Lijkt me veel te klein? De plaats moet toch wel wat meer inwoners hebben lijkt me. Bovendien ligt het wel erg ver van de randstad vandaan.quote:Op maandag 22 december 2008 10:45 schreef D.Rose het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat het CDA in Heerlen volgend jaar graag het Glazen Huis naar Heerlen willen halen.
Er is al een vergunning aangevraagd in utrechtquote:Op maandag 22 december 2008 10:45 schreef D.Rose het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat het CDA in Heerlen volgend jaar graag het Glazen Huis naar Heerlen willen halen.
Nee, goed lezen: HEEL VEEL VAN JULLIE! dat is wat anders dan IEDEREEN!!! maar maakt ook niet uit.... laten we maar gewoon lekker verder genieten van dit geweldige evenement.quote:Op maandag 22 december 2008 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja je zegt het tegen iedereen dus ook tegen mij
Rob riep al voor SR dat Wombats een goeie hit zouden zijn.quote:Op maandag 22 december 2008 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van een telefoontje van een luisteraar die dat idee opperde...
Elke stad in Nederland zal volgend jaar wel willenquote:Op maandag 22 december 2008 10:45 schreef D.Rose het volgende:
Let's dance to Joy Division!quote:Op maandag 22 december 2008 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van een telefoontje van een luisteraar die dat idee opperde...
Nou je het zegt, je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 22 december 2008 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, goed lezen: HEEL VEEL VAN JULLIE! dat is wat anders dan IEDEREEN!!! maar maakt ook niet uit.... laten we maar gewoon lekker verder genieten van dit geweldige evenement.
Heequote:Op maandag 22 december 2008 10:41 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Juist. Er zitten ook een aantal zeikerds hier tussen ja waar je niet goed van wordt
Dat betekent ook niets, dat gebeurt waarschijnlijk in meer gemeenten, zodat er keus is.quote:Op maandag 22 december 2008 10:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is al een vergunning aangevraagd in utrecht
Hij leest selectief.quote:Op maandag 22 december 2008 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, goed lezen: HEEL VEEL VAN JULLIE! dat is wat anders dan IEDEREEN!!! maar maakt ook niet uit.... laten we maar gewoon lekker verder genieten van dit geweldige evenement.
Ja, dat klopt.quote:
Ja wat een junk!quote:Op maandag 22 december 2008 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
Hadden jullie vanacht die vrouw nog gezien die voor de micro ging zingen
die ouwe met die grijze haren
Zijn hoop plaatsen die er mee bezig zijn, het moet wel bereikbaar blijven.quote:Op maandag 22 december 2008 10:45 schreef D.Rose het volgende:
Nee wie zaten er nou in?quote:Op maandag 22 december 2008 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
HeeWe hebben jullie niet gezien gisteren hoor
Ben je nog in de truck geweest?
Mari van de Ven zat er in.... was ook nog best leuk eigenlijk.... we werden 2x gevraagd op te schieten hahaha.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |