quote:Op maandag 22 december 2008 13:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neuj, had geen zin om alleen te lunchen, mn andere lunchpartners hebben allemaal vrij enzo![]()
Maar nu je 't zegt, had d'r ook wel ff snel thuis kunnen brengen iddheul niet aan gedacht
Thanxquote:
hmm hoezo herkenbaar?quote:Op maandag 22 december 2008 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
pfffff motivatie zo vlak voor de kerst is echt gedaald naar nul
Ik heb alleen maar gewerkt, de borrel moeten laten schieten voor mn 2e baanquote:Op maandag 22 december 2008 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmm hoezo herkenbaar?
ik heb een echte after kerstborreldip...
tja, maar daar kreeg je een bonusquote:Op maandag 22 december 2008 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gewerkt, de borrel moeten laten schieten voor mn 2e baan
...je hebt gelijk...quote:Op maandag 22 december 2008 13:12 schreef Loire het volgende:
[..]
heul niet, erg kwaadaardig allemaal/
Zal ik ook maar weer eens meeposten dan?quote:Op maandag 22 december 2008 13:14 schreef MaleDuck het volgende:
nou ik word ook niet echt vrolijk van dat het hier zo rustig is vandaag... pfff...
36 eerste baan (ma-vrijdag)quote:Op maandag 22 december 2008 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, maar daar kreeg je een bonus
hoeveel uur heb je dan gewerkt vanaf vorige week maandag?
quote:Op maandag 22 december 2008 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
36 eerste baan (ma-vrijdag)
18 tweede baan (vrijdag- en zaterdagnacht)
gelukkig werk ik niet meer op de zondagen
Heb toch aangegeven dat 7 dagen per week werken IETS te veel van het goede was
Maar dat heb ik ook nog een tijd gedaan
workaholicquote:Op maandag 22 december 2008 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tent is open van 20.30 tot 03.00 (vrij) en 04.00 (zat) maar ik werk van 20.00 tot 4.00 (vrij) en 5.00 (zat) en afgelopen zaterdag was feestje en was het werken uitgelopen tot 6.15uquote:Op maandag 22 december 2008 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]van hoe laat tot hoe laat werk je dan in het weekend? > 18 uur... in twee avonden... pfff
wow das wel erg veel jaquote:Op maandag 22 december 2008 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het niet hoefdequote:
pff tot hoe laat slaap je dan?quote:Op maandag 22 december 2008 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het niet hoefde
Maar aangezien de Nederlandse staat iedereen die wilt werken maar toch kinderen wilt enzo naait zal ik wel moeten. Wil namelijk ook nog kleren kopen en benzine enzo
dan heb je lage vaste lastenquote:Op maandag 22 december 2008 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pff tot hoe laat slaap je dan?
Hmm ik ben alleenverdiener en wij redden het prima samen...
Op koopzondagenquote:Op maandag 22 december 2008 13:28 schreef Queen_E het volgende:
had je dan nog tijd voor kleren kopen??
benzine ok maar kinderen?quote:Op maandag 22 december 2008 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het niet hoefde
Maar aangezien de Nederlandse staat iedereen die wilt werken maar toch kinderen wilt enzo naait zal ik wel moeten. Wil namelijk ook nog kleren kopen en benzine enzo
Ja, ik ben daaraan 800 euro kwijt... dus dat scheelt toch wel ja... en ik huur ook hoor.. ik krijg ook geen hypotheek..quote:Op maandag 22 december 2008 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan heb je lage vaste lasten
dat is dus per gemeente verschillend en omdat ik nog steeds geen VASTE baan heb kan ik ook niet kopen en belastingvoordeel trekken
Alleen al aan huur, ziektekosten en gas, water, licht ben ik 1100 euro kwijt
verzekeringen, eten, telefoon e.d. nog niet eens erbij geteld
edit: ik probeer altijd rond het middaguur op te staan, zodat mn vent en kindje ook nog wat aan me hebben
Hey sommige dingen die je niet plant zijn uiteindelijk superleuk en verrassendquote:
Vooral ook voor mn vent.. hij zit met de opvoeding van ons kindjequote:Op maandag 22 december 2008 13:31 schreef Queen_E het volgende:
nou respect hoor...ik zou het niet trekken denk k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |