Die is niet eng maar dik.quote:
Van Wilders is het open en bloot duidelijk dat ie heel eng is. Die Pauw verdenk ik ervan nog veel enger te zijn, wat veel gevaarlijker is omdat het niet zichtbaar is.quote:Op zondag 21 december 2008 22:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom vnid je Jeroen Pauw eng?
Ik vind m ook een beetje eng namelijk, iets in zijn blik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
Wouter Boswachterquote:Op zondag 21 december 2008 22:34 schreef Biogarde het volgende:
Wouter Bos.
Hij aast nog altijd op de 'Probeer Een Intelligente Vraag Te Stellen En Daarna Met Getuite Lipjes Guitig De Camera In Te Kijken'-award..quote:Op zondag 21 december 2008 22:54 schreef Min-e het volgende:
1. Jeroen Pauw
1. Duyvendakquote:Op maandag 22 december 2008 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
1. Wilders
2. Bush
3. Klink
4. Verdonk
5. Doorenbos (anti-abortus-christenextremist)
Ik zal mijn lijstje even van motivatie voorzien...quote:Op maandag 22 december 2008 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1. Duyvendak
2. F. Halsema
3. W. Bos
4. Vul nog maar een links lullen, recht vullen losert in...
Mensen waar je het niet mee eens bent als eng zienquote:Op maandag 22 december 2008 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zal mijn lijstje even van motivatie voorzien...
1. Wilders
2. Bush
3. Klink
4. Verdonk
5. Doorenbos (anti-abortus-christenextremist)
1. Xenofoob, enge uitspraken, opruiend gedrag, toch wel hele dikke maatjes met Israel.
2. Heeft een heel land naar de afgrond geholpen; en dan bedoel ik niet Irak. Als een leider in het midden Oosten zich zou gedragen als bush, dan was hij zn leven niet zeker.
3. Enge christenextremist die via de politiek zijn enge ideeen tot uiting brengt met name in verboden. Liegt over de reden van zijn doen en laten, en is een gevaar voor onze liberale en moderne samenleving.
4. Foute (dubieuze) vriendjes met veel geld die haar en dr partij financieren. Verantwoordelijk voor het vallen van een kabinet, tegen democratische besluiten in proberen te gaan, etc etc etc.
5. Zieke actie waarbij ook weer leugens van pas komen om een christelijk idee er door te krijgen.
Nee, mensen die andere hun persoonlijke keuzes danwel religieuze keuzes door de strot willen duwen, en mensen welke mensen op afkomst, kleur, geur of geloof als minderwaardig zien. (En dat bij Verdonk icm. de kringen waarbinnen ze zich bevindt).quote:Op maandag 22 december 2008 12:43 schreef Fetai het volgende:
[..]
Mensen waar je het niet mee eens bent als eng zien. Niet heel de wereld deelt dezelfde linkse mening als jou vriend, wen er maar aan.
quote:
Ella Vogelaar inderdaad. Ze raakte ondergesneeuwd door haar collega's, maar dat pleit haar stunteloptreden niet vrij.quote:Op maandag 22 december 2008 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
vogelaar
klink
michael de klusjesman.
Echt een stelletje aandachtszoekers annex huilebalken. Was het een meisje met een totaal ander uiterlijk c.q. etniciteit, dan kraaide geen haan naar dit opsporingsbericht.quote:
Had ze niet van die liefe grote ogen keek niemand ernaar...quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Echt een stelletje aandachtszoekers annex huilebalken. Was het een meisje met een totaal ander uiterlijk c.q. etniciteit, dan kraaide geen haan naar dit opsporingsbericht.
Dit doet me denken aan de zaak-Lancée.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:21 schreef Koekz het volgende:
[..]
Had ze niet van die liefe grote ogen keek niemand ernaar...
Maar ik denk toch echt dat ze er zelf iets mee te maken hebben. Zo niet vind ik het hartstikke erg voor hun maar kheb er toch een raar gevoel bij...
en wat heeft ze gedaan dat jij niet leuk vond?quote:
Enkele jaren geleden een topprestatie geleverd, schande voor een land als Nederland. Het mag pas als je een ziekte hebt overwonnen, maar je mag niks presteren als je gewoon je best doet of uitzonderlijk talent hebquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wat heeft ze gedaan dat jij niet leuk vond?
noem eens wat stronteigenwijze en betweterige mediamomenten van haar. tenminste ik neem aan dat je het over mediamomenten hebt en niet privémomenten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef Miam het volgende:
Zoals zij op mij overkomt.stronteigenwijs en betweterig.
Dat gaat helemaal buiten haar sport prestaties om.
Ze is een maand of wat terug bij omroep max te gast geweest, daaruit kon ik wel opmakenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
noem eens wat stronteigenwijze en betweterige mediamomenten van haar. tenminste ik neem aan dat je het over mediamomenten hebt en niet privémomenten?
Who the fuck is Jordy van Loon??? Ik ben die naam al een paar keer tegengekomen in dit topic, maar wie is het?quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Who the fuck is Jordy van Loon??? Ik ben die naam al een paar keer tegengekomen in dit topic, maar wie is het?
ik respecteer ook jouw keuze. wilde alleen even weten waar je het op baseerdequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:03 schreef Miam het volgende:
[..]
Ze is een maand of wat terug bij omroep max te gast geweest, daaruit kon ik wel opmaken
dat ze stronteigenwijs en betweterig is. (of het moet toneel geweest zijn maar dat zal wel niet)
Maar in ieder geval is dit mijn mening en jij hoeft die niet te delen.
Ik respecteer ieder zijn keuze.
lol.quote:
quote:
staat het laatste gedeelte van jouw naam voor een seksuele handeling?quote:
Ah, Nederlandstalige terreur dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Iets te bijdehand kereltje van 15 dat denkt de nieuwe Frans Bauer te zijn. Ontdekt bij Paul de Leeuw, en gehyped door Giel Beelen bij Serious Request
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
staat het laatste gedeelte van jouw naam voor een seksuele handeling?
Dan zou ik toch eens de combinatie van je nickname en je ondertitel heroverwegen.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:19 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens de combinatie van je nickname en je ondertitel heroverwegen.
Die heb je in alle soorten, mannelijke, leer, vrouwelijke net als hetero mensen.quote:
Niet iedereen kan even knap zijn, maar tering zeg, one ugly mofo!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:45 schreef buachaille het volgende:
Met stip!
Zo, je zal er op school bij in de klas gezeten hebben![]()
En meneer Harry van Bommel zou geen pro-palestina kunnen zijn? Check ook Gretta van Duisenbergquote:Op maandag 22 december 2008 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zal mijn lijstje even van motivatie voorzien...
Wat heeft pro-palestina er mee te maken?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:19 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
En meneer Harry van Bommel zou geen pro-palestina kunnen zijn? Check ook Gretta van Duisenberg![]()
[ afbeelding ]
Wat mij betreft staan de gristelijke, geloof uitdragende, verbiedende, cartoonisten-uit-hun-huis-sleurende, en betuttelende partijen op nr 1 en niet een persoon als Wilders.
Van Bommel en Duisenberg trekken ook een kant.. dat bedoelde ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat heeft pro-palestina er mee te maken?
Wilders is voor meer verboden dan alle christenpartijen bij elkaar, voor onreeel zware en ongelijke straffen, en zeer conservatief.
draaideurmulticulti's? Wat een onzin. Draaideurcriminelen met Nederlandse ouders dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:55 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Van Bommel en Duisenberg trekken ook een kant.. dat bedoelde ik.
Wat versta je onder 'onreeel zware en ongelijke straffen' ? Ik ben voor wat zwaardere straffen waar het terecht is (draaideurmulticulti's en in zwaardere mate pedofielen, dierenmishandelaars)
Daar dus. Draaideurmulticulti's? Toen ik in Leusden woonde had je draaideurkaalkopjes. Die waren lastiger en geweldadiger dan menig allochtoon in Rotterdam-zuid. Waarom dan blindstaren en specifiek gaan richten en zwaarder straffen (of " het leger er op af sturen ") als mensen een kleurtje hebben, of een bepaald geloof hebben, bijvoorbeeld joods zijn?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:55 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Van Bommel en Duisenberg trekken ook een kant.. dat bedoelde ik.
Wat versta je onder 'onreeel zware en ongelijke straffen' ? Ik ben voor wat zwaardere straffen waar het terecht is (draaideurmulticulti's en in zwaardere mate pedofielen, dierenmishandelaars)
Mag ook, maar iedereen met boerenverstand weet dat in bepaalde hoeken meer criminaliteit is. Jan met de Pet moet er meestal voor opdraaien, maar voor relmocro's die je auto in de fik steken is het benoemen van de naam van 't beestje ineens diskimnazie? Zelfs Cohen kreeg dr van langs toe-ie eindelijk de groep durfde te benoemen die ambulancemedewerkers aan het bedrieigen was (ga me niet vertellen dat dit hangboeren warenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:58 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
draaideurmulticulti's? Wat een onzin. Draaideurcriminelen met Nederlandse ouders dan?
Sowieso weinig, maar waar ik nu woon in Utrecht heb ik evenmin last. Maarja offtopic.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En in Cothen-Centrum, en zelfs Cothen-Zuidhebben ze heel geen "draaideurmulticulti's". Hooguit hangboeren
Ik ben het ook lang niet altijd met hem eens om dit soort uitsprakenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
(of " het leger er op af sturen ")
Met "hoeken" prik je een mooi woord aan. Want iedereen met iets meer dan boerenverstand weet dat oa. opleiding, leefomgeving, arbeidskansen, ... aan de grond liggen van probleemwijken, en probleemwijken de oorzaak zijn van probleemmensen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:00 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Mag ook, maar iedereen met boerenverstand weet dat in bepaalde hoeken meer criminaliteit is.
Het verven van kozijnen en wat nieuwbouw plaatsen helpt daarbij niet echt. Het probleem verplaatst zich vrolijk mee naar bijvoorbeeld Leidsche Rijn hier in Utrecht. Wat zou je daaraan kunnen doen volgens jou? Nog maar een kopje thee drinken?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus die wijken moeten aangepakt worden (als in: Verbeter het onderwijs, verbeter de leefomstandigheden, etc. Iets wat hier -010-zuid- aardig goed gebeurt imho).
Leuk voorbeeld!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:00 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Mag ook, maar iedereen met boerenverstand weet dat in bepaalde hoeken meer criminaliteit is. Jan met de Pet moet er meestal voor opdraaien, maar voor relmocro's die je auto in de fik steken is het benoemen van de naam van 't beestje ineens diskimnazie? Zelfs Cohen kreeg dr van langs toe-ie eindelijk de groep durfde te benoemen die ambulancemedewerkers aan het bedrieigen was (ga me niet vertellen dat dit hangboeren waren)
Meer scholen / minder leerlingen per school ?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:08 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Het verven van kozijnen en wat nieuwbouw plaatsen helpt daarbij niet echt. Het probleem verplaatst zich vrolijk mee naar bijvoorbeeld Leidsche Rijn hier in Utrecht. Wat zou je daaraan kunnen doen volgens jou? Nog maar een kopje thee drinken?
Vind het niet echt incidenten.. Keihard straffen, waarbij het niet uitmaakt of het knuffelmocro's waren. Dat knuffelen moet stoppen, zelfs links en de PvDA (!!) ziet dat in.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld!![]()
Die avond waren er 2 incidenten, 1 blanke man (patient zelf!) die het personeel klappen verkocht, en een Marokkaan die in paniek overstuur iets riep als " als jullie mn broer dood laten gaan maak ik jullie dood".
Vind dat eerste toch erger, daar hoor ik alleen niets over(Die twee incidenten samen waren de reden tot die spontane staking)
Reeds bewandelde weg imho, ook door de linkse partijen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Meer scholen / minder leerlingen per school ?Dagbesteding?
Niet bekeuren voor een samenscholingsverbod, maar opbouwend oplossen (ie. jongerencentra waar culturen elkaar ontmoeten? met thee, desnoods..).
Goed, je hebt boeren die voor iedere gekleurde in tas stevig bij zich klemmen, OK. Maar in Kanaleneiland ben ik wel op mn hoede ja. Je denkt de 'Nederlander' zich maar aan moet passen?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Meer scholen / minder leerlingen per school ?Dagbesteding?
Niet bekeuren voor een samenscholingsverbod, maar opbouwend oplossen (ie. jongerencentra waar culturen elkaar ontmoeten? met thee, desnoods..).
En een heropvoeding voor Nederlanders die nooit in de grote stadgeweest zijn, waar ze leren dat een Marokkaan in de tram niet betekend dat je je portomonee vast moet houden op je schoot moet houden, drie turken in een straat niet betekend dat je je rugzak voor je moet dragen
etc etc etc.
Knuffelen?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Vind het niet echt incidenten.. Keihard straffen, waarbij het niet uitmaakt of het knuffelmocro's waren. Dat knuffelen moet stoppen, zelfs links en de PvDA (!!) ziet dat in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |