Dan waren ze hun tijd ver vooruit.. met dat Euro logo erop.quote:Op zondag 21 december 2008 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMG jij werkt nog met formulieren uit 1988
Je hebt gelijk...quote:Op zondag 21 december 2008 19:09 schreef Light het volgende:
[..]
Dan nog staat de teller op 4000+ en niet op 38xx euro.
ik zie ervanaf trouwensquote:Op zondag 21 december 2008 19:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...
Is die 250 euro van DS4 wel bevestigd inmiddels trouwens?
Oke, volgend jaar beterquote:Op zondag 21 december 2008 19:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik zie ervanaf trouwens(de shoot)
allang. hij was zelfs gepikeerd dat er uberhaupt getwijfeld werdquote:Op zondag 21 december 2008 19:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...
Is die 250 euro van DS4 wel bevestigd inmiddels trouwens?
ja daar hoef je niet aan te twijfelenquote:Op zondag 21 december 2008 19:34 schreef Danny het volgende:
[..]
allang. hij was zelfs gepikeerd dat er uberhaupt getwijfeld werd
overmaken liefst uiterlijk dinsdagmiddag ofzo. Woensdag wordt de boel overhandigd bij/in het huis. PR is daarover in overleg.quote:Op zondag 21 december 2008 19:36 schreef Pien85 het volgende:
Ik wacht even mijn salaris af, en maak dan ook iets over
Respect SHE!
Tot wanneer kun je eigenlijk bieden en overmaken?
Totaal staat op 6592,97quote:Op zondag 21 december 2008 19:36 schreef Renesite het volgende:
Tjonge, totaal kruipt al richting de 6000
Leukquote:Op zondag 21 december 2008 19:37 schreef Danny het volgende:
[..]
overmaken liefst uiterlijk dinsdagmiddag ofzo. Woensdag wordt de boel overhandigd bij/in het huis. PR is daarover in overleg.
Ik moet over maken van postbank naar rabo, denk dat dat wel langer duurt dan van dinsdag tot woensdag, hoop dus dat mijn salaris er morgen al is... Of is het een heel groot probleem als mijn donatie pas na woensdag op de rekening staat?quote:Op zondag 21 december 2008 19:37 schreef Danny het volgende:
[..]
overmaken liefst uiterlijk dinsdagmiddag ofzo. Woensdag wordt de boel overhandigd bij/in het huis. PR is daarover in overleg.
Wat heb je er voor over?quote:Op zondag 21 december 2008 18:50 schreef J.Herrer het volgende:
Zeg, als jullie toevallig nog een fotograaf zoeken weet ik wel iemand![]()
Prachtig, dan is er 1 voortijdig teruggekrabbeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |