Ben je je naamtopic nu al zat?quote:Op maandag 22 december 2008 23:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dan schiet eens op...
Ik heb vakantiequote:Op dinsdag 23 december 2008 10:53 schreef The_Hives het volgende:
ik denk, dat is toch relevante informatie om te laten weten
Ik hoop trouwens dat je een extra sjaal en muts krijgt van de Kerstman, want de komende dagen is het erg koud om op het bedrijf te zitten
ah, dat wordt dus de meubelboulevards langs 2e kerstdagquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb vakantie
Moet klussen in het appartement waar ik morgen de sleutel van krijg.
Teh Horr0r.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ah, dat wordt dus de meubelboulevards langs 2e kerstdag
Je bedoeld: in de rij staan bij de meubelboulevards op 2e kerstdag...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maken we toch gewoon een deeltje 2 aan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:55 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ben je je naamtopic nu al zat?
Erger is er bijna niet..quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, dat is allemaal al gebeurdquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hehe.. ook gezellig..quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee, dat is allemaal al gebeurdde 30e komen alle meubels binnen. Het wordt dus gewoon high worden van de verflucht op 2e kerstdag
Ik ziet het al voor me:quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:19 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
maken we toch gewoon een deeltje 2 aan?
[..]
Erger is er bijna niet..
ik zat meer te denken aan:quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ziet het al voor me:
"hattrick #285: waar realbizkit niet van naamtopics houdt..."
mja vertel mij wat zeg.. soms een topic per dag..quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef The_Hives het volgende:
Hattrick #285: met hobby-BobNico
285 pas trouwens. In mijn tijd gingen de topics een stuk sneller
. Maar dat was ook enorm veel slowchat
van wie ben jij dan een kloon/opvolgerquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:06 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja vertel mij wat zeg.. soms een topic per dag..
Hehe kloon/opvolger.. Ik ben zelfs nog bij de meet in Groningen geweestquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
van wie ben jij dan een kloon/opvolgerWant volgens mij was jij er toen nog niet
, of las je toen gewoon mee?
Groningen is ook de enige meet waar ik ben geweest hoor..quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:23 schreef The_Hives het volgende:
ja, maar ik nietIk alleen in Nijmegen
Ik heb binnenkort een HAG-meet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Een meet is wel weer een leuk idee trouwens. De enige die ik irl heb gezien is TheVulture
Daar ben ik dan net geen lid van. Hele actieve federatie geloof ik he?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een HAG-meet.
Yup.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:46 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Daar ben ik dan net geen lid van. Hele actieve federatie geloof ik he?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo en een weekendje weggeweest. iemand nog een jeugdfriendly? (1137823)
HAGquote:Je hebt nu AFCA uitgedaagd
Wat moet je ervoor doen dan? Ontgroeningsperiode enzo?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup.
En je komt er ook niet zo makkelijk in normaal gesproken.
Een of andere sollicitatieprocedure die ik niet heb hoeven doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:48 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Wat moet je ervoor doen dan? Ontgroeningsperiode enzo?
Dan hou ik het wel bij HT-Tquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een of andere sollicitatieprocedure die ik niet heb hoeven doen.
HT-Taktiek?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:53 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Dan hou ik het wel bij HT-T
HT-Gestopt?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef The_Hives het volgende:
Ik zit bij de HT-G.Wel en toffe club
tja ik had miljoenen inderdaad met de verkoop van mn team, maar heb het allemaal bot laten worden. Beetje valse concurrentie om het dan in spelers van de federatie te stoppen. Zou toen ook wel opvallen trouwensquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Kun je mooi genieten van je HT-Pensioengeld
Nee sorry....ik heb geen originele cd'squote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef The_Hives het volgende:
even offtopic (), maar weet iemand van jullie een goed programaatje om cd's op je pc over te zetten?
En ook op zo'n wijze dat je eenvoudig de titel van de nummers en de artiesten kan toevoegen?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Nee sorry....ik heb geen originele cd's
de groep die geen originele cd's heeftquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ligt eraan. Welke leeftijdsgroep is dat?
In dat geval: Jazeker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de groep die geen originele cd's heeft
Van CD naar PC bedoel je? Dan moet je gewoon Windows Mediaplayer gebruiken, is perfect. Gratis en gewoon tot 320 kbps mp3tjes of wmatjes. Inclusief online database die je CD herkent, tenzij je echt héle ongure CD's hebt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef The_Hives het volgende:
even offtopic (), maar weet iemand van jullie een goed programaatje om cd's op je pc over te zetten?
En ook op zo'n wijze dat je eenvoudig de titel van de nummers en de artiesten kan toevoegen?
yep dat bedoel ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van CD naar PC bedoel je? Dan moet je gewoon Windows Mediaplayer gebruiken, is perfect. Gratis en gewoon tot 320 kbps mp3tjes of wmatjes. Inclusief online database die je CD herkent, tenzij je echt héle ongure CD's hebt.
mja volgens mij wel.. ik zelf gebruik overigens dBpowerAMP Music Converter..quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
yep dat bedoel ik. Heeft microsoft dan iets dat werkt?
. Maar ik begrijp dus dat als ik WMP online laat gaan hij automatisch de naam ed erbij zoekt?
heb net cd-tje geprobeert. Werkt goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja volgens mij wel.. ik zelf gebruik overigens dBpowerAMP Music Converter..
Gewoon een diskimage maken. Dat zit standaard in OSX...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef The_Hives het volgende:
Minder gebruikers dan voorheen. Wachttijd is 1 dag of zo tegenwoordig...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:00 schreef The_Hives het volgende:
nu hopen dat mn nieuwe phone WMA ondersteunt anders moet ik alles omzetten naar mp3
ik weet het ben een nOOb![]()
ontopic:Leve Hattrick
Zal ik weer een team beginnen?![]()
Hoe zit het trouwens met de wachttijd tegenwoordig? Hebben we al 20 niveaus of wordt het juist steeds minder?
Volgens mij is er geen wachttijd meer ... maar je moet wel een managersdiploma halen voordat je bepaalde opties kunt gebruiken, zoals je opstelling anders maken dan 4-4-2quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:00 schreef The_Hives het volgende:
nu hopen dat mn nieuwe phone WMA ondersteunt anders moet ik alles omzetten naar mp3
ik weet het ben een nOOb![]()
ontopic:Leve Hattrick
Zal ik weer een team beginnen?![]()
Hoe zit het trouwens met de wachttijd tegenwoordig? Hebben we al 20 niveaus of wordt het juist steeds minder?
Ik had een 10 met een griffel voor mn managersdiplomaquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen wachttijd meer ... maar je moet wel een managersdiploma halen voordat je bepaalde opties kunt gebruiken, zoals je opstelling anders maken dan 4-4-2
jammer, had op zich wel watquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Minder gebruikers dan voorheen. Wachttijd is 1 dag of zo tegenwoordig...
Heb je je team al aangevraagd?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jammer, had op zich wel wat. Ik moest toen 8 weken wachten ofzo nadat ik me aangemeld had
Rovers Internationalequote:Op maandag 22 december 2008 11:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe heet je team eigenlijk?
neuh. Dan doe ik er nu 2 weken wat mee en dan schenk ik er geen aandacht meer aanquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je je team al aangevraagd?
Je kunt ze gewoon encoden met WMP naar MP3 hoor...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh. Dan doe ik er nu 2 weken wat mee en dan schenk ik er geen aandacht meer aan
** Laatste offtopic vraagje. Als je phone mp3 kan afspelen speelt hij dan ook automatisch wma bestanden af of moet ik die dan omzetten naar mp3?
Sony-Ericsson speelt geen WMA af, da's de enige van wie ik het weet. Maar inderdaad zoals hierboven staat kun je via je Rip >> Opties allerlei instellingen doen, waaronder bestandsnaam & -locatie en dus ook de encoding.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh. Dan doe ik er nu 2 weken wat mee en dan schenk ik er geen aandacht meer aan
** Laatste offtopic vraagje. Als je phone mp3 kan afspelen speelt hij dan ook automatisch wma bestanden af of moet ik die dan omzetten naar mp3?
Mijn SE W960i doet dan anders zonder probleem...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sony-Ericsson speelt geen WMA af, da's de enige van wie ik het weet. Maar inderdaad zoals hierboven staat kun je via je Rip >> Opties allerlei instellingen doen, waaronder bestandsnaam & -locatie en dus ook de encoding.
Met name dat sabel stukje pas daar goed in...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Dit topic kan haast wel in DIG
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:19 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
maken we toch gewoon een deeltje 2 aan?
quote:Erger is er bijna niet..
Mn internet deed t sinds gisteren avond niet. (1 of andere bokkelul had de hoofdkabel gesloopt voor heel de wijk.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ziet het al voor me:
"hattrick #285: waar realbizkit niet van naamtopics houdt..."
Jawel hoor! simpel de vragen die ze aan je stellen beantwoorden en dan laten ze je zo toe!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup.
En je komt er ook niet zo makkelijk in normaal gesproken.
simpel als je team 1 maal een beetje draait (waar je nu 2 weken voor hebt) 1x per week je opstelling maken en zo nu en dan een spelert kopen\verkopen. Daar heb je geen uren voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Kut.. heb ik m blijkbaar niet goed genoeg geslooptquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mn internet deed t sinds gisteren avond niet. (1 of andere bokkelul had de hoofdkabel gesloopt voor heel de wijk.) en nu zitten jullie al op pagina 4 mn laatste post was op pagina 2 dus t gaat rap zat. Ook zonder mijn persoontje
woon je in egyptequote:Op dinsdag 23 december 2008 14:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mn internet deed t sinds gisteren avond niet. (1 of andere bokkelul had de hoofdkabel gesloopt voor heel de wijk.) en nu zitten jullie al op pagina 4 mn laatste post was op pagina 2 dus t gaat rap zat. Ook zonder mijn persoontje
al zou ik weer beginnen wil ik het wel écht goed doen (dan heb je er ook het meeste lol aan vind ik), actief trainen enzo, en dan moet je er tijd in investeren dat ik niet hebquote:simpel als je team 1 maal een beetje draait (waar je nu 2 weken voor hebt) 1x per week je opstelling maken en zo nu en dan een spelert kopen\verkopen. Daar heb je geen uren voor nodig hoor.
De solliprocedure is aangepast.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
ja zo vraag je er natuurlijk helemaal om!
[..]
Jawel hoor! simpel de vragen die ze aan je stellen beantwoorden en dan laten ze je zo toe!
[..]
simpel als je team 1 maal een beetje draait (waar je nu 2 weken voor hebt) 1x per week je opstelling maken en zo nu en dan een spelert kopen\verkopen. Daar heb je geen uren voor nodig hoor.
Die actieve training is alleen op vrijdag op zaterdag nacht. En dat doen ze helemaal uit zich zelf, daar hoef je niet bij te blijven. Vroeger ook niet trouwens...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
woon je in egypte
[..]
al zou ik weer beginnen wil ik het wel écht goed doen (dan heb je er ook het meeste lol aan vind ik), actief trainen enzo, en dan moet je er tijd in investeren dat ik niet heb
Daarnaast is er volgens mij enorm veel verandert sinds ik gestopt ben, jeugdteams andere ratings enzovoort. Dus duurt te lang voordat k dan de snelle stijgers herken met de huidige waardes ed.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
Kut.. heb ik m blijkbaar niet goed genoeg gesloopt
Nee ook al nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
woon je in egypte
[..]
al zou ik weer beginnen wil ik het wel écht goed doen (dan heb je er ook het meeste lol aan vind ik), actief trainen enzo, en dan moet je er tijd in investeren dat ik niet heb
Daarnaast is er volgens mij enorm veel verandert sinds ik gestopt ben, jeugdteams andere ratings enzovoort. Dus duurt te lang voordat k dan de snelle stijgers herken met de huidige waardes ed.
ow hahaha jah zeker teveel last van gasten zoals ikkequote:Op dinsdag 23 december 2008 14:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De solliprocedure is aangepast.
Waar woon jij dat het bij jou van vrijdag op zaterdag is? Bij mij is het donderdag op vrijdagquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die actieve training is alleen op vrijdag op zaterdag nacht. En dat doen ze helemaal uit zich zelf, daar hoef je niet bij te blijven. Vroeger ook niet trouwens...
Kut ja. Ik ben er niet echt bij met mijn hoofd vandaag... Maar dat is misschien omdat ik afscheid heb moeten nemen van een collega waar ik 3 jaar veel mee heb samengewerkt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Jij was dus die bokkelul!![]()
Gisteren avond om een uurtje of 19.30 zijn ze m gaan maken en dan stoppen ze er mee om 12u snachtswerk door lul er zijn ook mensen die via internet werken en klant is koning. Vanochtend om 7.30 zijn ze weer verder gegaan en ik had om 14.30 pas weer internet en tv.
[..]
Nee ook al nietNiet in Hoorn, niet in Nootdorp CITY en niet in Egypte
je kan allang niet meer door voor de koelkast
Valt wel mee hoor. gewoon een x aantal trainies aanschaffen nu. die weken laten trainen. Iig een basis opstelling maken en zo 1x per week ff inloggen om de voorderingen te bekijken en evt je basis opstelling te veranderen oid. En om je B team op te stellen voor een friendly. Die je nu in een paar seconde hebt want ze hebben dat veranderd. Meer hoef je verlopig niet te doen. In het begin moet je imo toch nog niet aan de JO beginnen dus dat kan ook in de loop der tijd. aan een half uurtje per week heb je meeer dan zat.
[..]
ow hahaha jah zeker teveel last van gasten zoals ikke
[..]
Waar woon jij dat het bij jou van vrijdag op zaterdag is? Bij mij is het donderdag op vrijdag
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kut ja. Ik ben er niet echt bij met mijn hoofd vandaag... Maar dat is misschien omdat ik afscheid heb moeten nemen van een collega waar ik 3 jaar veel mee heb samengewerkt.
kan je dat vertalen naar Nederlands? Ik begrijp niet goed wat je bedoeld. En dat is geen geintje ik snap t echt niet. Met lesdyctie kan ik al lastig een goede zins opbouw volgen dus hoe moet ik dit gebrabbel dan snappen?quote:Damn, degene die mij heeft aangeleerd is moeten vertrekken omdat ik zijn werk ging overnemen. Deze moest vertrekken omdat de manager verwachtte dat hij hetzelfde werk en denknivo kon brengen als mij ik...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Nee ook al nietNiet in Hoorn, niet in Nootdorp CITY en niet in Egypte
je kan allang niet meer door voor de koelkast
mwah, op deze manier vind ik het dus de moeite niet. Ik wil dan wel met trainees aan de gang die binnen 1 of 2 weken poppen. Anders is er ook weinig uitdaging aan. En daarnaast verlies je anders toch terrein op league-genoten die dan 'wel' actief zijn. Daar ben ik dus dan weer te fanatiek voorquote:Valt wel mee hoor. gewoon een x aantal trainies aanschaffen nu. die weken laten trainen. Iig een basis opstelling maken en zo 1x per week ff inloggen om de voorderingen te bekijken en evt je basis opstelling te veranderen oid. En om je B team op te stellen voor een friendly. Die je nu in een paar seconde hebt want ze hebben dat veranderd. Meer hoef je verlopig niet te doen. In het begin moet je imo toch nog niet aan de JO beginnen dus dat kan ook in de loop der tijd. aan een half uurtje per week heb je meeer dan zat.
[..]
Goed. Degene die mij alles heeft aangeleerd hier wat ik moest weten is moeten vertrekken omdat hij te duur was en doordat ik al zijn werk kon overnemen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is je vergeven
[..]
kan je dat vertalen naar Nederlands? Ik begrijp niet goed wat je bedoeld. En dat is geen geintje ik snap t echt niet. Met lesdyctie kan ik al lastig een goede zins opbouw volgen dus hoe moet ik dit gebrabbel dan snappen?
The student became the Master. Niet te rot over voelen, hoor, jij kan er niks aan doen dat hij blijkbaar niet is doorgegeroeid in die drie jaar dat jij er zit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goed. Degene die mij alles heeft aangeleerd hier wat ik moest weten is moeten vertrekken omdat hij te duur was en doordat ik al zijn werk kon overnemen.
Degene die vandaag is moeten vertrekken die kon niet aan het verwachtingsbeeld van mijn manager voldoen. Die probeerde namelijk mijn kwaliteit te weerspiegelen aan die collega. Iets wat natuurlijk verkeerd is, maar waar die collega wel op werd afgerekend...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goed. Degene die mij alles heeft aangeleerd hier wat ik moest weten is moeten vertrekken omdat hij te duur was en doordat ik al zijn werk kon overnemen.
Degene die vandaag is moeten vertrekken die kon niet aan het verwachtingsbeeld van mijn manager voldoen. Die probeerde namelijk mijn kwaliteit te weerspiegelen aan die collega. Iets wat natuurlijk verkeerd is, maar waar die collega wel op werd afgerekend...
Idd en je kan er ook niks aan doen dat je manager er zo een beleid op na houd. Rot is het wel natuurlijk maar je kan er niks meer aan doen. Het zullen niet de 1e ontslagen zijn er volgen er nog veel meer in t land. Reken daar maar op.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
The student became the Master. Niet te rot over voelen, hoor, jij kan er niks aan doen dat hij blijkbaar niet is doorgegeroeid in die drie jaar dat jij er zit..
Tja voor dat je hier bent om die op te halen is die waarschijnlijk al op.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:27 schreef The_Hives het volgende:
[..], ach een kratje bier voor in de koelkast wil ik ook wel winnen
Ok dat je er te fanatiek voor bent daar kan ik niks aan veranderen. Maar je moet er rekening mee houden dat ze ook het daytraden aan banden gaan leggen. Zo erg leuk is dat daytraden straks niet meer. Er zijn er in de competities waar ik in heb gezeten niet zo heel veel die er zo actief mee bezig zijn hoor. Gewoon rustig op trainen tot ze een leeftijd hebben bereikt waarvan je denkt ze niet snel genoeg nog 1 niveau hoger kan krijgen en dan verkoop je ze. Als je dus wat minder fana er achter gaat zitten is het best mogelijk.quote:mwah, op deze manier vind ik het dus de moeite niet. Ik wil dan wel met trainees aan de gang die binnen 1 of 2 weken poppen. Anders is er ook weinig uitdaging aan. En daarnaast verlies je anders toch terrein op league-genoten die dan 'wel' actief zijn. Daar ben ik dus dan weer te fanatiek voor
Dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
The student became the Master. Niet te rot over voelen, hoor, jij kan er niks aan doen dat hij blijkbaar niet is doorgegeroeid in die drie jaar dat jij er zit..
Tuurlijk, da's altijd jammer. Maar wel mooi dat-ie meteen aan de slag kan weer, da's ook niet altijd even makkelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo.
Maar het is toch niet leuk om iemand te zien vertrekken waar je nauw mee hebt samen gewerkt. 3 jaar mee in dezelfde kamer gezeten. Gelachen, gelunched, tegelijk mee met Hattrick bent begonnen. Tja, life goes on...
Gelukkig heeft hij al nieuw werk gevonden en ik gun hem het beste daar.
vooral nu niet..quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tuurlijk, da's altijd jammer. Maar wel mooi dat-ie meteen aan de slag kan weer, da's ook niet altijd even makkelijk.
je hebt hem dan blijkbaar in de categorie vleugelverdediger (VLV) gezet..quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:52 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand enig idee waarom er vlv achter 1 jeugd speler van mij staat?
Ok het zal waarschijnlijk Verdediger Linker Vleugel betekenen maar waarom staat de positie dan niet achter iedere speler zn naam?
[ afbeelding ]
Heb ik dat gedaan???quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:53 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je hebt hem dan blijkbaar in de categorie vleugelverdediger (VLV) gezet..
quote:
Lama ik heb t gevonden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik dat gedaan???
Vage shit.
Kan dat met al je spelertjes dan?
Misschien na een avondje zuipen ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Lama ik heb t gevonden.
Wel vaag dat ik niet weet dat ik dat bij Wilmar ook had gedaan
Ik zuip nooitquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
Misschien na een avondje zuipen ofzo
Ik drink wel maar zuipenquote:
Nu welquote:
Nee al tijden niet meer.quote:
nou ja er is in ieder geval een verklaring..quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik drink wel maar zuipen![]()
![]()
![]()
[..]
Nu wel
[..]
Nee al tijden niet meer.En dat is geen onzin zoals mn post hier boven.
en jij bentquote:Op maandag 22 december 2008 19:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik speel ook nog
Harde Kern jeweet
Doet me btw denken aan de HKM, Harde Kern Markoclub. Wat een topic was dat
Heel schattig trouwens dat je de link naar fokhattrick nog steeds in je sig heb staan. Nostalgie ftw!quote:
quote:
hahahaha idd hoe lang is die al offline?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heel schattig trouwens dat je de link naar fokhattrick nog steeds in je sig heb staan. Nostalgie ftw!.
De topic's gaan dan ook veel sneller dan hij gewend is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent wel erg laat deze keer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |