Tracy C. heeft nog veel meer mooie muziek gemaaktquote:Op zondag 21 december 2008 18:22 schreef Noortje. het volgende:
FAST CAR![]()
![]()
Veullll te lang niet gehoord
quote:Op zondag 21 december 2008 18:21 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
mijn hart is bij de 3FMluisteraars
Hij heeft toch al een dom naief meisje?quote:Op zondag 21 december 2008 18:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Merel was gewoon een dom naief meisje en Giel had er volgens mij wel zin in
Ja maar die mocht het huis niet, dus tja dan moet je wel iets anders hebben dat net zo strak isquote:Op zondag 21 december 2008 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij heeft toch al een dom naief meisje?
Top! , kan zomaar zijn dat ik haar dan aan de lijnn gehad heb.quote:Op zondag 21 december 2008 18:24 schreef D.Rose het volgende:
Ik hoor net dat mijn zusje vrijdag in het callcenter gezeten heeft
quote:Op zondag 21 december 2008 18:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja maar die mocht het huis niet, dus tja dan moet je wel iets anders hebben dat net zo strak is
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 18:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ook jou ontvang ik met open armen Roel_Jewel"
Hoe dichter bij de nul....quote:Op zondag 21 december 2008 18:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja maar die mocht het huis niet, dus tja dan moet je wel iets anders hebben dat net zo strak is
*proest*quote:Op zondag 21 december 2008 18:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ook jou ontvang ik met open armen Roel_Jewel"
Zou iemand van Fok! dat kunnen vragen live in de uitzending tijdens aanvraag van een nummer? Gewoon vragen of dat lekker neukt zo'n jong strak poesje wat nog uitgerekt moet wordenquote:
Ik heb me dat dus nooit afgevraagd he!quote:Op zondag 21 december 2008 18:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat die Chapman een vrouw is begrijp ik nog altijd niet als je die stem zo hoort.
quote:Op zondag 21 december 2008 18:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zou iemand van Fok! dat kunnen vragen live in de uitzending tijdens aanvraag van een nummer? Gewoon vragen of dat lekker neukt zo'n jong strak poesje wat nog uitgerekt moet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |