Jezelf quotenquote:Op maandag 22 december 2008 10:30 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan ga ik vanavond misschien even een kijkje nemen als het niet te druk is..
Dan zap ik ook direct weg als ze het draaien. Ze kunnen ook te ver gaanquote:Op maandag 22 december 2008 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Feit is wel dat die plaat gedraaid wordt en dat kutjoch daardoor nog meer aandacht krijgt.
Misschien dat ze het bij AstroTV al weten?quote:Op maandag 22 december 2008 10:30 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan ga ik vanavond misschien even een kijkje nemen als het niet te druk is..
Woensdag zal het wel druk zijnquote:Op maandag 22 december 2008 10:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je op een moment wil dat het niet zo druk is kun je beter dinsdag- of woensdagochtend gaan.
Ik heb al 14 tv's aan gort geschotenquote:Op maandag 22 december 2008 10:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan zap ik ook direct weg als ze het draaien. Ze kunnen ook te ver gaan
Euhm... Nee.quote:Op maandag 22 december 2008 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Show Me Love. The Original.
Het is dat de topics zo snel gaan, maar dit deed je gisteravond ook. Toen vond je het nog normaal.quote:
Ik ga denk ik Dinsdag of Woensdag dan maar..quote:Op maandag 22 december 2008 10:33 schreef Dagoduck het volgende:
"het is een stuk rustiger dan gister" ja als je dan gaat zegge dat ze moeten komen
>>>>>>>>>quote:Op maandag 22 december 2008 10:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is dat de topics zo snel gaan, maar dit deed je gisteravond ook. Toen vond je het nog normaal.
'quote:
dj's dragen altijd een aantal platen voor waaruit t publiek kan kiezen, nu is t een persoonlijke keuze, niemand wil deze puberende frans bauer hear-a-like horen!quote:Op maandag 22 december 2008 10:30 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook overdrijven. De eerste keer zijn de dj's ook niet gekozen. En misschien nog wel vaker, dat weet ik niet. En dat geneuzel over een anthem... Zoiets ontstaat toch echt door de dj's. Denk dat de wombats er waren gekomen als de dj's er niets mee hadden gedaan? Nee dus. Ze kunnen de platen zelf maken of breken.
er is een gewone vergunning aanvraag gedaan voor het plein, als je daar geen protest tegen maakt , heb je geen recht van klagen.quote:Op maandag 22 december 2008 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, had de gemeente ook van tevoren kunnen bedenken toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |