abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64596485
Ik ben gelukkig ook lichter dan voor m'n zwangerschap, maar er moeten nog steeds heul veul kilo's af De wii fit hebben we sinds gisteren! Ik moet ;m nog proberen maar manlief is erg enthousiast

PM-girl, nee dit keer geen zwangerschapsgym gedaan. Ik denk dat ik dan nog maar even wacht met de buikspieren
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:49:11 #77
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64597623
Ik moet ook nog kilo's eraf hoor Fuente, had ook aardig wat reserve en nog steeds... Een kilo of 5 á 10 eraf klinkt wel erg goed voor me! alleen 'vreet' ik me suf, ik heb de hele dag honger lijkt wel door de bv
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_64606577
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:49 schreef Marie79 het volgende:
Ik moet ook nog kilo's eraf hoor Fuente, had ook aardig wat reserve en nog steeds... Een kilo of 5 á 10 eraf klinkt wel erg goed voor me! alleen 'vreet' ik me suf, ik heb de hele dag honger lijkt wel door de bv
Oh was het maar 10 kilo, echt, nog meer hier
Toen ik bij Sara nog bv gaf viel ik als een gek af, ik kon er niet tegenaan eten en 3 weken later was ik 15 kilo kwijt. Echt niet normaal (voelde me ook heel beroerd).
Kom je ook in het dieettopic? Zitten wel meer moeders!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64607181
Ik ben in de zwanerschap van 65 naar 75 gegaan, 2 dagen na de bevalling was ik 66,5 en daarna als een gek aangekomen naar 70 rond en daar blijf ik nu bungelen tussen 69 en 71. Maakt niet uit of ik veel eet of weinig, 70 stabiel
Maar nu ga ik weer actiever sporten! Sinds vorige week loop ik weer hard en gisteren, eergisteren en vandaag lekker schaatsen op de vijver voor mijn huis
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:16:05 #80
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_64607291
Hier ook een mama die aankomt na eerst alles kwijt geweest te zijn. Ik woog voor m'n zwangerschap 81, aan het eind 89, een week na de ks 81 en vanochtend 85 Gelukkig ga ik maandag weer werken: meer ritme helpt bij mij altijd wel tegen het snoepen.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:22:22 #81
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64607384
Hier eenzelfde verhaal kwa gewicht. Voor de zwangerschap 70 kilo. Einde van de zwangerschap 82 kilo. Drie weken erna 72,5 kilo. 8 Weken na de bevalling nog 68 kilo. En nu weer 70/71 kilo (gok ik, in ieder geval meer dan 68 ).

Hoewel ik best wel weer 68 zou willen wegen . Morgen gaan we lijnen .
pi_64607706
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 10:16 schreef Jojogirl het volgende:
Hier ook een mama die aankomt na eerst alles kwijt geweest te zijn. Ik woog voor m'n zwangerschap 81, aan het eind 89, een week na de ks 81 en vanochtend 85 Gelukkig ga ik maandag weer werken: meer ritme helpt bij mij altijd wel tegen het snoepen.
Hier ook, werken dus. Het duurt nog een tijdje bij mij, maar thuis eet ik echt veel meer, heb ik ook constant honger..
Sara
Merel
Ukje
pi_64609084
Ik moet ook veeeeel kilo's kwijt. Ik zoek ergens die Evy mp3's, maar kan ze nergens vinden. Ik ga pas 1 maart weer werken, maar dat maakt qua eten niet uit. Ja overdag wel, omdat ik dan nauwelijks aan eten toekom. Maar dat haal ik dan 's avonds wel weer in, helaas.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_64610599
pff het gaat me niet om de kilo's maar de flubberbuik. Qua gewicht zit ik wel lekker.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:07:33 #85
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64613806
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 07:48 schreef Fuente het volgende:

[..]

Oh was het maar 10 kilo, echt, nog meer hier
Toen ik bij Sara nog bv gaf viel ik als een gek af, ik kon er niet tegenaan eten en 3 weken later was ik 15 kilo kwijt. Echt niet normaal (voelde me ook heel beroerd).
Kom je ook in het dieettopic? Zitten wel meer moeders!
Als ik 10 kg afval zit ik zo'n beetje op 73 kilo, dat woog ik ook toen ik 18 was dus dat lijkt me wel wat!
Maar ik mag nu nog niet afvallen met de borstvoeding, ga proberen eerst maar eens gewoon gezond te eten en niet zoveel chocola enzo...
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:53:58 #86
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_64616949
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef Marie79 het volgende:

[..]

Als ik 10 kg afval zit ik zo'n beetje op 73 kilo, dat woog ik ook toen ik 18 was dus dat lijkt me wel wat!
Maar ik mag nu nog niet afvallen met de borstvoeding, ga proberen eerst maar eens gewoon gezond te eten en niet zoveel chocola enzo...
Ja, dat had ik voor mezelf ook al bedacht: geen chocola en gewoon gezond eten... maar nu ben ik ongesteld (volgens mij voor het eerst sinds de bevalling), dus ik vind dat ik daar nog maar een paar daagjes mee moet wachten .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:22:30 #87
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64617866
Als ik chocola eet is mijn gedachten vaak voor ik de eerste hap neem: misschien moet ik wel ongesteld worden...
Maar Grijs dat is natuurlijk wel een heel goed excuus om wat (veel) chocola te eten!
pi_64622593
Wanneer komt dat eigenlijk terug?
Want Leander wordt straks 5 maanden en nog geen énkel teken dat het weer begint hier! En zo langzamerhand zou ik het niet erg vinden Het geeft iets van een geruststellende regelmaat!
pi_64622867
uhm, ik durf het haast niet te zeggen, maar ik ben tijdens de zwangerschap van 84 ofzo bij de start naar 75 in de laatste week gegaan, 2 weken na de zwangerschap was ik nog 66 oid, en tot nu toe val ik nog steeds af. wel een stuk langzamer, dat wel inmiddels.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64623169
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:02 schreef simmu het volgende:
uhm, ik durf het haast niet te zeggen, maar ik ben tijdens de zwangerschap van 84 ofzo bij de start naar 75 in de laatste week gegaan, 2 weken na de zwangerschap was ik nog 66 oid, en tot nu toe val ik nog steeds af. wel een stuk langzamer, dat wel inmiddels.
Op zich wel relaxed
Ik gun het je wel hoor, ondanks het feit dat ik iets minder gelukkig ben
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:11:40 #91
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64623196
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:54 schreef freecell het volgende:
Wanneer komt dat eigenlijk terug?
Want Leander wordt straks 5 maanden en nog geen énkel teken dat het weer begint hier! En zo langzamerhand zou ik het niet erg vinden Het geeft iets van een geruststellende regelmaat!
De borstvoeding houdt de menstruatie wel tegen, heb ik ooit hier gelezen, maar hoe lang? Ik zou het niet weten...
Het lijkt me ook wel weer fijn om een menstruatie te hebben (alleen nu nog even niet).
pi_64623288
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:11 schreef Marie79 het volgende:

[..]

De borstvoeding houdt de menstruatie wel tegen, heb ik ooit hier gelezen, maar hoe lang? Ik zou het niet weten...
Het lijkt me ook wel weer fijn om een menstruatie te hebben (alleen nu nog even niet).
Daar is niet echt een vaste tijd voor Ik kan je wel vertellen dat het bij mij 9 maanden duurde na de geboorte van Tomas en 8 na de geboorte van Yara. Er zijn ook mensen die borstvoeding geven en na 3 maanden alweer ongesteld worden..of na een jaar...

Het is gewoon afwachten dus
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64623775
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef TearSong het volgende:

[..]

Daar is niet echt een vaste tijd voor Ik kan je wel vertellen dat het bij mij 9 maanden duurde na de geboorte van Tomas en 8 na de geboorte van Yara. Er zijn ook mensen die borstvoeding geven en na 3 maanden alweer ongesteld worden..of na een jaar...

Het is gewoon afwachten dus
Zo lang
Ik verwachtte het al een maand geleden ofzo
Maar even op instellen dat het nog héél lang kan duren dus
Wel lastig, want zolang dit duurt werkt mijn triple-methode niet en ik wil geen hormonen slikken
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:28:53 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_64623944
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Zo lang
Ik verwachtte het al een maand geleden ofzo
Maar even op instellen dat het nog héél lang kan duren dus
Wel lastig, want zolang dit duurt werkt mijn triple-methode niet en ik wil geen hormonen slikken
Geloof me, ook zonder borstvoeding kan het een tijd duren voordat het weer op gang is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64623997
oh hier werkt alles weer hoor.
pi_64624175
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:30 schreef Ticootje het volgende:
oh hier werkt alles weer hoor.
Na hoeveel tijd werkte het weer dan?
(ik kan ook nérgens vnden wat gemiddeld is oid )
pi_64625584
Volgens mij is deze moeder rijp voor de psychiator. Heb me net toch een partij zitten janken. Mij nichtje bracht 2 tassen baby kleding terug, maat 50 t/m 68 en ik wou het eerst door geven aan mijn andere neefje zijn kind maar ik kan er geen afstand van doen. Zal wel kwestie van maandelijkse hormonen zijn en het feit dat ik een 3e kindje nog wel zie zitten alleen mijn wederhelft niet meer.Dus nu de kleertjes maar naar zolder en hopelijk kan ik er ooit nog wel afstand van doen. Of iedere moeder heeft dat moment dat je afscheid moet nemen van de baby tijd en dat je daar emotioneler van wordt of ik ben een geval apart.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:15:03 #98
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_64625852
Nee hoor Faja, ik heb het ook. Ik heb nog heel veel babyspul liggen hier omdat ik er geen afstand van kan doen en ik ooit hoop het nog eens te mogen gebruiken. Alsof ik niet allemaal nieuwe kleertjes zou kopen dan.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_64625905
ik ben nog steeds niet lek, en bep is toch al 10 maanden geweest
Saartje
pi_64626404
ik lek zeker 5 maanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')