij? En dan GT op 2 en een noobje zonder punten op 3![]()
Alleen als jij op mij stemtquote:
Grrrrrrrrrrrrr.quote:
Mwah suks wil ik best in mn bedje vindenquote:Op maandag 22 december 2008 18:10 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duitse studentes.
Sorry, en ik kan mijn bericht ook niet meer editten omdat het meer dan 48 uur terug was. heel erg sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Sorry, en ik kan mijn bericht ook niet meer editten omdat het meer dan 48 uur terug was. heel erg sorry
Niet eens vorige week woensdag, die week daarvoor zelfsquote:Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef Breathtaking het volgende:
Hee Adelante, Muck heeft me nog niet eens een PM teruggestuurd over die Wii Set..
Terwijl het ik het vorige week woensdag ofzo vroeg.
Wie hadden die loting btw gewonnen dan?quote:Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef Breathtaking het volgende:
Hee Adelante, Muck heeft me nog niet eens een PM teruggestuurd over die Wii Set..
quote:Op maandag 22 december 2008 18:16 schreef Silentalarm het volgende:
Gaan er ook nog mensen op mij stemmen?Neen. Daar ben je te noob voor sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik dusquote:Op maandag 22 december 2008 18:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wie hadden die loting btw gewonnen dan?
Ik vergeef je dit nooit meer. Mijn voeten wat doe je?quote:
Tof!quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dusen Sackboy had Muck een PM gestuurd over de Wii, en die zei dat ik haar (?) maar even moest PM'en.. Heb ik gedaan bijna 2 weken terug maar ik heb nog steeds geen pm terug ontvangen.
Geenquote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tof!
hoeveel naaktfoto's heb je hem daarvoor toegestuurd?
Voor voeten moet je bij BT en NB zijn. Die kunnen je misschien nog helpenquote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vergeef je dit nooit meer. Mijn voeten wat doe je?
Ja we masseren ze graag voor je PKquote:Op maandag 22 december 2008 18:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Voor voeten moet je bij BT en NB zijn. Die kunnen je misschien nog helpen
Ah gadverdamme. Jullie waren echt ranzig bezigquote:Op maandag 22 december 2008 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja we masseren ze graag voor je PK![]()
Hahaha ik kan er nog steeds om lachenquote:Op maandag 22 december 2008 18:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ah gadverdamme. Jullie waren echt ranzig bezig
Ik krijg er een combinatie van kots+lachaanvallen vanquote:Op maandag 22 december 2008 18:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik kan er nog steeds om lachen!
quote:Op maandag 22 december 2008 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
Weet je
Voeten zijn bijzonder gevoelig ..
Eerst masseren met olie ..
Daarna zachtjes met je tenen spelen ..
Mijn tong glijd over je hak en hiel ...
Mijn warme lippen sluiten zich om je tenen ..
Kreunend van genot laat jij je achterover vallen ..
Je adem versnelt ..
Mijn natte glibberige tong glijd tussen je tenen ..
Als een pervers fallisch symbool..
Je kan het niet meer houden ..
Met een kreun kom je woest overeind en gooit mij op bed ..
Mijn harde fallus staat in vol ornaat ..
Je voeten komen dichterbij ..
Tenen glijdend over mijn kloppende eikel ..
Warm ..
Zacht ..
Ik explodeer ..
En genietend zak jij achterover met het zaad druipend tussen je tenen ..
WTF.quote:Op maandag 22 december 2008 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
Weet je
Je adem versnelt ..
Warm ..
Zacht ..
Ik explodeer ..
net klaar met fappen.quote:Op maandag 22 december 2008 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
JULLIE MOGEN BEST PRATEN HOOR.
In plaats van allemaal fappen op dat verhaaltje van net![]()
Oh ik zag al iets voorbij flitsen van dien aardquote:Op maandag 22 december 2008 17:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
van die magnetron pantoffels.
Ik ben misselijk nuquote:Op maandag 22 december 2008 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
Weet je
Je adem versnelt ..
Warm ..
Zacht ..
Ik explodeer ..
Hahahaquote:Op maandag 22 december 2008 19:08 schreef IQM het volgende:
Fotograaf: "Ja, Eva, we hebben een aantal fraaie foto's geschoten! Sabbel nu maar even aan je teen en kijk recht in de camera! Goed zo! [*klik*]"
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
Euhm sorry, maar ik moet de 10 000 posts halen vanavond en jullie werken niet echt mee ofzo!
YOU SHUT UP.quote:
Faal. Bt kan geen Frans.quote:Op maandag 22 december 2008 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
YOU SHUT UP.
Sois belle et tais-toi.
Ik de 30.000. Als je even op me stemt bij de icondinges help ik wel mee.quote:Op maandag 22 december 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
Euhm sorry, maar ik moet de 10 000 posts halen vanavond en jullie werken niet echt mee ofzo!
Ik vond dat toch meer bij je passen.quote:Op maandag 22 december 2008 19:38 schreef IQM het volgende:
Jaaaa, verander het maar snel in 'moche'.
Dit is chantage. En hoe kun je me nou helpenquote:Op maandag 22 december 2008 19:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik de 30.000. Als je even op me stemt bij de icondinges help ik wel mee.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond dat toch meer bij je passen.
"Ik ben Bt en ik ben heel goed in Frans!"quote:IQM zegt (19:37):
BEAU dombo
(R) zegt (19:37):
Neuh
(R) zegt (19:37):
Jij b ent ook belle
Waarom quote je een gesprek waarin ik suggereer dat je van het vrouwelijk geslacht bentquote:Op maandag 22 december 2008 19:39 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
"Ik ben Bt en ik ben heel goed in Frans!"
Oeh, wil je weddenquote:Op maandag 22 december 2008 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die 10.000 posts ga je idd niet halen.
Iig vanavond niet
Je bent gewoon een faalhaas!quote:Op maandag 22 december 2008 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom quote je een gesprek waarin ik suggereer dat je van het vrouwelijk geslacht bent?
Je graaft je eigen graf hier!
Een goed gesprekquote:Op maandag 22 december 2008 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is chantage. En hoe kun je me nou helpen?
O jaa...quote:Op maandag 22 december 2008 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, wil je weddener is meer dan alleen de SC hoor.
Je ne parle pas Français.quote:
Wat zat erin?!quote:Op maandag 22 december 2008 19:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een joffel kerstpakket gekregen.
Heleboel. Wijn, chips, borrelnootjes, kaarsen, chocola, drop, pepermunt, koek, koek, fotolijst, en nog een heuleboel.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 19:49 schreef IQM het volgende:
Wat een artiest.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heleboel. Wijn, chips, borrelnootjes, kaarsen, chocola, drop, pepermunt, koek, koek, fotolijst, en nog een heuleboel.
Oei jij wordt dikquote:Op maandag 22 december 2008 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heleboel. Wijn, chips, borrelnootjes, kaarsen, chocola, drop, pepermunt, koek, koek, fotolijst, en nog een heuleboel.
Net stond er toch 9974 ofzo? Dat jij daarna nog postquote:Op maandag 22 december 2008 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar hebben ze jou leren tellen?
Of ehm, wanneer zijn ze vergeten je dat te leren![]()
Aantal forumposts 9.968quote:Op maandag 22 december 2008 19:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Net stond er toch 9974 ofzo? Dat jij daarna nog post
Wat doet jouw ooglid in je bovenbeen?quote:Op maandag 22 december 2008 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kennen jullie dat irritante trillen van je ooglid?
Dat heb ik nu in mn bovenbeen
Ooh vervelend ja, heb ik ook wel eens last van.quote:Op maandag 22 december 2008 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kennen jullie dat irritante trillen van je ooglid?
Dat heb ik nu in mn bovenbeen
quote:Op maandag 22 december 2008 19:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat doet jouw ooglid in je bovenbeen?
En je bovenbeen kan je nog negeren, maar je oog dat is een stuk lastiger.quote:Op maandag 22 december 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh vervelend ja, heb ik ook wel eens last van.
Ik wil het niet wetenquote:
Dan keek ik dus verkeerd.quote:Op maandag 22 december 2008 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aantal forumposts 9.968
Dus net 9964
Ik vind dat juist altijd zo grappigquote:Op maandag 22 december 2008 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je bovenbeen kan je nog negeren, maar je oog dat is een stuk lastiger.
Jupquote:Op maandag 22 december 2008 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je bovenbeen kan je nog negeren, maar je oog dat is een stuk lastiger.
Oke!quote:Op maandag 22 december 2008 20:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er mag wel kilo of 5 minimaal aan.
Zoals deze?quote:Op maandag 22 december 2008 20:07 schreef IQM het volgende:
Ik heb ook wel eens als ik heel moe ben dat beide oogleden naar beneden zakken.
Ooh grappig. Dat heb ik altijd als ik knetterstoned ben!quote:Op maandag 22 december 2008 20:07 schreef IQM het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:07 schreef IQM het volgende:
Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel eens een bril overwogen?
Negert.quote:Op maandag 22 december 2008 20:05 schreef IQM het volgende:
Jenglejack, dat een filmpje al gevonden?
Ik heb al weken m'n broek op m'n enkels. Loopt niet fijn, kan ik je zeggen.
Oke.quote:
Mijn iconquote:Op maandag 22 december 2008 20:19 schreef IQM het volgende:
M'n Firefox is aan de drugs.
[ afbeelding ]
Best zielig eigenlijk.quote:
Ik kan het niet meer vinden man.quote:Op maandag 22 december 2008 20:05 schreef IQM het volgende:
Jenglejack, dat een filmpje al gevonden?
Ik heb al weken m'n broek op m'n enkels. Loopt niet fijn, kan ik je zeggen.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:35 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer vinden man.
Word een beetje gek van die shit haha.
NA-APER!quote:Op maandag 22 december 2008 20:44 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil even dit plaatje van een regenboog posten omdat het zoveel zegt over hoe ik ben en waar ik voor sta.
Mwehehe.quote:
Ben je homo ofzo? Met je regenboog?quote:Op maandag 22 december 2008 20:44 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil even dit plaatje van een regenboog posten omdat het zoveel zegt over hoe ik ben en waar ik voor sta.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben je homo ofzo? Met je regenboog?
Regenboog vuur? Say what?quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben je homo ofzo? Met je regenboog?
We moeten wel, anders word de Gestapo ingeschakeld eh?quote:Op maandag 22 december 2008 20:58 schreef remlof het volgende:
'navond
Mijn complimenten, jullie gedragen je netjes lately
Kan ik positieve notes krijgen?quote:Op maandag 22 december 2008 20:58 schreef remlof het volgende:
'navond
Mijn complimenten, jullie gedragen je netjes lately
Slechte paint.quote:
Hm ja die wil ik ook graagquote:Op maandag 22 december 2008 21:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kan ik positieve notes krijgen?
NEPP!!!!!!!1quote:
Nee, hoezo?quote:Op maandag 22 december 2008 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]. Werk jij ook in een supermarkt?
Altijd Dubro hierquote:
/Paaskonijnquote:Op maandag 22 december 2008 21:05 schreef IQM het volgende:
[..]
OMG! Wat is dat boven het oog, met al die haartjes enzo?
Je opmerkingquote:
Standaard 'beroepsgrappen'quote:Op maandag 22 december 2008 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je opmerking!!!!!!!!!!!!
"Oh jij hebt niets te doen zie ik, zal ik je dan maar eens aan 't werk zetten?"
"Wilt u het bonnetje? Nee hoeft niet, krijg het toch niet terug van de belasting."
Twee kassa's vrij. "Oh zal ik jullie allebei de helft doen?"
Sterf lekker af.
So I can nibble on your penis.quote:Op maandag 22 december 2008 21:16 schreef IQM het volgende:
Jason Mraz - I'm Yours (live - MySpace version)
So I can nibble your ear.
quote:Op maandag 22 december 2008 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
So I can nibble on your penis.
quote:Op maandag 22 december 2008 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
So I can nibble on your penis.
NEE! Wij doen niet aan bagger!quote:Op maandag 22 december 2008 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
aangezien hier de grootste baggeraars van fok zitten vraag ik het hier even:
wil iemand even die boze vogel met de text "screw you, I'm going home" posten?
Of zocht je het plaatje gewoonquote:Op maandag 22 december 2008 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
tsssk, Het is hier al weken geen bagger SC meerquote:Op maandag 22 december 2008 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of zocht je het plaatje gewoon?
Dan help ik je graag hoor![]()
[ afbeelding ]
Anders word ik gebantquote:Op maandag 22 december 2008 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
tige tankquote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die niet fatsoenlijk kunnen googelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |