quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef Ticootje het volgende:
ja djmo, ik ergerde me aan de manier van was opvouwen.
Omdat ik anders een kast vol heb met "werkshirtjes". Hij kan niets wegdoen, ik heb daar minder last van. Als ik iets doe, dan doe ik dat ook goed en meestal doe ik zo'n 5 vuilniszakken met oude kleding weg van hem als het weer te erg wordt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
En dat moet jij uitzoeken? Heeft hij iets aan zijn handjes?
(nog) geen moeder maar dit herken ik helemaal!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omdat ik anders een kast vol heb met "werkshirtjes". Hij kan niets wegdoen, ik heb daar minder last van. Als ik iets doe, dan doe ik dat ook goed en meestal doe ik zo'n 5 vuilniszakken met oude kleding weg van hem als het weer te erg wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh herkenbaar! Soms zeg ik hem ook echt 'zou je dat shirt niet eens wegdoen...er zit een gat in' maar uiteindelijk ben ik altijd de persoon die het weggooit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omdat ik anders een kast vol heb met "werkshirtjes". Hij kan niets wegdoen, ik heb daar minder last van. Als ik iets doe, dan doe ik dat ook goed en meestal doe ik zo'n 5 vuilniszakken met oude kleding weg van hem als het weer te erg wordt.
Klopt. Vreemde kraamtijd iig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:18 schreef livelink het volgende:
Jij hebt eigenlijk helemaal geen kraamtijd gehad, Ingrid? Hoe gaat het nu? Komt het kraamtijdgevoel nu een beetje naar boven nu Tyler thuis is?
ik goo9i ook wel eens kleren van M. weg. Of ik terk het uit de kast, gooi het op een stapel en als ie dan htuis komt laat ik het m uitzoeken. Hij mag wel zelf zijn gewassen/gestreken/gevouwen kleren opruimen. En idd, mijn vent propt ook zijn shirts in de kast.. waarom ik ze eigenlijk nog strijk...quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:12 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ooh herkenbaar! Soms zeg ik hem ook echt 'zou je dat shirt niet eens wegdoen...er zit een gat in' maar uiteindelijk ben ik altijd de persoon die het weggooit.
Al moet ik zeggen dat hij wel z'n eigen shirts opvouwt en in de kast propt.
Helaas nog steeds ruzie met mijn ouders, vnl met mijn vader. Hopelijk willen ze binnenkort eens praten. Dus hun niet helaas.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:55 schreef Moonah het volgende:
Goed dat je daar eerlijk over bent Ingrid.
Heb je mensen die je evt kunt bellen voor hulp als het je te erg tegenvalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |