Ella Vogelaar inderdaad. Ze raakte ondergesneeuwd door haar collega's, maar dat pleit haar stunteloptreden niet vrij.quote:Op maandag 22 december 2008 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
vogelaar
klink
michael de klusjesman.
Echt een stelletje aandachtszoekers annex huilebalken. Was het een meisje met een totaal ander uiterlijk c.q. etniciteit, dan kraaide geen haan naar dit opsporingsbericht.quote:
Had ze niet van die liefe grote ogen keek niemand ernaar...quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Echt een stelletje aandachtszoekers annex huilebalken. Was het een meisje met een totaal ander uiterlijk c.q. etniciteit, dan kraaide geen haan naar dit opsporingsbericht.
Dit doet me denken aan de zaak-Lancée.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:21 schreef Koekz het volgende:
[..]
Had ze niet van die liefe grote ogen keek niemand ernaar...
Maar ik denk toch echt dat ze er zelf iets mee te maken hebben. Zo niet vind ik het hartstikke erg voor hun maar kheb er toch een raar gevoel bij...
en wat heeft ze gedaan dat jij niet leuk vond?quote:
Enkele jaren geleden een topprestatie geleverd, schande voor een land als Nederland. Het mag pas als je een ziekte hebt overwonnen, maar je mag niks presteren als je gewoon je best doet of uitzonderlijk talent hebquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wat heeft ze gedaan dat jij niet leuk vond?
noem eens wat stronteigenwijze en betweterige mediamomenten van haar. tenminste ik neem aan dat je het over mediamomenten hebt en niet privémomenten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef Miam het volgende:
Zoals zij op mij overkomt.stronteigenwijs en betweterig.
Dat gaat helemaal buiten haar sport prestaties om.
Ze is een maand of wat terug bij omroep max te gast geweest, daaruit kon ik wel opmakenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
noem eens wat stronteigenwijze en betweterige mediamomenten van haar. tenminste ik neem aan dat je het over mediamomenten hebt en niet privémomenten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |