Dat is toch compleet nutteloos ookquote:Op maandag 22 december 2008 11:07 schreef DJMO het volgende:
ik vind dat ik het nog redelijk uitgehouden heb tot 40 weken en dat ik niet al met 37 weken ben gaan vragen of ik gestript kon worden..
de hele zwik is al sinds minimaal afgelopen maandag verweekt, dus ik had het eerder kunnen vragen, niet gedaan omdat ik de 40 weken wel wilde uitlopen, en ook nog wel langer, maar dan wel met duidelijkheid en de mogelijkheid om gestript te worden .. ik zei toch al dat ik het niet eis, maar dat ik het kan vragen omdat ik nee heb en ja kan krijgen???quote:Op maandag 22 december 2008 11:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is toch compleet nutteloos ookArtsen kunnen pas iets doen als je lijf er een beetje klaar voor is. Je kan dus vragen wat je wil, maar dit soort dingen laat zich gewoon niet dwingen.
Je zegt zelf dat je het met 37 weken al had kunnen vragen, ik vraag me gewoon af of dat wel zo is, that's all. Maar goed, jij vindt het al heel wat dat je bent doorgelopen tot 40 weken en dat vind ik gewoon apart. Een zwangerschap duurt ook zo'n 40 weken dus er is niets raars aan en ingrijpen bij 37 weken doen ze echt niet vanwege "rugpijntjes", zoals je het zelf omschrijft.quote:Op maandag 22 december 2008 11:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
de hele zwik is al sinds minimaal afgelopen maandag verweekt, dus ik had het eerder kunnen vragen, niet gedaan omdat ik de 40 weken wel wilde uitlopen, en ook nog wel langer, maar dan wel met duidelijkheid en de mogelijkheid om gestript te worden .. ik zei toch al dat ik het niet eis, maar dat ik het kan vragen omdat ik nee heb en ja kan krijgen???
Je mag best klagen, maar wij mogen toch ook gewoon onze mening geven?quote:Op maandag 22 december 2008 10:58 schreef DJMO het volgende:
ik reken nergens op, maar mijn eigen gyn heeft gezegd dat als ik het niet trek met mijn rug ik gewoon moest bellen... welnu dat heb ik gedaanze zijn nu aan het overleggen in het zh, ik word teruggebeld. over de bouman, die was al iets aan het regelen om bij mij thuis langs te komen.. ik eis overigens niet dat ik nu ter plekke gestript word, maar ik kan het wel vragen.. tenslotte staat vragen vrij en nee heb ik, ja kan ik krijgen.
<kuthumeur>
ik hou wel op met zeuren hier, blijkbaar mag iemand die een gezonde baby draagt maar alleen wat "rugpijntjes" heeft niet klagen ofzo.. kan ik het helpen dat ik het zat ben dat ik niet kan slapen door de rugpijn en pijnstillers en warme/hete douches niet helpen etc etc en dat ik niet nog eens twee, twee en een halve week wil wachten voor ik ook maar ergens terecht kan met mijn rugklachten (waar ik dus overigens gewoon voor mag bellen van de gyn)
</kuthumeur>
Je kunt ook gewoon de mogelijkheid tot reageren weghalen/uitzetten. Probleem opgelostquote:Op maandag 22 december 2008 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je dat niet wil moet je een blog openen en alle reacties die je niet aan staan weghalen.
Om precies diezelfde reden heb ik gisteren van mezelf op zitten zoekenquote:Op maandag 22 december 2008 12:59 schreef Troel het volgende:
BE, moet ik even voor je terugzoeken hoe jij een jaar geleden was![]()
Ben benieuwd of het echt het eerste ziekenhuis is. Als mijn gyn de nachtdienst had, dan was de dag erna ook niet aanwezig.quote:
Zoek maar een eind weg hoor!quote:Op maandag 22 december 2008 12:59 schreef Troel het volgende:
BE, moet ik even voor je terugzoeken hoe jij een jaar geleden was![]()
Heb ik ook even gedaan en het viel allemaal enorm mee. Ook het 'm'n baby is er nog niet' gebeuren. en dat terwijl ik toch bijna 42 weken rondgelopen heb met Yaraquote:Op maandag 22 december 2008 13:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Om precies diezelfde reden heb ik gisteren van mezelf op zitten zoeken. Maar ik mag iedereen streng toespreken want ik was een bikkel
. Whehehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |