quote:Op zondag 21 december 2008 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Plaatsje vlakbij Breda, krijg je nog wel bij topografie in de tweede klas.
[..]
Ik leef met je meequote:Op zondag 21 december 2008 19:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
niet lachen...40 euri is heel veel voor mijn doen
heb je dan ook audio? is je pc nog niet over zijn nek gegaan?quote:
Hmja, da's 't lastige met beperkte tijd en vele requests. Al mogen ze nog wat meer afwisselen.quote:Op zondag 21 december 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ook, terwijl ik 5 minuten geleden een mail had gestuurd dat ik het stom vond dat mn plaatje nog niet gedraaid was...was ook verrast dat ik meteen een mail kreeg, en zwaar teleurgesteld over wat erin stond
quote:Op zondag 21 december 2008 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik sta op 502![]()
Misschien positief eigenlijk.
[..]
Dat is een beetje kut wel.quote:Op zondag 21 december 2008 19:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
niet lachen...40 euri is heel veel voor mijn doen
Waarmee neem je op?quote:Op zondag 21 december 2008 19:46 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
heb je dan ook audio? is je pc nog niet over zijn nek gegaan?
me pc krijgt het nu al warm, ben pas een uur aan het opnemen.
Ben benieuwd....quote:Op zondag 21 december 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Iets zegt me dat we vanavond het record van gisteravond niet gaan verbreken... Najib lijkt me een saaie slaapgast.
Het opnemen en -editten laat ik over aan m'n thuisserver/mediacenter. Die heeft daar genoeg HD-ruimte en processorkracht voor.quote:Op zondag 21 december 2008 19:46 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
heb je dan ook audio? is je pc nog niet over zijn nek gegaan?
me pc krijgt het nu al warm, ben pas een uur aan het opnemen.
Mhwa ligt eraan, hijs heel wisselvallig dus het kan echt 2 uiterste kanten opgaanquote:Op zondag 21 december 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Iets zegt me dat we vanavond het record van gisteravond niet gaan verbreken... Najib lijkt me een saaie slaapgast.
quote:Op zondag 21 december 2008 19:47 schreef gateway het volgende:
en wat stond er in dat mailtje? onder andere dit plaatje!
[ afbeelding ]
damn jij was me voor!quote:Op zondag 21 december 2008 19:44 schreef Sirolf het volgende:
De banner die in de nieuwsbrief te vinden is!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |