Ben je je naamtopic nu al zat?quote:Op maandag 22 december 2008 23:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dan schiet eens op...
Ik heb vakantiequote:Op dinsdag 23 december 2008 10:53 schreef The_Hives het volgende:
ik denk, dat is toch relevante informatie om te laten weten
Ik hoop trouwens dat je een extra sjaal en muts krijgt van de Kerstman, want de komende dagen is het erg koud om op het bedrijf te zitten
ah, dat wordt dus de meubelboulevards langs 2e kerstdagquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb vakantie
Moet klussen in het appartement waar ik morgen de sleutel van krijg.
Teh Horr0r.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ah, dat wordt dus de meubelboulevards langs 2e kerstdag
Je bedoeld: in de rij staan bij de meubelboulevards op 2e kerstdag...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maken we toch gewoon een deeltje 2 aan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:55 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ben je je naamtopic nu al zat?
Erger is er bijna niet..quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, dat is allemaal al gebeurdquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hehe.. ook gezellig..quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee, dat is allemaal al gebeurdde 30e komen alle meubels binnen. Het wordt dus gewoon high worden van de verflucht op 2e kerstdag
Ik ziet het al voor me:quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:19 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
maken we toch gewoon een deeltje 2 aan?
[..]
Erger is er bijna niet..
ik zat meer te denken aan:quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ziet het al voor me:
"hattrick #285: waar realbizkit niet van naamtopics houdt..."
mja vertel mij wat zeg.. soms een topic per dag..quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef The_Hives het volgende:
Hattrick #285: met hobby-BobNico
285 pas trouwens. In mijn tijd gingen de topics een stuk sneller
. Maar dat was ook enorm veel slowchat
van wie ben jij dan een kloon/opvolgerquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:06 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja vertel mij wat zeg.. soms een topic per dag..
Hehe kloon/opvolger.. Ik ben zelfs nog bij de meet in Groningen geweestquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
van wie ben jij dan een kloon/opvolgerWant volgens mij was jij er toen nog niet
, of las je toen gewoon mee?
Groningen is ook de enige meet waar ik ben geweest hoor..quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:23 schreef The_Hives het volgende:
ja, maar ik nietIk alleen in Nijmegen
Ik heb binnenkort een HAG-meet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Een meet is wel weer een leuk idee trouwens. De enige die ik irl heb gezien is TheVulture
Daar ben ik dan net geen lid van. Hele actieve federatie geloof ik he?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een HAG-meet.
Yup.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:46 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Daar ben ik dan net geen lid van. Hele actieve federatie geloof ik he?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo en een weekendje weggeweest. iemand nog een jeugdfriendly? (1137823)
HAGquote:Je hebt nu AFCA uitgedaagd
Wat moet je ervoor doen dan? Ontgroeningsperiode enzo?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup.
En je komt er ook niet zo makkelijk in normaal gesproken.
Een of andere sollicitatieprocedure die ik niet heb hoeven doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:48 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Wat moet je ervoor doen dan? Ontgroeningsperiode enzo?
Dan hou ik het wel bij HT-Tquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een of andere sollicitatieprocedure die ik niet heb hoeven doen.
HT-Taktiek?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:53 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Dan hou ik het wel bij HT-T
HT-Gestopt?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef The_Hives het volgende:
Ik zit bij de HT-G.Wel en toffe club
tja ik had miljoenen inderdaad met de verkoop van mn team, maar heb het allemaal bot laten worden. Beetje valse concurrentie om het dan in spelers van de federatie te stoppen. Zou toen ook wel opvallen trouwensquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Kun je mooi genieten van je HT-Pensioengeld
Nee sorry....ik heb geen originele cd'squote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef The_Hives het volgende:
even offtopic (), maar weet iemand van jullie een goed programaatje om cd's op je pc over te zetten?
En ook op zo'n wijze dat je eenvoudig de titel van de nummers en de artiesten kan toevoegen?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Nee sorry....ik heb geen originele cd's
de groep die geen originele cd's heeftquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ligt eraan. Welke leeftijdsgroep is dat?
In dat geval: Jazeker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de groep die geen originele cd's heeft
Van CD naar PC bedoel je? Dan moet je gewoon Windows Mediaplayer gebruiken, is perfect. Gratis en gewoon tot 320 kbps mp3tjes of wmatjes. Inclusief online database die je CD herkent, tenzij je echt héle ongure CD's hebt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef The_Hives het volgende:
even offtopic (), maar weet iemand van jullie een goed programaatje om cd's op je pc over te zetten?
En ook op zo'n wijze dat je eenvoudig de titel van de nummers en de artiesten kan toevoegen?
yep dat bedoel ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van CD naar PC bedoel je? Dan moet je gewoon Windows Mediaplayer gebruiken, is perfect. Gratis en gewoon tot 320 kbps mp3tjes of wmatjes. Inclusief online database die je CD herkent, tenzij je echt héle ongure CD's hebt.
mja volgens mij wel.. ik zelf gebruik overigens dBpowerAMP Music Converter..quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
yep dat bedoel ik. Heeft microsoft dan iets dat werkt?
. Maar ik begrijp dus dat als ik WMP online laat gaan hij automatisch de naam ed erbij zoekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |