Dat ie maar met een andere doos gaat spelenquote:Op maandag 22 december 2008 00:21 schreef Cee het volgende:
Giel blijf nondeJU toch voor EEN KEER met die fikken van je geluids-doos af!
2 uur!quote:Op maandag 22 december 2008 00:20 schreef tha_dark het volgende:
Dit had een uur moeten duren!
Ben je bang dat dat niet gebeurt danquote:Op maandag 22 december 2008 00:21 schreef Steephsel het volgende:
Dit topic moet vol!!!
quote:Op maandag 22 december 2008 00:21 schreef Kolomo het volgende:
Werkelijk Giel, laat paul zn gang gaan...
Dat dus. Hij kan het niet hebben dat niemand warm wordt van die pauper-puber van 'm dus moet hij iets te doen hebben om niet al te schlemielig over te komen.quote:Op maandag 22 december 2008 00:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel kan er niet tegen als iemand anders succes heeft.
quote:
Lijkt het wel heel sterk op jaquote:foto Op maandag 22 december 2008 00:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel kan er niet tegen als iemand anders succes heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop