Ah, dus je traint nog wel verdedigen ookquote:Op woensdag 24 december 2008 13:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik train om en om in de senioren. Deze week weer verdedigen volgende en vorige week SH.
Trainingsverslagen worden inderdaad niet al te lang bewaard (een week of 16 geloof ik). Ik heb wel even in je wedstrijdarchief gekeken.. Toen je hem net kreeg in juni heb je 'm als vleugelspeler geprobeerd, daar steeg hij van 4-4,5* naar 5*. Volgens scoutingsrapport had 'ie al zwak Vleugelspel, dat kan dus matig Vleugelspel zijn geworden (zonder bijstats PM/Passen). Als je hem als vleugelverdediger ook nog een paar keer mee hebt laten trainen op (50%) Vleugelspel of individueel, dan zou hij best redelijk Vleugelspel kunnen zijn geworden inmiddels..quote:Ik heb geen indicatie het enige dat ik heb is dat ik nog geen bericht heb gehad dat ie al is uitgeleerd op vleugel en nog helemaal niks op passen. Ik heb ooit een berichtje gezien dat ie op redelijk vleugel zat maar aangezien ik die niet bewaard heb en ook niet meer terug kan vinden begin ik er aan te twijfelen.
Is wel handig inderdaadm dat dit nu mogelijk is. Daarnaast heb ikzelf een Excel-documentje gemaakt waarin ik per speler voor iedere wedstrijd positie, sterren, gebeurtenissen en trainingsverslag opsla, alsmede een totaaloverzicht..quote:Ik zet dat tegenwoordig in persoonlijke notities van de desbetreffende spelert. Hoogte van een skill en of die speler er al op is uit getraind.
Joh, die heb je in VII toch helemaal nog niet nodig? Tenminste, ik heb niet het idee dat je dit seizoen nog op de 2e plek gaat eindigen en zo kunt gaan promoveren, of wel? Nuja, het maakt je promotiekansen volgend seizoen in ieder geval flink hoger en wanneer je middenveld dan ook wat doorgegroeid is, moet dat wel goed komen. Neem aan dat je A-trainees nu op Briljant/Wonderbaarlijk zitten?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:56 schreef Gijs_ het volgende:
Even spammen met m'n nieuwe vleugespelers:
Vorige week al gekocht:
[..]
Aanwinst van deze week:
[..]
Daar moet ik de komende 3/4 seizoen wel mee vooruit kunnen!
Ergens volgend seizoen opzoek naar een nieuwe keeperT en dan ben ik wel klaar om de VI in te gaan én dit keer minstens een seizoen te handhaven!
Nee, ik heb ze ook echt voor de lange termijn gekocht, en gezien hun relatief lage salarissen kan ik ze er prima bij hebben! Één A-trainee zit tegen wonderbaarlijk aan en die andere 2 zitten op uitmuntend met goed passen. Maar dat moet voor volgend seizoen meer dan genoeg zijn om voor m'n promotieplaats te gaan! Ik heb m'n tweede plaats kansen inderdaad vergooid door een WO te veroorzaken, iets mis gegaan met het doorgeven van de orders.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Joh, die heb je in VII toch helemaal nog niet nodig? Tenminste, ik heb niet het idee dat je dit seizoen nog op de 2e plek gaat eindigen en zo kunt gaan promoveren, of wel? Nuja, het maakt je promotiekansen volgend seizoen in ieder geval flink hoger en wanneer je middenveld dan ook wat doorgegroeid is, moet dat wel goed komen. Neem aan dat je A-trainees nu op Briljant/Wonderbaarlijk zitten?
Ik moet zelf nog maar even zien hoe het gaat nu ik in VI kom.. Eigenlijk is m'n team nog (veel) te licht, maar ik vind er ook niets aan om bewust een seizoen/promotie te laten lopen nu ik plezier in het spel heb.. M'n middenveld/trainees zijn prima, maar voor het overige heb ik een relatief 'oud' team en moeten er de nodige versterkingen komen (iig spits, vleugelspeler en 1-2 verdedigers/keeper). Ik kan 2, misschien 3 trainees verkopen wat 4,5-8 miljoen oplevert, daarnaast heb ik nog wat FC-spul rondlopen ter waarde van ca 1 mln. Wil echter eerst toch even afwachten totdat ik een idee heb in wat voor competitie ik kom..
ok ja ik vind dat ook altijd moeilijk. Ik heb een tijdje terug 5-3-2 willen spelen met 2 aanvallende vleugels maar daardoor werd mn mid zo zwak dat ik alles verloor en daar ben ik toen maar snel van af gestapt. (verloor daarna nog alles hoor maar goed)quote:Op woensdag 24 december 2008 14:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
3-5-2, ik train middenvelders... m'n middenveld is ietwat licht nu, maar dat heeft wat tijd nodig. Omdat ik vaak met één aanvallende vleugel speelde, 1 wtm én twee aanvallende mids, moet ik nu nog even uitvissen welke spelers ik het best 'pijltjes' kan geven en welke niet.
ja sinds halverwegen t seizoen omdat sh in mijn ogen teweinig invloed had. Maar helemaal wilde ik dat niet laten lopen. Het kan nl zijn dat mn sh niveau toch nog van een te laag niveau is dat t nog geen rol van betekenis kan betekenen. Vandaar om en omquote:Op woensdag 24 december 2008 14:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ah, dus je traint nog wel verdedigen ook
Ik heb m na toen hij als vleugelverdediger ging gebruiken nog weken als 2e training vleugelspel laten trainen. Daarom denk ik dat hij al wel op redelijk zit. Al heb ik m ook een keer gebruikt als centrale verdediger en daar haalt ie net zo veel *en als op de vleugel. Ik hoop het dus maar.quote:Trainingsverslagen worden inderdaad niet al te lang bewaard (een week of 16 geloof ik). Ik heb wel even in je wedstrijdarchief gekeken.. Toen je hem net kreeg in juni heb je 'm als vleugelspeler geprobeerd, daar steeg hij van 4-4,5* naar 5*. Volgens scoutingsrapport had 'ie al zwak Vleugelspel, dat kan dus matig Vleugelspel zijn geworden (zonder bijstats PM/Passen). Als je hem als vleugelverdediger ook nog een paar keer mee hebt laten trainen op (50%) Vleugelspel of individueel, dan zou hij best redelijk Vleugelspel kunnen zijn geworden inmiddels..
Tja dat is me teveel werk. Zo serieus kan ik dat toch niet vol houden. Daar ben ik te chaotisch voor.quote:Is wel handig inderdaadm dat dit nu mogelijk is. Daarnaast heb ik zelf een Excel-documentje gemaakt waarin ik per speler voor iedere wedstrijd positie, sterren, gebeurtenissen en trainings verslag opsla, alsmede een totaaloverzicht..
Ik wil hem idd zelf gaan trainen en daarom wil ik m eigenlijk ook wat hoger krijgen in passen. Mijn verdedigers hebben namelijk passen nodig wil ik effectief kunnen counteren. Door mn verkopen van een paar weken terug is mn counter vaardigheid gezakt van briljant naar formidabel. Ik heb dus meer passen nodig in mn verdediging.quote:Het is jammer dat je 'm nooit met een 'aanvallende' order hebt gepositioneerd, daardoor kun je niet het verschil tussen 'aanvallend' (Passen) en 'verdedigend' (Verdedigen) zien en is het lastig in te schatten of 'ie Passen heeft. Als je hem zelf op wilt gaan trainen zou ik 'm nu promoveren en Verdedigen laten trainen. Wil je hem meteen verkopen, dan kun je de gok wagen dat 'ie er vandaag wat Passen bij krijgt, maar de kans dat dat invloed heeft op z'n transferwaarde (bijvoorbeeld door een stijging en dan ook nog naar zwak, matig of redelijk Passen) acht ik erg klein.
quote:Sjefke van Wessel: Hij heeft dan wel een paar keer voor ons gescoord in het verleden, maar je moet toch even met hem praten over zijn voetbalnormen. Hij laat zich erg vaak vallen namelijk.
Een erg lekker innerlijk zal hij iig niet hebben denk ik zoquote:Sjefke van Wessel: Hij heeft veel goede kwaliteiten, maar betrouwbaarheid hoort daar niet bij. Dat heeft hij misschien van zijn vader.
Ja, die zijn nogal gortig, maar dat zijn ze al snel voor vleugelspelers! En ik wou geen spelers halen die 'wel goed genoeg zijn voor de VII', dan maar enkele tonnen extra uittrekken. Bovendien kan ik er door de vaak niet hele sterke vleugelverdedigingsratings van veel tegenstander in de VII nog wel wat voordeel uit halen volgend seizoen dunkt me!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ah, op die manierDat salaris stelt inderdaad niet zoveel voor zag ik.. Alleen de aanschafprijs
Ja, daarom denk ik dat ik m'n mids die normaal aanvallend stonden nu maar 'normaal' opstel, om de mid ratings na de verkoop van m'n wereldklasse mid niet al te laag uit te laten vallen. Maar ik moet aan het begin van volgend seizoen er wel uit zijn wat het beste werkt! Met één mid en twee vleugels zullen je midratings idd best laag zijn geweest!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok ja ik vind dat ook altijd moeilijk. Ik heb een tijdje terug 5-3-2 willen spelen met 2 aanvallende vleugels maar daardoor werd mn mid zo zwak dat ik alles verloor en daar ben ik toen maar snel van af gestapt. (verloor daarna nog alles hoor maar goed)
[..]
Bijstats tellen daar natuurlijk weer anders mee. Voor je vleugelverdediger vooral z'n vleugelspel, voor je centrale verdediger positiespel.. (voorzover ik de 'sterren'-opbouw begrijpquote:Op woensdag 24 december 2008 15:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb m na toen hij als vleugelverdediger ging gebruiken nog weken als 2e training vleugelspel laten trainen. Daarom denk ik dat hij al wel op redelijk zit. Al heb ik m ook een keer gebruikt als centrale verdediger en daar haalt ie net zo veel *en als op de vleugel. Ik hoop het dus maar.
Och, kost me 5-10 minuutjes per week extra, dus dat valt wel mee.. En het 'sterren/positie-overzicht' is erg handig om een opstelling te maken die naast optimale training ook voor zo goed mogelijke ratings zorgtquote:[..]
Tja dat is me teveel werk. Zo serieus kan ik dat toch niet vol houden. Daar ben ik te chaotisch voor.En daarbij ik kan zo een xls bestand toch niet overzichtelijk en makkelijk genoeg maken dat t er handiger op word voor me.
Passen telt idd dubbel tov Verdedigen bij het berekenen van je counterratings. Maar of 1 jeugdtraining daar nu het verschil gaat maken.. Dan kun je beter eens rond het tussenseizoen een paar weken Passen gaan trainen lijkt me?quote:[..]
Ik wil hem idd zelf gaan trainen en daarom wil ik m eigenlijk ook wat hoger krijgen in passen. Mijn verdedigers hebben namelijk passen nodig wil ik effectief kunnen counteren. Door mn verkopen van een paar weken terug is mn counter vaardigheid gezakt van briljant naar formidabel. Ik heb dus meer passen nodig in mn verdediging.
Nieuwsgierig (lastig woord, wordt erg vaak fout gespeld - tenminste, ik lees het vaker zoals jij het schreef). Maar nu je toch t/m vandaag wacht zou ik hem zondag ook nog met je jeugd mee laten doen en dan volgende week dinsdag promoveren zodat 'ie dan in je midweekse friendly mee kan doen.quote:Juist omdat ik hem zelf wil trainen had ik zo iets die 2 dagen extra in de jeugd maakt dan ook niet echt uit. Al kan ik dan ook wachten tot maandag. Hij krijgt dan op zondag nog een training in de jeugd. Ik ben all1 te nieuwschierig (damn hoe schrijf je dat woord?) om daar op te kunnen wachten denk ik. Ik zit nl al weken te wachten op dit moment
Nu maar hopen dat 't niet voor veel (rode) kaarten en dus trainingsverlies gaat zorgenquote:[..]
[..]
Een erg lekker innerlijk zal hij iig niet hebben denk ik zo
Ja iddquote:Op woensdag 24 december 2008 15:14 schreef Gijs_ het volgende:
Ja, daarom denk ik dat ik m'n mids die normaal aanvallend stonden nu maar 'normaal' opstel, om de mid ratings na de verkoop van m'n wereldklasse mid niet al te laag uit te laten vallen. Maar ik moet aan het begin van volgend seizoen er wel uit zijn wat het beste werkt! Met één mid en twee vleugels zullen je midratings idd best laag zijn geweest!![]()
Dus ook in positiespel zal hij wat hebben? T word steeds leukerquote:Op woensdag 24 december 2008 17:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Bijstats tellen daar natuurlijk weer anders mee. Voor je vleugelverdediger vooral z'n vleugelspel, voor je centrale verdediger positiespel.. (voorzover ik de 'sterren'-opbouw begrijp)
Tja 5 a 10 minuten duur t niet bij mij ben ik bangquote:Och, kost me 5-10 minuutjes per week extra, dus dat valt wel mee.. En het 'sterren/positie-overzicht' is erg handig om een opstelling te maken die naast optimale training ook voor zo goed mogelijke ratings zorgt
Dat doe ik ook en juist daarom wil ik m in de jeugd nog wat training mee geven. Des te eerder popt ie in de senioren dunkt me.quote:Passen telt idd dubbel tov Verdedigen bij het berekenen van je counterratings. Maar of 1 jeugdtraining daar nu het verschil gaat maken.. Dan kun je beter eens rond het tussenseizoen een paar weken Passen gaan trainen lijkt me?
Ja dat kan idd en is mischien wel verstandig. Eerst maar even de tu afwachten van mn wedstrijd van morgen. (logies ook want gierig schrijf je ook niet met ch )quote:Nieuwsgierig (lastig woord, wordt erg vaak fout gespeld - tenminste, ik lees het vaker zoals jij het schreef). Maar nu je toch t/m vandaag wacht zou ik hem zondag ook nog met je jeugd mee laten doen en dan volgende week dinsdag promoveren zodat 'ie dan in je midweekse friendly mee kan doen.
Dan kan ik m altijd nog verkopenquote:Nu maar hopen dat 't niet voor veel (rode) kaarten en dus trainingsverlies gaat zorgen
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik train deze week maar passen aangezien ik vergeten ben mijn B-trainees op te stellen
dat is zoiets als jij en ik in voetbaltenue bij de training van FC RKDEOquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is zoiets als jij en ik in voetbaltenue bij de training van FC RKDEO
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:37 schreef Ruudt het volgende:
Neen, want ik kan heel goed voetballen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:45 schreef The_Hives het volgende:
ik ook, maar jij onderschat FC RKDEO
quote:
En gelijk neem je me titel af.Volgend jaar ik weer hequote:Op woensdag 24 december 2008 13:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
besef ik me dat je tegenwoordig Spelhervatten traint en niet meer Verdedigen...)![]()
[..]
Je moet wat geluk hebben met de overige spelers en ik heb een beetje m'n tactiek aangepast n.a.v. tips hier (oa van Foetre).
En waarom zouden we daar geen zak aan vinden? Zie mn reactie daaro inm.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:34 schreef nicomart het volgende:
Jullie vinden er natuurlijk geen zak aan, maar als je mijn huisje wil zien veranderen van ouderwetse hut naar modern paleis... Het Capelse appartementje van Nico
We gaan hier toch niet toegeven dat we elkaar aardig vinden ofzoquote:Op woensdag 24 december 2008 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En waarom zouden we daar geen zak aan vinden? Zie mn reactie daaro inm.![]()
Heel veel suc6 m8
Heyquote:Op woensdag 24 december 2008 21:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
We gaan hier toch niet toegeven dat we elkaar aardig vinden ofzo![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef foetre het volgende:
[..]
En gelijk neem je me titel af.Volgend jaar ik weer he
Alles beter dan die slowchat hiero!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:34 schreef nicomart het volgende:
Jullie vinden er natuurlijk geen zak aan, maar als je mijn huisje wil zien veranderen van ouderwetse hut naar modern paleis... Het Capelse appartementje van Nico
Dat zou wel chill zijn, maar denk dat qua reistijd richting werk niet optimaal isquote:Op donderdag 25 december 2008 08:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alles beter dan die slowchat hiero!
Ik dacht ff dat je in Spanje zat oid, met 'Capelse appartementje'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |