Ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh zeg dat dan. Dat is niet vreemdgaan, dat is de natte droom van elke man.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:24 schreef capricia het volgende:
Klein detail:
Ik ga alleen met vrouwen vreemd...![]()
Wat betreft mannen heb ik genoeg aan mijn vriend!
Begint jouw naam met een M?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Klein detail:
Dus misschien dat H_P wat voor me is...?![]()
Is dat zo omdat jij dat denkt? Of kan het best zijn dat niet iedereen er zo'n exclusiviteitsvisie op nahoudt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En wat stelt zoenen/seks voor als het niet samengaat met liefde? Helemaal niets!
Hij weet niet dat ze t doet dus zal ie er ook geen oordeel over hebben denk ik.quote:
Nou ja.. Je kan het toch wel eens met je vriend/man er over hebben wat hij er van vind als jij het met een vrouw zou doen.. of dat in zijn ogen ook vreemdgaan zou zijn..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij weet niet dat ze t doet dus zal ie er ook geen oordeel over hebben denk ik.
Je houdt me voor de gek he?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Klein detail:
Dus misschien dat H_P wat voor me is...?![]()
Weet ie uberhaunt wel dat ze bi is?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja.. Je kan het toch wel eens met je vriend/man er over hebben wat hij er van vind als jij het met een vrouw zou doen.. of dat in zijn ogen ook vreemdgaan zou zijn..
Zonder dat je er aan doet.. Meer zo van hoe zie jij dingen
Er zijn mannen die ook dat vreemdgaan vinden en zelfs niet willen kijken..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je houdt me voor de gek he?!
Hoe kan je dat nou voor je arme vriend verborgen houden, al die verloren fapfantasien.
Nee, dat zou ik niet erg vinden als manzijnde. Ik zou wel willen kijken overigens.
Dus seks hebben met een vreemde vrouw is van minder belang in dit geval. Apartquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:31 schreef Tally het volgende:
Als ze het zou zeggen dan was het geen vreemdgaan meer en zou de spanning er af zijn (in haar ogen)..
Nee. (hoezo, wat doet dat er eigenlijk toe?)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Begint jouw naam met een M?
Vind je vriend dat ook vreemd gaan?
Het was ook een grapje. Dat je hem bedriegt is net zo goed verwerpelijk natuurlijk. Begin dan een open relatie. Maar aangezien jij t bedriegen geil vindt en seks met een vrouw van minder belang is, dan vraag ik me af waarom je juist daarop kickt. Ik snap waarom mensen vreemdgaan, ik snap niet dat de drijfveer juist t bedriegen op zich isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:33 schreef capricia het volgende:
Wat betreft de reacties:
Ik vind het eigenlijk wel vreemd dat als ik met een vrouw vreemd zou gaan dat kennelijk anders is dan als ik met een man vreemd zou gaan. Vreemd = toch gewoon vreemd? Of zie ik dat verkeerd...
Jep, het blijft wel vreemdgaan, maar het is anders.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:33 schreef capricia het volgende:
Wat betreft de reacties:
Ik vind het eigenlijk wel vreemd dat als ik met een vrouw vreemd zou gaan dat kennelijk anders is dan als ik met een man vreemd zou gaan. Vreemd = toch gewoon vreemd? Of zie ik dat verkeerd...
Vreemdgaan = vreemdgaan. Maakt niet uit of het een man of een vrouw betreft...het is gewoon hartstikke spannend! Het geeft een kick. En het boost je ego!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus seks hebben met een vreemde vrouw is van minder belang in dit geval. Apart
Nee doet er niet toequote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. (hoezo, wat doet dat er eigenlijk toe?)
Ja. Heb het er wel eens over gehad. Hij vindt dit soort intimiteiten sws vreemdgaan, of het nou een man of een vrouw is. Sterker nog, hij heeft meer moeite met een vrouw omdat hij daar niet tegen op kan, zeg maar... Hij kan nooit geven wat ik bij een vrouw haal.![]()
Maar ik ben verders heel gelukkig met hem, en hij met mij! Het gaat ook niet om de relatie die ik heb met hem, dat heeft er eigenlijk helemaal niets mee te maken. De relatie is gewoon super.
Wat betreft de reacties:
Hoe meer we tegen zijn hoe geiler je t vindt he?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:33 schreef capricia het volgende:
. Vreemd = toch gewoon vreemd?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe meer we tegen zijn hoe geiler je t vindt he?
Maar die rekeningquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:37 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Af en toe in een chique restaurant van alles van de kaart bestellen is toch gewoon lekker?
Twee inkomens hier...quote:
Mag ik hopenquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Mag ik hopen
En de vrouwen waar jij achteraan zit he.. Kies je dan voor een vrouw met of zonder relatie?
Of maakt dat in principe niet uit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |