heb jij ook nog toffe stickers voor erop te plakkenquote:Op zondag 21 december 2008 22:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja want er zitten mooie stickers op en die wil ik bewonderen.
Paul komt blijkbaar om 12 uur even samen met Giel wat plaatjes draaien.quote:Op zondag 21 december 2008 22:01 schreef Qunix het volgende:
Giel nu..... Wie is dan om 12 uur? Paul weer?
quote:Op zondag 21 december 2008 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Marjan Koekoek.
Is dat een alterego van Veenstra
dat trekt geen 100 duizende vieuwsquote:
Het is donkerquote:Op zondag 21 december 2008 22:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
"Welkom bij de headlines, vanuit Brabant."
Hij heeft best een grote muil viel me daarstraks opquote:Op zondag 21 december 2008 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou echt ultiem zijn als ie wordt gebeld en dan niet meer verstaanbaar kan praten omdat al zijn tanden uit zijn muil liggen omdat ie op het asfalt is geketst
Dat is die vrouw die altijd die *koekoek*-geluidjes maakt in de uitzending.quote:Op zondag 21 december 2008 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Marjan Koekoek.
het is morgen toch sbskerst parade ofzo!quote:Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik pas rond 16:00 want dan begint Hit Me TV, als het goed is.
Zou zijn liefje hem ook ophalen woensdagavondquote:Op zondag 21 december 2008 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ah nee... ik wil geen Giel
Gaat ie het weer over zijn liefje hebben
quote:Thuis. Munt. Wat was het ont-zet-tend leuk in Enschede, ben er een beetje beduusd van.
quote:Op zondag 21 december 2008 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Marjan Koekoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |