Bedankt allemaal, ik ben eruit!quote:
Het het zal nog wel een tijdje duren voordat ik mijn krullen terug heb, ik heb grove krullen dus ik krijg eerst nog een slag en pas daarna, wanneer mijn haar lang genoeg is, springen de krullen erin.quote:Op maandag 22 december 2008 16:54 schreef Roux het volgende:
Duidelijk foto 2, vrouwen geilen sowieso wel op van die krullenbossen dus maak er gebruik van.
Is dat een compliment?quote:Op maandag 29 december 2008 19:45 schreef TheVotary het volgende:
Je doet me echt denken met die krullen aan die blije homo uit dat ene nummer. Met dat vrolijke dansje.
Ga jij is snel je mond spoelen!quote:
Anders SG is wel superschattig ja.quote:
Als je het uitdunt wordt 't lichter en gaat het meer krullen, als het te zwaar wordt valt het terug in een slag. Dus als je meer krullen wilt niet langer uitstellen en naar de kapper gaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:46 schreef Microtechs het volgende:
Middelste
Ik moet ook naar de kapper (stel 't telkens uit) en nu is het lekker lang en krult het net als bij jouw na zo'n 5-6 cm alleen is het te vol/dik
Die gast heeft veel verschillende stijlen!! Ik dacht dat ik redelijk wat kon met mn haar (als het lang is) maar dat is hiermee echt niks vergelijken, ik vind lang gekruld bij hem het beste staan trouwens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:11 schreef Microtechs het volgende:
zoiets lijkt me ook tof, maar volgens mij niet goed voor je haar (relaxen is alleen goed voor kroeshaar denk ik)
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:34 schreef Racerat het volgende:
Foto 2! En als ik je tegenkom eet ik je op!
Misschien was luie-princess al bezetquote:Op zondag 11 januari 2009 12:31 schreef Natalie het volgende:
Foto 2
En wat is 'princes'? Behalve het meervoud van 'prince'?
quote:
quote:
65% zegt foto 2 en 35% zegt foto 1... en bijna niemand kaal.quote:
Dat is het waarschijnlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 @ 15:18 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Misschien was luie-princess al bezet
Thanksquote:Op zondag 11 januari 2009 21:13 schreef Rochgel het volgende:
Op foto 2 lijk je een beetje op Ricky Kruys ( ex-speler van FC Utrecht ).
Gewoon een leuke, lieve uitstraling.
Maar je moet gewoon een kapsel nemen waar jij je lekker bij voelt.
Ik zou btw voor foto 2 kiezen.
Ja inddquote:Op zondag 21 december 2008 21:21 schreef Ynske het volgende:
lang, bij dat korte lijk je wel een klein kind
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |