Oh was het maar 10 kilo, echt, nog meer hierquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:49 schreef Marie79 het volgende:
Ik moet ook nog kilo's eraf hoor Fuente, had ook aardig wat reserve en nog steeds... Een kilo of 5 á 10 eraf klinkt wel erg goed voor me! alleen 'vreet' ik me suf, ik heb de hele dag honger lijkt wel door de bv
Hier ook, werken dus. Het duurt nog een tijdje bij mij, maar thuis eet ik echt veel meer, heb ik ook constant honger..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:16 schreef Jojogirl het volgende:
Hier ook een mama die aankomt na eerst alles kwijt geweest te zijn. Ik woog voor m'n zwangerschap 81, aan het eind 89, een week na de ks 81 en vanochtend 85Gelukkig ga ik maandag weer werken: meer ritme helpt bij mij altijd wel tegen het snoepen.
Als ik 10 kg afval zit ik zo'n beetje op 73 kilo, dat woog ik ook toen ik 18 was dus dat lijkt me wel wat!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 07:48 schreef Fuente het volgende:
[..]
Oh was het maar 10 kilo, echt, nog meer hier
Toen ik bij Sara nog bv gaf viel ik als een gek af, ik kon er niet tegenaan eten en 3 weken later was ik 15 kilo kwijt. Echt niet normaal (voelde me ook heel beroerd).
Kom je ook in het dieettopic? Zitten wel meer moeders!
Ja, dat had ik voor mezelf ook al bedacht: geen chocola en gewoon gezond eten... maar nu ben ik ongesteld (volgens mij voor het eerst sinds de bevalling), dus ik vind dat ik daar nog maar een paar daagjes mee moet wachtenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Als ik 10 kg afval zit ik zo'n beetje op 73 kilo, dat woog ik ook toen ik 18 was dus dat lijkt me wel wat!
Maar ik mag nu nog niet afvallen met de borstvoeding, ga proberen eerst maar eens gewoon gezond te eten en niet zoveel chocola enzo...
Op zich wel relaxedquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:02 schreef simmu het volgende:
uhm, ik durf het haast niet te zeggen, maar ik ben tijdens de zwangerschap van 84 ofzo bij de start naar 75 in de laatste week gegaan, 2 weken na de zwangerschap was ik nog 66 oid, en tot nu toe val ik nog steeds af. wel een stuk langzamer, dat wel inmiddels.
De borstvoeding houdt de menstruatie wel tegen, heb ik ooit hier gelezen, maar hoe lang? Ik zou het niet weten...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:54 schreef freecell het volgende:
Wanneer komt dat eigenlijk terug?![]()
Want Leander wordt straks 5 maanden en nog geen énkel teken dat het weer begint hier! En zo langzamerhand zou ik het niet erg vindenHet geeft iets van een geruststellende regelmaat!
Daar is niet echt een vaste tijd voorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:11 schreef Marie79 het volgende:
[..]
De borstvoeding houdt de menstruatie wel tegen, heb ik ooit hier gelezen, maar hoe lang? Ik zou het niet weten...
Het lijkt me ook wel weer fijn om een menstruatie te hebben (alleen nu nog even niet).
Zo langquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef TearSong het volgende:
[..]
Daar is niet echt een vaste tijd voorIk kan je wel vertellen dat het bij mij 9 maanden duurde na de geboorte van Tomas en 8 na de geboorte van Yara. Er zijn ook mensen die borstvoeding geven en na 3 maanden alweer ongesteld worden..of na een jaar...
Het is gewoon afwachten dus
Geloof me, ook zonder borstvoeding kan het een tijd duren voordat het weer op gang isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Zo lang
Ik verwachtte het al een maand geleden ofzo![]()
Maar even op instellen dat het nog héél lang kan duren dus![]()
Wel lastig, want zolang dit duurt werkt mijn triple-methode niet en ik wil geen hormonen slikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |