quote:Op zondag 21 december 2008 03:04 schreef krioro het volgende:
Hm ik zat te twijfelen of ik deze of een moeilijkere foto van dezelfde straat zou plaatsen. Nu maar hopen dat ie niet al te makkelijk is.
quote:Op zondag 21 december 2008 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
De syngoge aan de Willem II straat met rechts de Telegraafstraat?
Dat antwoord was er nog niet maar het lijkt me sterk dat er twee van dat soort bouwwerken in Tilburg zijn.quote:
Ja, daarom twijfelde ik ook in de eerste instantie.quote:Op zondag 21 december 2008 21:57 schreef vamperotica het volgende:
ik gok erop dat Ophelia er weer een puntje bij heeft....
Die struikjes is toch waar eerst een "parkje" ( nou ja, vierkantje met groen en vuilnisbak) was?
quote:Op maandag 22 december 2008 10:12 schreef twister_rodriguez het volgende:
nog maar een gokje kamgarenplein
Het trekt in ieder geval meer Tilburgers geloof ik. Zullen we een verwijzing naar het TilburgTopic in de OP zetten?quote:Op maandag 22 december 2008 13:58 schreef existenz het volgende:
Dit topic gaat harder dan de tilbo reeks zelf
zal ik wel doen, is wel leukquote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het trekt in ieder geval meer Tilburgers geloof ik. Zullen we een verwijzing naar het TilburgTopic in de OP zetten?
Zodra ik tijd over heb zal ik wel een OP fabrieken....quote:
Ik bedoelde ook postelse hoef!! Haal die 2 altijd door elkaar....quote:Op maandag 22 december 2008 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
kan ook bij westerpark zijn maar denk toch postelse hoeflaan
we zitten wel alle 2 bij elkaar met de straat Vamp
was een makkie, updatedquote:Op maandag 22 december 2008 13:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
_Ophelia_: 10
Crazy-M: 7
Existenz: 5
Croupouque: 2
Petertjuhhhh: 2
VoreG: 1
Koston: 1
vamperotica: 1
theKID: 1
Nint: 1
krioro: 1
twister_rodriguez: 1
twister_rodriguez mag een nieuwe plaatsen
x2, ik ben ook zo slecht in het onthouden van die namen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
echt karig! ken al die plekken wel, rij er zo naar toe, maar de naam :S
lol was ie zo makkelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:46 schreef Pool het volgende:
Ringbaan West, met daar in de verte de Texaco?
en de camera bij het billboardquote:
Ja, is goed!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:51 schreef existenz het volgende:
pater vd elsenplein?
Sterker nog, ik woon daar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:57 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, is goed!
Vroeg me af of er ook fok!kers zich in die wijk begaven. Ja dus.
Ik zei het een beetje om te plagen, al kom ik wel vaak in die buurt. Ik woon gelukkig in een rustiger gebied, een eindje verderop van al die lelijke huizen in wat ze volgens mij "De vogeltjesbuurt" noemen, een plek waar zwaar getatoeëerde mensen in de zomer op bierkratjes op de stoep voor de voordeur zitten en bromfietsen repareren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:45 schreef Pool het volgende:
Oké, ik had me moeten inlezen in de eerdere topics.![]()
En C., is het daar minder erg dan het eruitziet?
_Ophelia_: 11quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voltstraat...
Ja, ik heb zelf ook in zo'n buurt gewoond, vlakbij het Korvel. Wel gezellig op zich, paupers zijn net studenten als het op BBQ en bier aankomt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zei het een beetje om te plagen, al kom ik wel vaak in die buurt. Ik woon gelukkig in een rustiger gebied, een eindje verderop van al die lelijke huizen in wat ze volgens mij "De vogeltjesbuurt" noemen, een plek waar zwaar getatoeëerde mensen in de zomer op bierkratjes op de stoep voor de voordeur zitten en bromfietsen repareren.
Niet eens gezienquote:Op woensdag 24 december 2008 14:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat hij zegt...
Edit: het staat trouwens in de titel van de foto![]()
_Ophelia_: 11quote:Op woensdag 24 december 2008 15:54 schreef vamperotica het volgende:
koestraat
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Net te laat is geloof ik mij grootste talent vandaag
quote:
Kooknie...quote:
Dat is het winkelcentrum, maar hoe heet de straatquote:
nopequote:Op zondag 28 december 2008 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
niet bij de veldhovenring?
weet alleen niet hoe het daar heet
quote:Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Eeehm, De Schans?![]()
Ik heb echt geen flauw benul
Eén ding is zeker, het kwam me misschien bekend voor maar waarschijnlijk ben ik er nog nooit geweestquote:Op zondag 28 december 2008 21:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Beeld staat op t "pleintje" voor de kerk...
quote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Eén ding is zeker, het kwam me misschien bekend voor maar waarschijnlijk ben ik er nog nooit geweest
Zo vaak langs gereden en ik herkende het gewoon niet, pas nadat het gezegt werd haalde ik het eruitquote:Op zondag 28 december 2008 21:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Beeld staat op t "pleintje" voor de kerk...
dat heb ik dus ook zo vaakquote:
correcto mundo!quote:
quote:
om precies te zijn:quote:Op maandag 29 december 2008 15:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kruising Bredaseweg en conservatoriumlaan.
Ik had de Gilzerbaan er al in ge-edit, Tommy was toch al eerder.quote:Op maandag 29 december 2008 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
om precies te zijn:
Kruising bredaseweg met gilzerbaan en conservatoriumlaan. Foto genomen vanaf de gilzerbaan richting de conservatoriumlaan. Ik had in dit geval beide goedgekeurd maar tommy was sneller
had je edit nog niet gezienquote:Op maandag 29 december 2008 16:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik had de Gilzerbaan er al in ge-edit, Tommy was toch al eerder.
Crap, ben je nog sneller dan mij met het goedequote:
inderdeed! moest ff makkelijke vindenquote:
haha ok danquote:Op maandag 29 december 2008 16:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
inderdeed! moest ff makkelijke vinden
ga van de week wel even zelf foto's maken!
_Ophelia_: 13
Crazy-M: 8
Existenz: 8
vamperotica: 5
twister_rodriguez: 3
-_Tommy_-: 2
PooL: 1
vioo: 1
JeffreyXL: 1
HEvaRe: 1
OMG ik woon 2 straten verderquote:Op maandag 29 december 2008 15:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kruising Bredaseweg en conservatoriumlaan, genomen vanaf de Gilzerbaan.
Hoi buurtgenootquote:Op maandag 29 december 2008 16:24 schreef twister_rodriguez het volgende:
[..]
OMG ik woon 2 straten verder![]()
Als je de Bredaseweg als één straat telt zijn er heel veel mensen die twee straten verder wonenquote:Op maandag 29 december 2008 16:24 schreef twister_rodriguez het volgende:
[..]
OMG ik woon 2 straten verder![]()
hoezo ?quote:
nee klopt nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of het antwoord van Tommy klopt? Of is dat al 100% zeker?
Dan heb je hem nu alsnog goedquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee klopt niet
het is Kwaadeindstraat/Oscar Leeuwstraat
Herkende het huis, maar had het adres verkeerd
Denk dus dat ie maar niet moet tellen voor mij
Er zijn daar nog meer straten....quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:00 schreef twister_rodriguez het volgende:
abdij vanb bernestraat dan? kanm niet vorstellen
quote:
maar was bij jouw foto de straat goedquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:52 schreef HEvaRe het volgende:
Dan maar de volgende?
niet dus was fout![]()
Ja, helaas was dit voor spek ende bonenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar was bij jouw foto de straat goed
quote:
Ik geloof dat jij die gaat plaatsen dus dat moet te regelen zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 18:07 schreef twister_rodriguez het volgende:
iemand had zich paar jaar geleden tegen die flat vanaf die laan zich eigen kapot gereden, volgende x maar een plaatje waar niemand is doodgegaan?
_Ophelia_: 14quote:Op woensdag 31 december 2008 18:06 schreef twister_rodriguez het volgende:
qurijnstoklaan
_Ophelia_: 15quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:01 schreef Crazy-M het volgende:
lage witsiebaan
reed ik gister nog tussen vuurwerk door op mn fiets
inderdaad, maar nu de straatquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:33 schreef vlinder81 het volgende:
hasselts kapel.. vlakbij twee steden ziekenhuis...
is nog beter zelfsquote:
niet bij de hoefstraat ?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tijd voor een nieuwe:
[ afbeelding ]
(een makkelijke voor de zondag)
wel in de buurt, ben er volgens mij 2 dagen langs gereden, als het goed is zit er verder naar rechts op de foto nog iets van een ontmoeting centrum ofzoiets, in elk geval ook met grote parkeerplaatsquote:
Het ís de Hoefstraat schatquote:Op zondag 4 januari 2009 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
omg ik weet, is wel in de buurt van de hoefstraat, alleen net de andere kant. bosc he weg?
grrr, kleine plaaggeestquote:Op zondag 4 januari 2009 14:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het ís de Hoefstraat schat![]()
_Ophelia_: 15
Existenz: 11
Crazy-M: 10
vamperotica: 5
twister_rodriguez: 5
-_Tommy_-: 3
vioo: 3
_dirkjan_: 2
PooL: 2
JeffreyXL: 1
HEvaRe: 1
Vlinder81: 1
en ook een aantal jaren eerderquote:Op zondag 4 januari 2009 15:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
bredaseweg!
zelfde plek, maar andere kant op als deze:
[ afbeelding ]
whie! punt!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en ook een aantal jaren eerder
1971 komt de foto
watertoren is te zien, dat maakte het wel heel makkelijk
jah volledig goedquote:Op zondag 4 januari 2009 20:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Besterdplein? (Hoek met molenbochtstraat)
dan het laatste stuk ri bredaseweg?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |