Precies. Een oud speler van Heerenveen, een oud trainer en een geweldig laatste kwartier bij FCG-SCH en er is geen woord over gesproken. De opvolger van Huntelaar maakt een hattrick en je hoort er geen woord over.quote:Op zondag 28 december 2008 23:50 schreef msnk het volgende:
Was een mooi voetbal weekend en dan besteden ze er maar tien minuten aandacht aan
45 minuten over Oranje
Ik keek er nog zo naar uit.
Studiogasten krijgen echt niks betaalt hiervoor hoor. Misschien reiskostenvergoeding, maar meer niet.quote:
Auw. rijskosten.quote:Op zondag 28 december 2008 23:54 schreef koningdavid het volgende:
Studiogasten krijgen echt niks betaalt hiervoor hoor. Misschien rijskostenvergoeding, maar meer niet.
Idemquote:Op zondag 28 december 2008 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga dat overzicht niet kijken![]()
Bij elk mooi moment van Oranje denk ik dan "maar we hebben wel verloren van Rusland"
hele slechte grap.quote:Op zondag 28 december 2008 23:57 schreef sjimz het volgende:
Bedoelde je niet rijstkosten?
Zal wel hoog zijn opgelopen in Peking.
Sorry, ik doe het in de trant van de slechte aflevering.quote:Op zondag 28 december 2008 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
hele slechte grap.![]()
Ben beter van je gewend sjimmie.
waarom gaan ze er dan zitten? niemand had iets te promoten ofzo.quote:Op zondag 28 december 2008 23:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Studiogasten krijgen echt niks betaalt hiervoor hoor. Misschien reiskostenvergoeding, maar meer niet.
Slechte grappen zijn goedquote:Op zondag 28 december 2008 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
hele slechte grap.![]()
Ben beter van je gewend sjimmie.
Hoort bij je vak. Foppe houdt er sowieso wel van, media enzo.quote:Op zondag 28 december 2008 23:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
waarom gaan ze er dan zitten? niemand had iets te promoten ofzo.
Hele volksstammen cabaretiers verdienen hun geld ermee, inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |