abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64240144
hmm ik sloot hem volgens mij. Bij deze game on dames en heren
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_64240235
Wij doen geen cadeautjes met kerst Ik heb het al druk genoeg
Saartje
  maandag 22 december 2008 @ 12:19:28 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_64240300
Mijn kerstcadeautje wilde niet meewerken dit jaar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64240304
Oh ik wilde net een reply tikken maar je was me voor
Wij doen dus aan lootjes trekken met kerst met de schoonfamilie, gelukkig wel op tijd gedaan maar natuuurlijk komt alles weer op het allerlaatste moment aan. En laat mijn lootje (schoonmoeders) nou net een moeilijk lijstje hebben... budget is 20 euro en ze heeft er 5 dingen van 30 euro op staan (per stuk) en 2 dingen van een paar euro. Nouja, die twee dingen zijn inmmiddels gekocht en voor de rest moet k mn creativiteit maar es aanzwengelen.

3 dagen voor kerst doorgeven dat het tóch kado's wordt vind ik wel raar ja. Gewoon te kort dag om dan in de haast en stress en drukte nog voor 7 man te slagen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 12:19:35 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64240310
hier ook geen cadeautjes met kerst
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64240327
mja 7 cadeautjes in drie dagen is zo al best ambitieus zonder verlanglijstjes maar met 38 weken zwangerschap is de uitdaging toch wel compleet dacht ik zo. Bovendien zijn mijn vader en manlief allebei op 2de kerstdag jarig om het feest compleet te maken.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 12:20:34 #7
43556 miss_dynastie
pi_64240359
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef Estrys het volgende:
Doen er veel mensen cadeaus met kerst? Mijn schoonzusje stuurde gisteren een SMS dat we toch cadeautjes doen met de kerst maar zonder lootjes (en verlanglijstjes). Dat wil zeggen dat iedereen voor 7 mensen cadeautjes moet kopen... komt ze dan drie dagen voor de kerst mee. Hebben we toch maar even snel afgekapt dat idee. Ik moet nog verjaardagsboodschappen doen voor vrijdag (en zaterdag) voor manlief, ook altijd fijn zo voor de kerstdagen
Ja, maar alleen in huiselijke kring hoor En we hebben ook weleens een jaar overgeslagen, omdat we niks konden bedenken. Heb een hekel aan het 'kopen om het kopen' dat je dan krijgt (en waardoor mensen dus als kip zonder kop door de stad heen rennen met een chagrijnig hoofd )
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 12:27:52 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_64240611
quote:
Op maandag 22 december 2008 11:43 schreef huuphuup het volgende:
Hmmm das wel een leuk idee ja.
*knuffel noteert

okay, nog 140 euro te gaan (grapje! echt!! )
Had ie toch lame naar Amstelveen moeten gaan, had ie met álle liefde mogen huppelen en dansen met een hartje in zn hand om in zn zélf gemaakte beer te proppen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_64240734
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:27 schreef moussy het volgende:

[..]

Had ie toch lame naar Amstelveen moeten gaan, had ie met álle liefde mogen huppelen en dansen met een hartje in zn hand om in zn zélf gemaakte beer te proppen
ja nou weet je, een vriendinnetje van mij had zo'n beer gekregen van haar vriend voor valentijnsdag, superschattig vond ik, maar dat had ik nog niet gezegd, en hij begon op de terugweg gelijk van "jeeeeeemig wat lame was dat zeg, wie doet dat nou" haha, toen ik zei dat ik het best schattig vond was hij zo van ohw
Nouja goed, hij geeft me supervaak cadeautjes enzo en hij is ook best romantisch, hij is alleen niet zo van de knuffels

Die lodger uit het vorige topic is ook wel een goed idee, maar we krijgen wel een augustus kindje als het goed gaat, dus misschien dat ik nog even afwacht met zoiets vragen. Dat kan ook na de geboorte nog gekocht worden dan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 12:35:19 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_64240829
Mijn kinderen vonden het super dat wij met die hartjes in ons handen rondjes aan het draaien waren, wensjes deden en weet ik veel wat. Als Peet zoiets voor me zou doen zou ik denk ik ook in een deuk liggen
pi_64240901
Hahaha, ja, dat denk ik ook wel, maar ik vind het wel lief, de gedachte zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 december 2008 @ 12:38:28 #12
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64240913
Geen cadeautjes met Kerst, gelukkig. Ik heb me net wel de blaren aan kaarten geschreven. Ik vind altijd dat er in elke kaart een persoonlijke noot moet staan met een terugblik naar afgelopen jaar en een op de persoon afgestemde gelukwens voor het Nieuwe Jaar. Ergens heb ik het idee dat het dan ook effect heeft
Gevolg van dit ambitieuze streven is wel dat ik één keer pas met Pasen de Nieuwjaarswensen gestuurd heb.
(Pasen viel wel vroeg dat jaar)

Dit jaar ben ik dus eigenlijk heel erg op tijd. Wat wel belemmerend is, is dat de kinderen ook steeds meer kaarten willen versturen naar klas- en buurtgenootjes. Katja heeft mijn tik overgenomen en schrijft op elke kerstkaart " Lieve ....., Vijne Kerstmis. Kusjes van Katja". Dus dat gaat ook niet zo heel snel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 12:40:18 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_64240971
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:37 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, ja, dat denk ik ook wel, maar ik vind het wel lief, de gedachte zeg maar.
is ook hoor. Vooral omdat je met hartje in je handen je moet schudden, blazen, kusjes geven, rondje draaien, andere kant op een rondje, boven je hoofd schudden, bij je voeten schudden, tegen je voorhoofd doen, ogen dicht en wensen maar
pi_64241044
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:40 schreef moussy het volgende:

[..]

is ook hoor. Vooral omdat je met hartje in je handen je moet schudden, blazen, kusjes geven, rondje draaien, andere kant op een rondje, boven je hoofd schudden, bij je voeten schudden, tegen je voorhoofd doen, ogen dicht en wensen maar

ik zie het echt helemaal voor me nu hahaha

Goed, ik ga maar es de stad in, kadoos kopen... *zucht*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 december 2008 @ 12:47:42 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64241217
Christan krijgt bij oma kerstcadeautjes (eh... gruwelijk veel volgens mij) en voor oma hebben we ook een kleinigheidje gekocht En volgens mij had mijn moeder het over een gecombineerd cadeau voor mij voor kerst en mijn verjaardag. Ben allang blij dat ze iets gevonden heeft, zelf weet ik niks
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 december 2008 @ 12:53:52 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64241377
Zoals ik zei, wij hebben wel lootjes gedaan. Van mij hoeft dat dus niet, maar ja... schoonmams wilde dat graag. Heb al gezegd dat we vanaf volgend jaar alleen sinterklaas vieren. kerst is gewoon veel te kort op zijn verjaardag.
  maandag 22 december 2008 @ 12:54:16 #17
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64241387
Ik denk toch dat ik de griep ga krijgen met de kerst, nog 2 dagen werken en dus even volhouden, daarna kan ik instorten verder doen we niet aan kado's, daar is de Sint voor vind ik.
Belana hoe is het met jou? En Snoopy? Hoe gaat het daar? Nog even hier ook mijn secret santa pakje is binnen, ik vind het zo leuk
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 12:55:05 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64241409
k kan me nog herinneren dat bij een vriendinnetje van mij ook geen kerst gevierd werd omdat zij op 1e kerstdag jarig was. hun ouders hebben toen besloten om de cadeautjes van kerst met de pasen te doen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 22 december 2008 @ 12:55:52 #19
108648 cattie
lieve moeder
pi_64241434
Wij hebben uitgebreid sinterklaas gevierd, dus geen kerstcadeau's hier. Behalve dat ik van mijn man een draagdoek heb gekregen en natuurlijk Secret Santa!
  maandag 22 december 2008 @ 12:58:01 #20
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64241511
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:32 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nou weet je, een vriendinnetje van mij had zo'n beer gekregen van haar vriend voor valentijnsdag, superschattig vond ik, maar dat had ik nog niet gezegd, en hij begon op de terugweg gelijk van "jeeeeeemig wat lame was dat zeg, wie doet dat nou" haha, toen ik zei dat ik het best schattig vond was hij zo van ohw
Nouja goed, hij geeft me supervaak cadeautjes enzo en hij is ook best romantisch, hij is alleen niet zo van de knuffels

Die lodger uit het vorige topic is ook wel een goed idee, maar we krijgen wel een augustus kindje als het goed gaat, dus misschien dat ik nog even afwacht met zoiets vragen. Dat kan ook na de geboorte nog gekocht worden dan.
Dan is de Wrapper Cotton evengoed nog extreem handy!

Ik heb gezworen bij die dingen, Lilah heeft er echt in gewoond ,
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64241551
Hier ook geen kerstcadeaus hoor. Wij vieren sinterklaas ook al, het wordt anders zoveel vind ik!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64241683
Ik heb alleen een Secret Santa kerstcadeau, verder ook niet
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 13:26:57 #23
7074 moussy
kuttekop
pi_64242366
Cas denkt dat de kerstman bestaat en dat die net als sinterklaas kadootjes komt brengen, maar hij heeft pech
  maandag 22 december 2008 @ 14:27:30 #24
24188 Belana
kloon van belana
pi_64244663
ik zit op mijn werk saffier, het gaat met mij wel. nick is thuis met de kinderen, Liam gaat wel begreep ik, ezra nog niet.
intussen heb ik vanmiddag even snel een aantal cadeau's ingeslagen, want woensdagavond vieren wij kerst met hele goede vrienden en hun familie. we kopen allemaal cadeautjes voor elkaar. is ontzettend leuk die hele berg cadeaus alleen loop ik nu wat achter met inkopen doen door de zieke kindjes
nou ja, we gaan het wel redden hoop ik.
moet ook nog wat kleinigheidjes voor de eigen familie hebben... ik heb het nog druk dus.
en hier heb ik het ook druk, dus ik ga maar weer wat doen
stormy waters...
sailin'
pi_64244761
Ik bedenk me net dat ik écht blij ben dat ik met kerst niet ook nog achter cadeautjes aan moet Het is zo al druk genoeg met kerst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')