Thanks! Ik hou wel 2.2 en wacht wel weer op een nieuwe update.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
2.3 heeft wel een probleem veroorzaakt met geluidsbronnen in films, met name als je geen AAC-track hebt. Maar daar kun je vrij gemakkelijk omheen: zie hier voor meer details.
staat er bij het liedje start en stoptijden?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef Roi het volgende:
Vraagje over iTunes.
Ik heb een album waarvan ik de nummers niet helemaal kan luisteren, de nummer stoppen na +-40 sec.. Bij afgespeeld komt er dan ook eentje bij.. De nummers staan er wel helemaal op want je kan wel gewoon doorspoelen (maar dan stopt het liedje na +- 5 sec).
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Yup, je kunt meerdere bibliotheken aanduiden. Via Instellingen->Computers is dat volgens mij te regelen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef nelisb het volgende:
Ok thanks!
Laatste vraag. Op mijn MacBook staat mijn muziek in iTunes welke ik nu sychroniseer.
Op mn pc staat iTunes met alleen films. Kan ik beide synchroniseren?
Heb ik al gecheckt en ja die staan er gewoon, heb ze ook nog aangevinkt maar de liedjes stoppen alsnog na een korte tijd. Erg vervelendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef Swindler het volgende:
[..]
staat er bij het liedje start en stoptijden?
Voor zover ik weet alleen op de APPLE nas.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:34 schreef Geqxon het volgende:
Werkt Time Machine eigenlijk ook al op alle NAS-apparaten? Of moet je dan nog steeds die Terminal-command gebruiken?
Ik heb het toendertjid met de "hack" op een Vista shared folder gedaan, maar dat resulteerde in een BSOD aan de Vista kant. Aangezien het om backup gaat heb ik er niet veel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor zover ik weet alleen op de APPLE nas.
Zal het binnenkort eens proberen
Je accepteert een https verbinding niet zo te zien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:39 schreef eer-ik het volgende:
iemand dit wel eens tegengekomen toevallig?
[ afbeelding ]
Krijg deze melding zowel onder OSX als windows (op macbook)
Weet je hoe ik dat kan fixen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je accepteert een https verbinding niet zo te zien.
Heb je al eens cookies getrashed enzo en het dan nog eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Weet je hoe ik dat kan fixen?
Ik heb het onder 2 verschillende OS-en geprobeerd en steeds op accepteren geklikt maar krijg toch dit.
Het rare imo is enkel wel dat ik enkel de melding krijg, niet de optie om alsnog te accepteren..
Die melding heb ik ook eens gehad volgens mij. Toen moest ik iets aan de keychain toevoegen. Daar zou ik even naar Googlen als ik jou was.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:39 schreef eer-ik het volgende:
iemand dit wel eens tegengekomen toevallig?
[ afbeelding ]
Krijg deze melding zowel onder OSX als windows (op macbook)
Apple bellen, die kunnen zien hoever de aanvraag is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:10 schreef Qunix het volgende:
Hoi allen,
Ik heb bij aanschaf van mijn MacBook ook een printer gekocht. Hierbij ging het om een actie waar ik 90 euro terug zou krijgen. Deze heb ik, na inmiddels 6 weken, niet ontvangen. Ik heb alles goed opgestuurd (aangetekend, ook bericht ontvangen).
Wat moet ik nu doen? Langer wachten?
Firewall staat goed ingesteld?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:59 schreef nelisb het volgende:
Iemand een idee?
Apple tv synct perfect met mijn MacBook.
Nu kan mijn iTunes op vista tv Apple tv niet vinden??
Via instellingen op Apple tv ga ik naar Computers en krijg een code maar kan die dus niet intoetsen
Not bad! Dat moet ik dan maar even gaan aanschaffen.quote:DVD
¤ 40,00
Omvang: 5
Levertijd: 2 werkdagen
Leveringswijze: Post
Licentiecode: De voor dit product benodigde installatiecode staat vermeld op de pakbon die bij de bestelling wordt meegeleverd
Adobe CS4 Design Premium / Web Premium bundel (Site-License) is een combinatie-artikel van de producten Adobe CS4 Design Premium & Adobe CS4 Web Premium en bevat de volgende programma's:
- Adobe InDesign CS4
- Adobe Photoshop Extended CS4
- Adobe Illustrator CS4
- Adobe Acrobat Professional 9
- Adobe Flash Professional CS4
- Adobe Dreamweaver CS4
- Adobe Fireworks CS4
- Adobe Contribute CS4
- Adobe Soundbooth CS4
Daarnaast Adobe CS4 Design Premium / Web Premium bundel de volgende onderdelen:
- Adobe CS4 Video Training
- Adobe Bridge CS4
- Adobe Device Central CS4
- Adobe Version Cue CS4
Hmm, net geprobeerd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je al eens cookies getrashed enzo en het dan nog eens geprobeerd?
Hmm, 40 euro voor een licentie?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Via Surfspot is nu ook Adobe CS4 Design Premium voor 40 euro te scoren
[..]
Not bad! Dat moet ik dan maar even gaan aanschaffen.
Ik probeer in te loggen op het telewerken netwerk van NS.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat probeer je nu precies te doen en wanneer krijg je die melding?
Zou dat aan het interne netwerk van NS liggen dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Lijkt me dat er op de citrix portal iets niet goed staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |