Wat zijn die Apps onder "Refer a friend"?quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar gratis appz @ Macheist
Nou denk ik wel dat er een Firewire aansluiting zit op de nieuwe iMac. Ik gebruik voor mijn camcorder iig zo'n kabel:quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:34 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort kabels zijn ook verkrijgbaar? (Ook naar die kleine firewire (4 pins) connector)
En als er helemaal geen Firewire aansluitingen zijn, dan hebben we de Pinnacle Studio MovieBox nog.
1 klein nadeeltje, je moet windows installeren.![]()
Die kleine (4-pins) is er dus ook:quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:44 schreef DamianDDDDD het volgende:
Nou denk ik wel dat er een Firewire aansluiting zit op de nieuwe iMac. Ik gebruik voor mijn camcorder iig zo'n kabel:
[ afbeelding ]
Dus ik zou een adapter van Firewire 400 naar 800 moeten kopen. Ik heb die kleinere aansluiting (Sorry, ik weet de naam niet) erg nodig. Het is dus niet verstandig om de kabel te kopen die jij aangeeft.
Vastwel, Of bij de A-Mac, Dynabyte, MyCom, RAF. etc...quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:00 schreef DamianDDDDD het volgende:
Dat is erg tof. Is zoiets ook te koop in Utrecht? Bijvoorbeeld in de Media Markt.
Tis een rot klusje. Maar zeker niet onhaalbaar. iFixit heeft mooie guides ervan. Als je niet zeker bent van je jezelf erover, kunnen sommige winkels het voor je doen. (soms moet je wat betalen).quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:01 schreef fyah het volgende:
Iemand ervaring met het upgraden an de harde schijf van een macbook pro (mei 2008)?
De video op youtube is eng
Deze schijf schijnt wel goed te zijn: http://www.salland.eu/?re(...)dDk1MDA0MjBhcy5odG1s
Jing!quote:Op zondag 28 december 2008 15:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
Welk screenshot programma is dat precies?
edit: dat op de eerste pagina te zien is
Of je moet hem hacken met een alternatieve software zoals Boxeequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:08 schreef nelisb het volgende:
Even een vraag:
Ik wil eventueel apple TV aanschaffen. De 160 gig versie.
Kan ik hierop ook al mijn "illegaal"gedownloade films en muziek op kwijt?
Als ze in MPEG 4 (.mp4 .m4v) zijn gedownload. Apple heeft standaard enkel voor deze formaten ondersteuning.
Speelt deze ook vob files met subs af?
Neej, eerst omzetten met Handbrake
Eventueel ook gedownloade HD films?
Als ze in mpeg4 of H264 zijn wel.
Zet ik alles via wifi over van mn pc naar mn apple tv?
Ja, via iTunes.
Zitten inderdaad een paar handige apps bij!quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar gratis appz @ Macheist
Thanks!quote:Op zondag 28 december 2008 15:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:08 schreef nelisb het volgende:
Even een vraag:
Ik wil eventueel apple TV aanschaffen. De 160 gig versie.
Kan ik hierop ook al mijn "illegaal"gedownloade films en muziek op kwijt?
Als ze in MPEG 4 (.mp4 .m4v) zijn gedownload. Apple heeft standaard enkel voor deze formaten ondersteuning.
Speelt deze ook vob files met subs af?
Neej, eerst omzetten met Handbrake
Eventueel ook gedownloade HD films?
Als ze in mpeg4 of H264 zijn wel.
Zet ik alles via wifi over van mn pc naar mn apple tv?
Ja, via iTunes.
Of je moet hem hacken met een alternatieve software zoals Boxee
Andere alternatieven:
Popcorn Hour -> Networked Media Tank - deel 3
WD TV -> [Mediaplayer] WD TV
[..]
Er zijn inderdaad genoeg tools om het om te zetten.quote:Op zondag 28 december 2008 17:17 schreef nelisb het volgende:
Thanks!
Het omzetten naar de apple formaten is niet echt moeilijk met handbrake.
Veel kwaliteitsverlies als ik dat doe?
Maakt het uit als ik er 1tje uit Amerika haal? Aangezien hij daar 329 dollar kost en bij ons 399 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |