abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 11:10:43 #61
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64238584
ik was je al voor huup
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64238785
DJMO, ik kan me best voorstellen dat je nu veel gaat klagen, zeker nu je ook geen kant op kan... Klaag maar raak hoor, en als niemand het wil horen, mag je me PM-men met je klaagredes... je moet het ook kwijt kunnen... (ik meen het hoor)
pi_64238834
Ghe, ik ben ff boodschappen gaan halen, supermarkt is aan de overkant.
Alle kerstinkopende moeke's die me vroegen hoelang ik nog moest... ik zo ' nouja over 2 dagen eigenlijk' Ze konden het moeilijk geloven (ik ben nogal kwiek en loop dus erg vlot, verder klein buikje) Alle kassajuffies werden plotseling verloskundige en ik zou zeker op kerst bevallen hoor

O en ik kwam een vrouwtje tegen die 37 weken zwanger was en erg moeilijk liep en haar man vroeg dus aan mij hoever ik was toen ik zei dat ik bijna 40 weken was, liep zijn vrouw plotseling een stuk vlotter

[ Bericht 0% gewijzigd door Dakota op 22-12-2008 12:11:24 ]
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64238844
Bij deze kom ik me ook maar even melden
Ik heb al een paar dagen niet zoveel meer gelezen op FOK, want om heel eerlijk te zijn word ik een beetje moe van het-mijn-baby-is er-nog-niehiet-gedoe in dit topic de laatste week.

Onze baby komt volgend jaar pas, denk ik en dat is ook gewoon prima, hij ziet maar wanneer hij komt hoor. Het is zijn feestje Ik vind het soms ook best zwaar en heb allerlei kwaaltjes maar heeft niet iedereen dat op het laatst? Tot nu toe heb ik een betrekkelijk makkelijke zwangerschap gehad, helaas van de drie weken verlof er twee ziek geweest maar ik heb geen weken plat hoeven liggen of in het ziekenhuis gelegen met iets, dus ik knijp in mijn handjes.
Vanmiddag naar de verloskundige, toch maar weer een keer samen met manlief op verzoek van haar. ivm de flauwval perikelen bij de gym
ti amo più di ieri ma meno di domani
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 11:38:55 #65
43556 miss_dynastie
pi_64238981
quote:
Op maandag 22 december 2008 11:07 schreef DJMO het volgende:
ik vind dat ik het nog redelijk uitgehouden heb tot 40 weken en dat ik niet al met 37 weken ben gaan vragen of ik gestript kon worden..
Dat is toch compleet nutteloos ook Artsen kunnen pas iets doen als je lijf er een beetje klaar voor is. Je kan dus vragen wat je wil, maar dit soort dingen laat zich gewoon niet dwingen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 11:39:26 #66
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64238996
lief van je mijsje
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_64239022
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 11:41:15 #68
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64239058
quote:
Op maandag 22 december 2008 11:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is toch compleet nutteloos ook Artsen kunnen pas iets doen als je lijf er een beetje klaar voor is. Je kan dus vragen wat je wil, maar dit soort dingen laat zich gewoon niet dwingen.
de hele zwik is al sinds minimaal afgelopen maandag verweekt, dus ik had het eerder kunnen vragen, niet gedaan omdat ik de 40 weken wel wilde uitlopen, en ook nog wel langer, maar dan wel met duidelijkheid en de mogelijkheid om gestript te worden .. ik zei toch al dat ik het niet eis, maar dat ik het kan vragen omdat ik nee heb en ja kan krijgen???

† In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 11:46:44 #69
43556 miss_dynastie
pi_64239195
quote:
Op maandag 22 december 2008 11:41 schreef DJMO het volgende:

[..]

de hele zwik is al sinds minimaal afgelopen maandag verweekt, dus ik had het eerder kunnen vragen, niet gedaan omdat ik de 40 weken wel wilde uitlopen, en ook nog wel langer, maar dan wel met duidelijkheid en de mogelijkheid om gestript te worden .. ik zei toch al dat ik het niet eis, maar dat ik het kan vragen omdat ik nee heb en ja kan krijgen???
Je zegt zelf dat je het met 37 weken al had kunnen vragen, ik vraag me gewoon af of dat wel zo is, that's all. Maar goed, jij vindt het al heel wat dat je bent doorgelopen tot 40 weken en dat vind ik gewoon apart. Een zwangerschap duurt ook zo'n 40 weken dus er is niets raars aan en ingrijpen bij 37 weken doen ze echt niet vanwege "rugpijntjes", zoals je het zelf omschrijft.

Je mag klagen wat je wil hoor, daar niet van, maar ik denk wel dat een positievere insteek het allemaal wat draaglijker maakt. En nu kun je natuurlijk zeggen 'wacht maar tot je zelf...' maar ook dan hoop ik dat iemand me bij enkel "rugpijntjes" even een schop onder mijn kont geeft. Heb je denk ik meer aan dan ' '.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 11:57:29 #70
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64239536
als je me nu een schop onder mijn kont geeft, zou ik wel eens kunnen uithalen ik heb namelijk niet zomaar rugpjintjes... al lijkt dat wel zo... i mean verschoven rugwervels (zie ook mijn opmerkingen over dat ongeluk op mijn 16e) zorgen normaal al voor klachten, hoewel ik die onder normale omstandigheden met bepaalde trucjes wel weet op te vangen, maar nu dus voor mij vrijwel onoverkomelijke klachten zorgen .. heel slecht tot niet meer kunnen slapen van de pijn, de momenten dat ik wel slaap zijn mooi meegenomen maar op één hand te tellen. ik kan niet meer bukken om mijn benen/voeten af te drogen, ik kan niets meer tillen, niet eens een papiertje van de grond oprapen.. koken gaat met pijn en moeite (ik wil nog iets zelf doen maar moet ook dat uit handen gaan geven omdat ik niet langer dan een minuut of tien op mijn benen kan staan, en zittend koken kom ik niet bij de kookplaat...) mjah, dan ga ik vragen om hulp met 40 weken ja.. ik had het er met mijn man al over om eerder hulp te vragen (qua inleiden/strippen etc. maar besloten om toch tot die 40 weken grens te wachten.. en nu stop ik echt met klagen erover ...

maandag 22 december 2008 @ 12:04:36 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_64239767
Hey, ik hoop gewoon dat je dat kind er gewoon vandaag uitpoept, dan is toch iedereen blij

De mensen die het gezeur zat zijn en jij omdat je dan waarschijnlijk weer meer kan met je rug. Vrede op aarde!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64239989
Ik heb zelf gewoon zoiets van, ik wil het niet forceren of wat dan ook (dus niet strippen) inleiden alleen bij 42 weken. Maargoed, ik heb dan ook geen last van hevige rugpijn e.d
Ik hoop ook voor je dat Junior er snel is DJMO en dat je dan minder last zal hebben van de rugpijn.
En Jose is stil
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 22 december 2008 @ 12:21:56 #73
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64240410
nog steeds niemand bezig hier dus
ik reken op kerstkindjes dan maar

DJMO... dikke voor jou!
No more games, no more drama...
pi_64240608
DJMO als die artsen je willen helpen dan is dat mooi meegenomen... zo niet dan heb je gewoon dikke pech kan er niet meer van maken eigenlijk

Hier nog ff op het werk de belastingaangiftes regelen en dan lekker vakantie en hopelijk vanmiddag wat goed nieuws dan gaan we iig rustig de feestdagen is.

Kersjes blij om te lezen dat de buikpijn over is.
Mama van Isa en Ties
pi_64240670
Marlieske ik hoop zo dat je lekker van de feestdagen kunt gaan genieten, veel succes vandaag!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_64240828
Idd! Marlieske heel veel sterkte gewenst
wanna rub mah puppeh?!
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 12:37:03 #77
43556 miss_dynastie
pi_64240884
Marlieske, is er nog een tijdstip waarop je kunt bellen of komt dit met de post?
pi_64240934
Sterkte Marlieske
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 12:45:12 #79
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64241136
die instelling heb ik zelf ook Marlieske maar klagen lucht wel op ben ik achter ik ben allang blij dat die bouman meewerkt dat ik vandaag niet met alle risico's van dien met het ov daarheen hoef te gaan als het zh meewerkt is dat mooi meegenomen, zo niet dan tja, dan moet ik kijken hoe ik het red .. dan nog maar meer uit handen geven denk ik.. hoewel ik het koken toch echt liever zelf doe, manlief in de keuken is vragen om aangebrand mislukt eten namelijk

A-E terug

maandag 22 december 2008 @ 12:46:05 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64241165
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:58 schreef DJMO het volgende:
ik reken nergens op, maar mijn eigen gyn heeft gezegd dat als ik het niet trek met mijn rug ik gewoon moest bellen... welnu dat heb ik gedaan ze zijn nu aan het overleggen in het zh, ik word teruggebeld. over de bouman, die was al iets aan het regelen om bij mij thuis langs te komen.. ik eis overigens niet dat ik nu ter plekke gestript word, maar ik kan het wel vragen.. tenslotte staat vragen vrij en nee heb ik, ja kan ik krijgen.

<kuthumeur>
ik hou wel op met zeuren hier, blijkbaar mag iemand die een gezonde baby draagt maar alleen wat "rugpijntjes" heeft niet klagen ofzo.. kan ik het helpen dat ik het zat ben dat ik niet kan slapen door de rugpijn en pijnstillers en warme/hete douches niet helpen etc etc en dat ik niet nog eens twee, twee en een halve week wil wachten voor ik ook maar ergens terecht kan met mijn rugklachten (waar ik dus overigens gewoon voor mag bellen van de gyn)
</kuthumeur>
Je mag best klagen, maar wij mogen toch ook gewoon onze mening geven?
Als je dat niet wil moet je een blog openen en alle reacties die je niet aan staan weghalen.

Marlieske, ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt!
pi_64241406
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als je dat niet wil moet je een blog openen en alle reacties die je niet aan staan weghalen.
Je kunt ook gewoon de mogelijkheid tot reageren weghalen/uitzetten. Probleem opgelost
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 22 december 2008 @ 12:57:47 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64241502
*grinnik*

Nee, zonder dollen, ik snap dat het lekker is om te klagen, maar ik kom hier ook voor mijn lol en dat constante gezeur is gewoon niet echt leuk om te lezen. En ja, ik zou er best overheen kunnen lezen, maar datzelfde geldt voor mijn reacties zeg maar.

Het is vreselijk zwaar, maar echt... de meeste zwangeren kunnen met 40 weken niet op of om. En slapen is dan voor de meesten een luxe hoor.
Het hoort er gewoon bij. En heel vaak en veel klagen maakt het er echt niet beter op.

Zo, nu hou ik er maar over op, want dit helpt ook niet.
  maandag 22 december 2008 @ 12:59:15 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_64241549
BE, moet ik even voor je terugzoeken hoe jij een jaar geleden was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 22 december 2008 @ 13:00:07 #84
108648 cattie
lieve moeder
pi_64241583
Zo, het is gezellig hier! Ik moet zeggen dat ik ook wat minder hier post vanwege het grote "mijn baby is er nog niet" gehalte. En ja, rugpijn is rot en weinig kunnen zeker, maar ik heb de vorige zwangerschap gemerkt dat dat geen reden voor ingrijpen is (waar ik achteraf blij om ben, m.i. komt een kind wanneer het daar klaar voor is) en tillen/bukken/traplopen dat moeilijk of nauwelijks gaat hoort er ook wel bij op het einde. Ik huppel ook niet meer rond en met peuter van 16 kg de trap op moeten lukt ook nauwelijks, maar moet wel.

Hier niets bijzonders, morgen 37 weken en ik ga er van uit dat het sowieso volgend jaar wordt. Ergens rond 10 januari op zijn vroegst. Omdat deze baby altijd wat lichter is ingeschat hoop ik ook zeker dat hij/zij niet voor de 39 weken komt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 13:01:24 #85
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64241623
Jeetje Cattie alweer 37 weken, tis echt snel gegaan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 22 december 2008 @ 13:04:21 #86
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64241695
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:59 schreef Troel het volgende:
Om precies diezelfde reden heb ik gisteren van mezelf op zitten zoeken . Maar ik mag iedereen streng toespreken want ik was een bikkel . Whehehe.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 22 december 2008 @ 13:08:49 #87
108648 cattie
lieve moeder
  maandag 22 december 2008 @ 13:12:35 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_64241904
quote:
Ben benieuwd of het echt het eerste ziekenhuis is. Als mijn gyn de nachtdienst had, dan was de dag erna ook niet aanwezig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 22 december 2008 @ 13:19:30 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64242135
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:59 schreef Troel het volgende:
Zoek maar een eind weg hoor!
Maar ik kan het je zo ook wel vertellen.

Rond de 37e week heb ik hier ronduit toegegeven dat ik niet verwacht had in die 37w valkuil te vallen, maar vanaf week 38 was dat over en zal je nergens ook maar iets vinden over inleiden, strippen of het helemaal zat zijn of het verdommen nog langer door te lopen. Terwijl ik op het laatst ook niet meer sliep. Niet langer dan 10 min in dezelfde houding kon zitten etc. etc.
Ik ben met 41w2d bevallen en ik had het met mijn vk nog niet eens over inleiden of maatregelen gehad. Ondanks 3 ctg's vanwege te hoge bloeddruk, sterretjes en hoofpijn...

Zo! Zoek ze!

Je denkt toch niet dat ik zo stom zou zijn om hier kritiek te leveren als ik hetzelfde gedaan zou hebben?
pi_64242166
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:04 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Om precies diezelfde reden heb ik gisteren van mezelf op zitten zoeken . Maar ik mag iedereen streng toespreken want ik was een bikkel . Whehehe.
Heb ik ook even gedaan en het viel allemaal enorm mee. Ook het 'm'n baby is er nog niet' gebeuren. en dat terwijl ik toch bijna 42 weken rondgelopen heb met Yara Bij Tomas 42 weken 2 dagen en daar is wel wat terug te lezen over dat ik het zat was vanaf week 41. Ook vanwege ziekenhuisbezoekjes en CTG's.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')