Ja, maar alleen in huiselijke kring hoorquote:Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef Estrys het volgende:
Doen er veel mensen cadeaus met kerst? Mijn schoonzusje stuurde gisteren een SMS dat we toch cadeautjes doen met de kerst maar zonder lootjes (en verlanglijstjes). Dat wil zeggen dat iedereen voor 7 mensen cadeautjes moet kopen...komt ze dan drie dagen voor de kerst mee. Hebben we toch maar even snel afgekapt dat idee. Ik moet nog verjaardagsboodschappen doen voor vrijdag (en zaterdag) voor manlief, ook altijd fijn zo voor de kerstdagen
Had ie toch lame naar Amstelveen moeten gaan, had ie met álle liefde mogen huppelen en dansen met een hartje in zn hand om in zn zélf gemaakte beer te proppenquote:Op maandag 22 december 2008 11:43 schreef huuphuup het volgende:
Hmmm das wel een leuk idee ja.
*knuffel noteert
okay, nog 140 euro te gaan(grapje! echt!!
)
ja nou weet je, een vriendinnetje van mij had zo'n beer gekregen van haar vriend voor valentijnsdag, superschattig vond ik, maar dat had ik nog niet gezegd, en hij begon op de terugweg gelijk van "jeeeeeemig wat lame was dat zeg, wie doet dat nou" haha, toen ik zei dat ik het best schattig vond was hij zo van ohwquote:Op maandag 22 december 2008 12:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Had ie toch lame naar Amstelveen moeten gaan, had ie met álle liefde mogen huppelen en dansen met een hartje in zn hand om in zn zélf gemaakte beer te proppen
is ook hoor. Vooral omdat je met hartje in je handen je moet schudden, blazen, kusjes geven, rondje draaien, andere kant op een rondje, boven je hoofd schudden, bij je voeten schudden, tegen je voorhoofd doen, ogen dicht en wensen maarquote:Op maandag 22 december 2008 12:37 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, ja, dat denk ik ook wel, maar ik vind het wel lief, de gedachte zeg maar.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:40 schreef moussy het volgende:
[..]
is ook hoor. Vooral omdat je met hartje in je handen je moet schudden, blazen, kusjes geven, rondje draaien, andere kant op een rondje, boven je hoofd schudden, bij je voeten schudden, tegen je voorhoofd doen, ogen dicht en wensen maar
Dan is de Wrapper Cotton evengoed nog extreem handy!quote:Op maandag 22 december 2008 12:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nou weet je, een vriendinnetje van mij had zo'n beer gekregen van haar vriend voor valentijnsdag, superschattig vond ik, maar dat had ik nog niet gezegd, en hij begon op de terugweg gelijk van "jeeeeeemig wat lame was dat zeg, wie doet dat nou" haha, toen ik zei dat ik het best schattig vond was hij zo van ohw![]()
Nouja goed, hij geeft me supervaak cadeautjes enzo en hij is ook best romantisch, hij is alleen niet zo van de knuffels![]()
Die lodger uit het vorige topic is ook wel een goed idee, maar we krijgen wel een augustus kindje als het goed gaat, dus misschien dat ik nog even afwacht met zoiets vragen. Dat kan ook na de geboorte nog gekocht worden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |