Dat vind ik echt klasse! Dat mag je best weten!quote:Op maandag 22 december 2008 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey sommige dingen die je niet plant zijn uiteindelijk superleuk en verrassend
En ik neem wel mn verantwoordelijkheden, ookal heb ik niet alles zo gepland in mn leven
* MaleDuck is benieuwd waar logi niet op wil reageren....quote:
Same story hier.. blablabla maar dan zonder manquote:Op maandag 22 december 2008 13:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck is benieuwd waar logi niet op wil reageren....
Hey jijquote:
* LL is daar ook nieuwsgierig naarquote:Op maandag 22 december 2008 13:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck is benieuwd waar logi niet op wil reageren....
quote:Op maandag 22 december 2008 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat vind ik echt klasse! Dat mag je best weten!
En werken is idd makkelijk...
wat gedwongen allemaalquote:Op maandag 22 december 2008 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey sommige dingen die je niet plant zijn uiteindelijk superleuk en verrassend
En ik neem wel mn verantwoordelijkheden, ookal heb ik niet alles zo gepland in mn leven
quote:Op maandag 22 december 2008 13:35 schreef Logician het volgende:
[..]
Same story hier.. blablabla maar dan zonder man
Dat zegt genoeg over de manquote:Op maandag 22 december 2008 13:35 schreef Logician het volgende:
[..]
hoe gaat het daar schone deerne?quote:
Daar zeg ik dan maar weer niks opquote:Op maandag 22 december 2008 13:35 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja, kinderen enzo word door zoveel mensen vanzelfsprekend gezien, maar ik heb er gewoon veel respect voor!quote:Op maandag 22 december 2008 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL is daar ook nieuwsgierig naar
[..]thanx, erkenning is ook fijn
Dat vind ik geen vergelijking... maar daar is het wel erger ja...quote:Op maandag 22 december 2008 13:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Mwah onzin, vergeleken met Afrika hebben wij niets te zeiken
das waar.... maar alsnog is hetquote:Op maandag 22 december 2008 13:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Mwah onzin, vergeleken met Afrika hebben wij niets te zeiken
Om eerlijk te zijn...moet ik nu erg zeiken...brb toiletquote:Op maandag 22 december 2008 13:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb sowieso niets te zeiken
Nee hoor, er staat niemand met een pistool ofzoquote:
tjah naast het feit dat ik moet werken goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |