en de camera bij het billboardquote:
Ja, is goed!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:51 schreef existenz het volgende:
pater vd elsenplein?
Sterker nog, ik woon daar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:57 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, is goed!
Vroeg me af of er ook fok!kers zich in die wijk begaven. Ja dus.
Ik zei het een beetje om te plagen, al kom ik wel vaak in die buurt. Ik woon gelukkig in een rustiger gebied, een eindje verderop van al die lelijke huizen in wat ze volgens mij "De vogeltjesbuurt" noemen, een plek waar zwaar getatoeëerde mensen in de zomer op bierkratjes op de stoep voor de voordeur zitten en bromfietsen repareren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:45 schreef Pool het volgende:
Oké, ik had me moeten inlezen in de eerdere topics.![]()
En C., is het daar minder erg dan het eruitziet?
_Ophelia_: 11quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voltstraat...
Ja, ik heb zelf ook in zo'n buurt gewoond, vlakbij het Korvel. Wel gezellig op zich, paupers zijn net studenten als het op BBQ en bier aankomt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zei het een beetje om te plagen, al kom ik wel vaak in die buurt. Ik woon gelukkig in een rustiger gebied, een eindje verderop van al die lelijke huizen in wat ze volgens mij "De vogeltjesbuurt" noemen, een plek waar zwaar getatoeëerde mensen in de zomer op bierkratjes op de stoep voor de voordeur zitten en bromfietsen repareren.
Niet eens gezienquote:Op woensdag 24 december 2008 14:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat hij zegt...
Edit: het staat trouwens in de titel van de foto![]()
_Ophelia_: 11quote:Op woensdag 24 december 2008 15:54 schreef vamperotica het volgende:
koestraat
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Net te laat is geloof ik mij grootste talent vandaag
quote:
Kooknie...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |