met beeld? welk progje gebruik je?quote:Op zondag 21 december 2008 23:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mits de techniek me niet in de steek laat natuurlijk, maar dat zal wel goed komen denk ik.
Petquote:Op zondag 21 december 2008 23:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vloekt mooi met zijn petje
Meer met zn acne.quote:Op zondag 21 december 2008 23:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vloekt mooi met zijn petje
Leg 'm maar ff uit wat FOK! isquote:Op zondag 21 december 2008 23:20 schreef Brennel het volgende:
Nu zit m'n kat vreemd naar de boxen te kijken. "Waar komt dat gekke getoeter toch vandaan?"
Pics!quote:Op zondag 21 december 2008 23:20 schreef Brennel het volgende:
Nu zit m'n kat vreemd naar de boxen te kijken. "Waar komt dat gekke getoeter toch vandaan?"
zijn stem klinkt ook een stuk anders dan begin van de week.quote:Op zondag 21 december 2008 23:20 schreef Seam het volgende:
Giel ziet er belachelijk brak uit zeg
Nog erger dan normaal al
Het opnemen kost me geen tijd (lang leve automatisering)... maar het editten wel best veel idd. En de eventlog is er verdraaid handig voor.quote:Op zondag 21 december 2008 23:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sirolf = Held ! ik kan het vanavond namelijk niet zien/horen.. Morgen weer vroeg op.
Geen vakantie?quote:Op zondag 21 december 2008 23:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sirolf = Held ! ik kan het vanavond namelijk niet zien/horen.. Morgen weer vroeg op.
Alles wordt opgenomenquote:Op zondag 21 december 2008 23:20 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja: zou iemand dat complete half uurtje hakken willen opnemen? incl. beeld?
quote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef George_Kloonie het volgende:
Najib heeft een DuvelDuvel shirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |