Je went ook heel snel weer aan niemand in je huis hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:43 schreef Estrys het volgende:
Deze mama is vandaag voor het eerst weer alleen (met kind en kat dan) en ik kan wel janken omdat ik de gezelligheid van de kraamzorg mis. Ik vind het overigens niet eng of zo om alleen te zijn. Voel me best zeker van mezelf. Verder gaat het lichamelijk super goed. Geestelijk ben ik nog zo emotioneel als ik weet niet hoe maar goed.. hormonen.

Ik doe dat gewoon zelf. Ik heb het ook tijdens mijn zwangerschap gedaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:16 schreef DJMO het volgende:
even vraagje: wanneer mag je als nieuwbakken mama zelf de kattenbak weer verschonen??? normaal doetdat hier, maar nu hij aan het werk is wil ik het zelf weer gaan doen ...

Als je niet zwanger bent mag het gewoon weer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:16 schreef DJMO het volgende:
even vraagje: wanneer mag je als nieuwbakken mama zelf de kattenbak weer verschonen??? normaal doetdat hier, maar nu hij aan het werk is wil ik het zelf weer gaan doen ...

Wow...had ik hier helemaal overheen gelezen? Wat maak jij toch allemaal mee met je gezondheid zegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Mibos2 het volgende:
Het feit dat ik in augustus bevallen ben wil nou niet bepaald zeggen dat ik met 1 stopweek qua vloeien in de maand genoegen nam. Oke mijn buik bleef maar rommelen en getwijfeld blinde darm ontstoken of toch de eierstok, echo 1 dubbel zo grote rechterstok (met clips, want meteen gesteriliseerd) maar toch niet helemaal goed gelukt en toch gaan rommelen dus vanaf augustus tot nu heb ik misschien 1 maand niet gevloeid. Baarmoeder was wel schoon dus nu een reset kuur (Primolut) gehad en dus een paar dagen extra veel vloeien en nu mijn eierstok eruit en dan hopen dat we weer op het normale pad verdergaan. Dit alles kan nog een nareactie zijn op de ks in combinatie met de EDS. Ging me allemaal al veels te snel veels te goed en voor mij gevoel was ik er nog niet klaar mee. Wel een paar weken uitval gehad rechts na de ks maar dit was niet voorzien.
Nu even afwachten en ben heel stoer wel twee kleine sneetje met 2 hechtingen verder...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |