Anderen in hun waarde laten daar hebben sommige mensen nogal moeite mee..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom meteen op de persoon reageren?
Wat is er mis met mijn post?
Zoals ik al eerder zei gun ik mensen die vreemdgaan 0,0 respect.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Anderen in hun waarde laten daar hebben sommige mensen nogal moeite mee..
Vooral als jouw visie afwijkt van die van anderen..
Ik heb het niet alleen over deze post.. het is me wel eens vaker opgevallen ook in andere delen van het forumquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei gun ik mensen die vreemdgaan 0,0 respect.
Deze sneuhaas verheerlijkt vreemdgaan ook nog ff. Ik heb me ontzettend ingehouden
Hmm, kan me dan toch niet meer bedenken dan gelovigen en ditquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over deze post.. het is me wel eens vaker opgevallen ook in andere delen van het forum
Dan nog.. Als je het ook bij gelovigen doet wie is er dan de sneuhaasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hmm, kan me dan toch niet meer bedenken dan gelovigen en dit
Hoerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:30 schreef capricia het volgende:
Vreemdgaan is wel heel spannend! En geeft best een kick...
Als je thuiskomt heb je echt zo'n gevoel dat er op je voorhoofd staat "Ik ben vreemdgegaan".
Het is ook interessant om bij jezelf na te gaan hoe je eigen geweten werkt.
In het begin sta je vaak op het punt om het te vertellen, maar na een tijdje zakt dat weg...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Anderen in hun waarde laten daar hebben sommige mensen nogal moeite mee..
Vooral als jouw visie afwijkt van die van anderen..
Neuh, met gelovigen ga ik nog in discussie, die snap ik nog wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan nog.. Als je het ook bij gelovigen doet wie is er dan de sneuhaas
Kan gewoon niet geloven dat iemand zo loopt op te scheppen over vreemdgaan en daar kan ik absoluut niet tegen. Snap ook niet dat diegene zich niet schaamt om dat te posten. Dus daarom reageer ik daar zo op.quote:Maar daar gaat dit topic niet over.. Jij hebt geen respect (en kan ik me voorstellen) voor vreemdgaan..
En dat heb je nu duidelijk gemaakt.. Direct op de man spelen is niet nodig in deze..
Een ander trekt zich er toch niets van aan
Ja hoor ga maar lekker schelden...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:57 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
HoerZorg dan dat je single bent.
Je mag het zeker afkeuren.. Daar heb ik het ook niet overquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:58 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Daarom mag je het wel afkeuren.
En dat als je nog 19 moet worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja hoor ga maar lekker schelden...
Maar om op je antwoord in te gaan:
Dan is het niet spannend meer.
Het gaat juist om die kick!
Buiten de deur eten is gewoon soms lekker. Ongeacht wat je morele vooroordelen daarover zijn.
Waarom niet?quote:
Nee, ik krijg die datum gewoon niet goed ingvuld. Springt iedere keer weer op 1990 terug...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:03 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
En dat als je nog 19 moet worden.
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:03 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
En dat als je nog 19 moet worden.
Ik loop er niet over op te scheppen. Maar ik schaam me er ook niet voor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kan gewoon niet geloven dat iemand zo loopt op te scheppen over vreemdgaan en daar kan ik absoluut niet tegen. Snap ook niet dat diegene zich niet schaamt om dat te posten. Dus daarom reageer ik daar zo op.
En met zo'n onderwerp speel je vaak direct op de man, ook als je niet op iemand reageert.
Dit gezegd te hebben verkas ik wel naar ONZ
Ik mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo voer je geen discussie zo zorg je voor een rel
Omdat jij erop kickt anderen verdriet aan te doen en dat is onmenselijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je mag van mij best vertellen wat je van vreemdgaan vindt, maar mensen uitschelden of op de persoon spelen, lijkt mij gewoon de discussie niet ten goede komen.
Ik kan goed begrijpen dat jij het niet zo tof vindt als je partner vreemd zou gaan. Dat je het moreel afkeurt. Prima, jouw standpunt.
Waarom leg je mij jouw normen en waarden op?
Ik kick er niet op om mensen verdriet aan te doen, hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Omdat jij erop kickt anderen verdriet aan te doen en dat is onmenselijk.
Ik geloof ook niet dat jij hier werkelijk in gelooft eigenlijk, ik denk dat je reacties probeert uit te lokken. Dus ik zal verder ook niet meer op je reageren.
Bij mijn vent...maar maakt niet uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:18 schreef Stefan het volgende:
Waarom kaart je de mogelijkheid van een open relatie niet aan bij je vriendin?
Dat weet je niet. Maar goed, laten we er eens over verder praten bij mij in bedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Bij mijn vent...maar maakt niet uit.
Waarom zou ik het aankaarten?
Ik heb er geen problemen mee. Sterker nog: Een van de dingen waarom ik wel eens vreemd ga, is omdat het gewoon spannend is! En als mijnheer alles goed vindt, dan is die spanning weg...
HHAHAHA fail.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Maar goed, laten we er eens over verder praten bij mij in bed
Klein detail:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Maar goed, laten we er eens over verder praten bij mij in bed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |