En dan nog een spelling controller in firefox hebben als addon ookquote:
Ach je raakt er van zelf aan gewenDquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
flauw hoor, iemand op zn spelfouten pakken
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef nicomart het volgende:
firefloss spelingsjekker vor teh wni yaeh!!!
feyenoordquote:
je kan beter vragen of hij niet te veel gaat stofhappenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gezopen?
Drink je niet teveel de komende dagen?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Oja ook niet te weinig
Dat is SW zn tvp tegenwoordig.quote:
Juist daarom veel drinken om de stof weg te happen.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je kan beter vragen of hij niet te veel gaat stofhappen
hij moet klussen en naar de bouwmarkten deze kerst![]()
kan je nagaan 11 uur en dan al zo dronken dat hij niet meer kan typenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is SW zn tvp tegenwoordig.
[..]
Juist daarom veel drinken om de stof weg te happen.
Het ging me meer om wat hij zei in die post ik kon er weinig touw aan vast knopen.
Goldstrike damn lekkah!! Als hij dat doet moet ie ook delen!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kan je nagaan 11 uur en dan al zo dronken dat hij niet meer kan typen. Okay, als hij nou een kerstborrel van het werk had
, maar ik 'zie' (ken hem verder niet
) hem al zitten in zn eentje op de bank met een fles goldstrike. Goh laat ik nog even posten op Fok!
dan ga ik mn jeugd held promoveren! Hij kan vandaag al gepromoveerd worden maar ik wil hem morgen nog een jeugd training mee geven! Ik zou dan ook nog kunnen wachten op de wedstrijd van zondag maar ik heb al moeite m nu niet te pullenquote:Wat is er over 2 dagen?
hahahahaha nee nog ff 2 dagen wachten. Hij kan de Passen training die hij nu krijgt wel gebruiken denk ik. Qua verdedigen zit ie al op goed (en uitgetraint in de jeugd), redelijk op vleugel dacht ik. Dus als ie dan ook nog wat passen heeft is t helemaal een leuke. Ik wil zn laatste trainings rapport ook nog wel ff mee krijgen. Hopen dat er wat over hem geschreven wordt natuurlijk want juist als je benieuwd bent naar 1 spelert in de jeugd schrijven ze vaak niet over die spelert.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:05 schreef The_Hives het volgende:
spannend
doe het NU NU NU NU!!!!!!!!!!! Fuck de zelfdiscipline
quote:Sjefke van Wessel (VLV)
17 jaar en 0 dagen
Laatste wedstrijd: 21-12-2008 7* (Vleugelverdediger)
Je kan met een aantal mensen een Jeugd competitie regelen en dan met max 16 teams. We hebben 2 competities van Fok. 1 met 16 deelnemers en 1 van een stuk of 8 dacht ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef The_Hives het volgende:
is er tegenwoordig een competitie van 16 teams![]()
![]()
Dat van die jeugd is echt helemaal nieuw voor mij. Volgens mij was ik er vlak voor afgehaakt
Nou staat hier dus niks over verdedigen. Zo moet je zo een speler dus uit proberen op diverse posities om te kijken waar hij het goed doet. Zo had ik mazzel met Sjefke omdat hij het als vleugel verdediger meteen leuk deed. Dat hij daar vervolgens goed in is geworden is all1 maar mee genomen.quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Sjefke van Wessel.
Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
2x aangenaam en 1 controversiële, precies de verhouding in mijn team.quote:20-12-2008 A newly bought player had a really bad start on arrival at the club. The team spirit fell when he initially turned out not to get along very well with the others.
24-12-2008 A newly bought player had a really bad start on arrival at the club. The team spirit fell when he initially turned out not to get along very well with the others.
24-12-2008 A newly bought player had a really bad start on arrival at the club. The team spirit fell when he initially turned out not to get along very well with the others.
Waarschijnlijk een winger:quote:I have found what seems to be a great prospect for you. He is 15 years old and is called Oswald van Eekeres.
This player has inadequate Passing at this point in his career. Given the chance to improve his Scoring skills, this guy might well reach solid in that department.
Still just a boy but with a powerful frame. We should ask his mother what she has been feeding him...
What do you say? Should we give him a chance?
IM:quote:Remond van Wijngaarden looks promising. He is 15 years old and seems to have something extra.
With his inadequate overall skills, this might be the player for us. This player has wretched Scoring at this point in his career. Given the chance to improve his Passing skills, this guy might well reach inadequate in that department.
Do we sign him, boss?
3xquote:We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Wilbert Douwes and is 15 years old.
This player has inadequate Playmaking at this point in his career. Given the chance to improve his Winger skills, this guy might well reach inadequate in that department.
Can I offer him a place at the academy?
Wanneer hij al uitgetraind is in Verdedigen (goed) en Vleugelspel (redelijk), dan zou ik hem nu promoveren zodat 'ie nog in je senioren-friendly mee kan spelen vanmiddag. Hij heeft (scoutingsrapport) matig overall, voorzover mij bekend is 'overall' gemeten over de potentie van de 3 hoogste stats, is een onderzoek bezig op Global (English). Daaronder vallen iig Verdedigen en Vleugelspel, die volgens jou(w trainingsrapporten) op goed en redelijk zitten. De kans is dus erg klein dat 'ie nog wat fatsoenlijk Passen heeft. Als je het mij vraagt hooguit slecht.. Of heb je enige indicatie daarover gekregen wat op meer wijst? En het verschil van 1 jeugdtraining Passen op dat niveau weegt mijns inziens niet op tegen 1 seniorentraining Verdedigen (en terwijl ik dit schrijf besef ik me dat je tegenwoordig Spelhervatten traint en niet meer Verdedigen...)quote:Op woensdag 24 december 2008 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahahaha nee nog ff 2 dagen wachten. Hij kan de Passen training die hij nu krijgt wel gebruiken denk ik. Qua verdedigen zit ie al op goed (en uitgetraint in de jeugd), redelijk op vleugel dacht ik. Dus als ie dan ook nog wat passen heeft is t helemaal een leuke. Ik wil zn laatste trainings rapport ook nog wel ff mee krijgen. Hopen dat er wat over hem geschreven wordt natuurlijk want juist als je benieuwd bent naar 1 spelert in de jeugd schrijven ze vaak niet over die spelert.
Je moet wat geluk hebben met de overige spelers en ik heb een beetje m'n tactiek aangepast n.a.v. tips hier (oa van Foetre). Training gewoon puur op 1 linie (max 2-3 skills) richten, overige spelers leveren (tenzij uitzonderlijke talenten) toch relatief weinig/niets op, dus laat ze lekker tot 19j0d in je JO staan, met 4-6 sterren brengen ze hooguit 2-10k op, maar ze zorgen wel voor betere Jeugdratings én je hoeft niet zo snel weer een vervanger in de JO te zoeken, waardoor je meer kansen hebt op 'toppers' in je trainingslinie.. Tot dusver werkt dat voor mijquote:Wel jammer voor mn ratings in de jeugd maar ja die boeien toch niet als je op plaats 10 staat van de 16
[..]
![]()
'klinkt' goed als ik dat zo lees. Maakt het allemaal een stuk minder statischquote:Op woensdag 24 december 2008 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan met een aantal mensen een Jeugd competitie regelen en dan met max 16 teams. We hebben 2 competities van Fok. 1 met 16 deelnemers en 1 van een stuk of 8 dacht ik.
Het is wel leuk hoor maar je moet daar wel tijd in steken. Je weet nl niet altijd wat voor speler je hebt.
Je kan 1,2 of 3 scouts nemen. Die komen dan 1x per week met een berichtje over een nieuw talent. Als je het 1e talentje niet wil hebben en je zegt nee kan je hem ook nooit meer nemen. Ze komen bv met 1 of ander vaag bericht. :
[..]
Nou staat hier dus niks over verdedigen. Zo moet je zo een speler dus uit proberen op diverse posities om te kijken waar hij het goed doet. Zo had ik mazzel met Sjefke omdat hij het als vleugel verdediger meteen leuk deed. Dat hij daar vervolgens goed in is geworden is all1 maar mee genomen.
Je kan je scouts naar een positie laten zoeken maar ook naar een willekeurige speler. Die laatste moeten wat in hun scoutings bericht hebben staan anders wordt t helemaal moeilijk om uit te zoeken waar hij het beste kan staan. De scout van Sjefke had ik laten zoeken naar verdedigers dus had ik grote kans dat ie dat wel kon maar sommige blijven steken op matig (in de jeugd).
Nou kan je in de jeugd tijdens de wedstrijd ook 3 wissels toe passen en totaal (incl de 3 wissels) 5 tacktische wijzigingen door geven voor de wedstrijd. Zo kan je een reserve speler ook testen op andere posities. Door hem bv in te brengen als je meer dan 2 doelpunten voor staat in de 70e minuut. (dat is allemaal variabel en kan je zelf invoeren) Zo weet je weer of hij wel of niet op die positie kan spelen.
*Kick, ban...quote:
Ik train om en om in de senioren. Deze week weer verdedigen volgende en vorige week SH.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wanneer hij al uitgetraind is in Verdedigen (goed) en Vleugelspel (redelijk), dan zou ik hem nu promoveren zodat 'ie nog in je senioren-friendly mee kan spelen vanmiddag. Hij heeft (scoutingsrapport) matig overall, voorzover mij bekend is 'overall' gemeten over de potentie van de 3 hoogste stats, is een onderzoek bezig op Global (English). Daaronder vallen iig Verdedigen en Vleugelspel, die volgens jou(w trainingsrapporten) op goed en redelijk zitten. De kans is dus erg klein dat 'ie nog wat fatsoenlijk Passen heeft. Als je het mij vraagt hooguit slecht.. Of heb je enige indicatie daarover gekregen wat op meer wijst? En het verschil van 1 jeugdtraining Passen op dat niveau weegt mijns inziens niet op tegen 1 seniorentraining Verdedigen (en terwijl ik dit schrijf besef ik me dat je tegenwoordig Spelhervatten traint en niet meer Verdedigen...)![]()
Dat doe ik ook. Mn spits koenraad heb ik er pas uit gehaald op zn 19e en dat ga ik ook doen met mn keeper. Zo ook met mn middenvelders. Ik heb nu een spits die goed kan worden in passen en haalt 6 sterren. Die ga ik wel ergens anders laten spelen zodat ie toch goed in passen kan worden. Ook heb ik 2 mids die redelijk kunnen worden in positiespel maar die hebben gewoon pech!quote:Je moet wat geluk hebben met de overige spelers en ik heb een beetje m'n tactiek aangepast n.a.v. tips hier. Training gewoon puur op 1 linie (max 2-3 skills) richten, overige spelers leveren (tenzij uitzonderlijke talenten) toch relatief weinig/niets op, dus laat ze lekker tot 19j0d in je JO staan, met 4-6 sterren brengen ze hooguit 2-10k op, maar ze zorgen wel voor betere Jeugdratings én je hoeft niet zo snel weer een vervanger in de JO te zoeken, waardoor je meer kansen hebt op 'toppers' in je trainingslinie.. Tot dusver werkt dat voor mij
Is het ook en daarom raad ik "nieuwe" hattrick spelers (zoals jijquote:Op woensdag 24 december 2008 13:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
'klinkt' goed als ik dat zo lees. Maakt het allemaal een stuk minder statisch
Aanwinst van deze week:quote:7. Branimir Baković (VL) [1 maal een kaart gekregen]
23 jaar en 60 dagen, TSI = 26 490
goed in vorm, conditie goed
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 13/20 wereldklasse
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 3/20 slecht
Daar moet ik de komende 3/4 seizoen wel mee vooruit kunnen!quote:8. Viktor Benson (VL) [1 maal een kaart gekregen]
25 jaar en 55 dagen, TSI = 46 870
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 12/20 wonderbaarlijk
Passen: 11/20 briljant
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 5/20 matig
hahahaha juist dat handhaven is bij mij ook nog een probleem en ik ga er dan ook vor om geen 2e te worden. (wat ik nu wel sta met 2 punten voorsprong.) Alvast mn B team opgesteld tegen de nr 1 en nr 1 na laatst voor over 2 en 3 wekenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:56 schreef Gijs_ het volgende:
Even spammen met m'n nieuwe vleugespelers:
Vorige week al gekocht:
[..]
Aanwinst van deze week:
[..]
Daar moet ik de komende 3/4 seizoen wel mee vooruit kunnen!
Ergens volgend seizoen opzoek naar een nieuwe keeperT en dan ben ik wel klaar om de VI in te gaan én dit keer minstens een seizoen te handhaven!
3-5-2, ik train middenvelders... m'n middenveld is ietwat licht nu, maar dat heeft wat tijd nodig. Omdat ik vaak met één aanvallende vleugel speelde, 1 wtm én twee aanvallende mids, moet ik nu nog even uitvissen welke spelers ik het best 'pijltjes' kan geven en welke niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha juist dat handhaven is bij mij ook nog een probleem en ik ga er dan ook vor om geen 2e te worden. (wat ik nu wel sta met 2 punten voorsprong.) Alvast mn B team opgesteld tegen de nr 1 en nr 1 na laatst voor over 2 en 3 weken
Leuke spelerts hoor! Wat voor opstelling speel jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |