Ik geloof dit niet uit de mond van iemand die zichzelf presenteert als Starcraft icoon.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:56 schreef mental het volgende:
tally heeft wel gelijk wat dat betreft
denk dat het ikke ikke gevoel bij veel te veel mensen te sterk is om zoiets emotioneel's met logica te beredeneren
ik mag vreemdgaan maar heb er in theorie niet zoveel behoefte aan
en fuckvriendinnetjes zijn een telefoontje uit de buurt dus als ik wil is het kwestie van 15 min geduld hebben
denk dat het daarom niet zo spannend is voor me
ja en jij heet sint nikolaas, trek er je conclusie uitquote:Op zondag 11 januari 2009 15:56 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet uit de mond van iemand die zichzelf presenteert als Starcraft icoon.
Wat heeft een avatar nu met een leefpatroon te maken..quote:Op zondag 11 januari 2009 15:56 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet uit de mond van iemand die zichzelf presenteert als Starcraft icoon.
En alle mensen die het niet verkondigen, maar wel schuldig zijn?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:26 schreef La_Vita het volgende:
Alle mensen die verkondigen vreemd te zijn gegaan.. Laat eens wat ruggegraat groeien.
Vind het vele malen zwakker als je het gaat ontkennen terwijl je vreemdgegaan bent.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:26 schreef La_Vita het volgende:
Alle mensen die verkondigen vreemd te zijn gegaan.. Laat eens wat ruggegraat groeien.
Dus, wat is erger?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vind het vele malen zwakker als je het gaat ontkennen terwijl je vreemdgegaan bent.
Maar stoer erover doen is erg sneu.
Nee. Het niet opbiechten is zo ongelooflijk zwak en achterbaksquote:Op maandag 12 januari 2009 12:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dus, wat is erger?
Mijns inziens moet je het in beginsel niet doen. Stel het gebeurt en je ziet diegene verder niet of het stelt niets voor, hou je bek dan! Laten we wel wezen, er is meer aantrekkingskracht op deze wereld dan tussen 2 partners kan bestaan. En sommige vossen verliezen nooit hun streken.![]()
Als het verregaande verliefdheden/affaires zijn, ben je echt een sukkel in mijn ogen. Dan had je al honderd keer eerder een eind aan je échte relatie moeten maken.
Andere invalshoek: "het opbiechten maakt dat het bij de ander ligt (--> een evt. beslissing over wat je verder doet), en dat je deels van je schuldgevoel af bent, maar de ander voelt zich rotter dan toen hij/zij het niet wist... Daarmee is de ander slechter af als je het opbiecht.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee. Het niet opbiechten is zo ongelooflijk zwak en achterbaks. Al is het eenmalig! Al had het niets te betekenen! Je hebt als partner het recht om dat te weten, klaar!
Dan kan je partner altijd nog kijken of ze het je kan vergeven en of ze je wel wil houden.
Mensen die vreemdgaan verdienen gewoon 0,0 respect. Hoeveel ze ook gedronken hebben, je weet donders goed waar je mee bezig bent.
Wat een onzin zeg. Hoezo heeft je partner het 'recht' om dat te weten. Staat dat ergens op zwart-wit dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee. Het niet opbiechten is zo ongelooflijk zwak en achterbaks. Al is het eenmalig! Al had het niets te betekenen! Je hebt als partner het recht om dat te weten, klaar!
Dan kan je partner altijd nog kijken of ze het je kan vergeven en of ze je wel wil houden.
Mensen die vreemdgaan verdienen gewoon 0,0 respect. Hoeveel ze ook gedronken hebben, je weet donders goed waar je mee bezig bent.
Je krijgt alleen de kans vreemd te gaan als je het zelf opzoekt. Je papt zelf met iemand aan/je laat je verleiden door iemand. En waarom zou je het opzoeken? Lijkt me toch dat je dan iets mist. Het is iig niet iets dat zomaar gebeurt.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Hoezo heeft je partner het 'recht' om dat te weten. Staat dat ergens op zwart-wit dan?
Je hebt helemaal geen recht. Ik zou zelf vooral gebruik willen maken van het recht het niet te weten, tenzij het veelvuldig en affairematig vreemdgaan betreft. Dan schop ik je de deur uit.
Ik heb een wat pragmatischere blik op dit verhaal. Daarentegen kan ik me ook voorstellen dat er genoeg types rondlopen die nooit de kans krijgen vreemd te gaan. Dat zijn vaak ook de felste tegenstanders op 1 of andere manier. Dat maakt mij echter geen voorstander, begrijp me niet verkeerd.
Ik zit wel op de waarheid te wachten. Ik verwacht van mijn vriend dat hij gewoon eerlijk tegen mij is.quote:Ik denk dat je er weinig mee opschiet het te vertellen. Het betekende voor jou nix en is al bijna vergeten. Vervolgens ga je het andermans probleem maken en wordt alles wat niets voorstelde weer opgerakeld en gedramatiseerd. Wat voor jou gewoon dronken op iemans lippen steunen is, wordt opeens de grootste schande van de hele wereld waar glazen en borden voor moeten sneuvelen en relaties op het spel staan. Dronkenschap is geen excuus, begrijp me wederom geen excuus.
Natuurlijk weet je wat je doet. Aan de andere kant, is het dan allemaal zo erg als je dronken even je tong in iemands mond steekt. Als vrijgezel mag het in veelvoud en is het stoer en dan opeens ben je bezet en dan heb je daar geen behoefte aan. Dat geloof ik dus niet. Leven en laten leven.
Daarnaast denk ik dat velen helemaal niet op de 'waarheid' zitten wachten. Mijn vriendin heb ik gewoon gezegd dat gewoon niet te doen en als het gebeurt, haar mond dicht te houden. Kortom, ik weet dus niet hoe het zit en het hoeft van mij ook niet. We hebben het geweldig leuk samen en daar gaat het om. Je moet aan het eind van iedere dag met elkaar wakker willen worden.
Is ergens naartoe gaan en gezellig een borreltje drinken en ouwehoeren nu al opzoeken? Ik maak graag een praatje zoals ieder ander. Dat die mensen daar meer inzien, daar kan ik nix aan doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[quote]
Je krijgt alleen de kans vreemd te gaan als je het zelf opzoekt. Je papt zelf met iemand aan/je laat je verleiden door iemand. En waarom zou je het opzoeken? Lijkt me toch dat je dan iets mist. Het is iig niet iets dat zomaar gebeurt.
Soms is het gevoel van missen later dan de actie zich voordoet. Een man... weet pas wat hij mist....quote:Ik zit wel op de waarheid te wachten. Ik verwacht van mijn vriend dat hij gewoon eerlijk tegen mij is.
Als hij vindt dat hij iets mist verwacht ik dat hij dat tegen mij zegt en dat hij niet zijn tong in andersmans bek stopt.
Lijkt mij niet teveel gevraagd.
Je bent nog jong, de wereld is niet zwart-wit. Al snap ik dat het overzichtelijk is zo alles verdelen in goed en kwaad.quote:Zelf zou ik echt nooit vreemdgaan. Zeg nooit nooit, nou ik zou dat toch echt nooit kunnen. Maar als ik zou zijn vreemdgegaan zou ik dat meteen opbiechten. Zou er absoluut niet mee kunnen leven dat ik zo'n achterbakse streek voor mezelf zou houden.
1) andermans probleem maken --> daar doelde ik dus ook op.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
(...)
Ik denk dat je er weinig mee opschiet het te vertellen. Het betekende voor jou nix en is al bijna vergeten. Vervolgens ga je het andermans probleem maken en wordt alles wat niets voorstelde weer opgerakeld en gedramatiseerd.
Wat voor jou gewoon dronken op iemans lippen steunen is, wordt opeens de grootste schande van de hele wereld waar glazen en borden voor moeten sneuvelen en relaties op het spel staan. Dronkenschap is geen excuus, begrijp me wederom niet verkeerd. Natuurlijk weet je wat je doet.
Aan de andere kant, is het dan allemaal zo erg als je dronken even je tong in iemands mond steekt.
(...)
2) Ik hield het beschaafd in mijn voorbeeld. Je kunt natuurlijk ook je schwanz ergens in proppen. Dat wil ik al helemaal niet weten als het eenmalig is en ik wil er vooral niets van merken.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
2) je tong in iemands mond steken... is dat de enige/uiterste vorm van vreemdgaan waar het hier over gaat?!?
Mja, als in het voorbeeld van verloren_onschuldquote:Op maandag 12 januari 2009 17:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
1) andermans probleem maken --> daar doelde ik dus ook op.
2) je tong in iemands mond steken... is dat de enige/uiterste vorm van vreemdgaan waar het hier over gaat?!?
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op maandag 12 januari 2009 16:11 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Is ergens naartoe gaan en gezellig een borreltje drinken en ouwehoeren nu al opzoeken? Ik maak graag een praatje zoals ieder ander. Dat die mensen daar meer inzien, daar kan ik nix aan doen.![]()
Dan snap ik al helemaal niet waarom je het in je stomme kop haalt om wat met een ander te doenquote:[..]
Soms is het gevoel van missen later dan de actie zich voordoet. Een man... weet pas wat hij mist....
Klopt, maar wat dit betreft ben ik wel heel zwart-wit. Gelukkig denkt mijn vriend daar hetzelfde overquote:[..]
Je bent nog jong, de wereld is niet zwart-wit. Al snap ik dat het overzichtelijk is zo alles verdelen in goed en kwaad.
Dat lijkt mij ook eigenlijk het belangrijkste: deze discussie verloopt erg heftig voor iets waar je gewoon een verschillende mening over kunt hebben; als je het maar binnen een relatie eens bent...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
(...)
Klopt, maar wat dit betreft ben ik wel heel zwart-wit. Gelukkig denkt mijn vriend daar hetzelfde over
Wat ben jij sneu zeg!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:30 schreef capricia het volgende:
Vreemdgaan is wel heel spannend! En geeft best een kick...
Als je thuiskomt heb je echt zo'n gevoel dat er op je voorhoofd staat "Ik ben vreemdgegaan".
Het is ook interessant om bij jezelf na te gaan hoe je eigen geweten werkt.
In het begin sta je vaak op het punt om het te vertellen, maar na een tijdje zakt dat weg...
Waarom meteen op de persoon reageren?quote:
Handig als andere mensen het wetenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 05:16 schreef BetweenTheButtons het volgende:
Ben zelf nog nooit vreemd gegaan, maar een collega van me wel afgelopen weekend
Zijn dit retorische vragen? Ik hoop het maarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom meteen op de persoon reageren?
Wat is er mis met mijn post?
Anderen in hun waarde laten daar hebben sommige mensen nogal moeite mee..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom meteen op de persoon reageren?
Wat is er mis met mijn post?
Zoals ik al eerder zei gun ik mensen die vreemdgaan 0,0 respect.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Anderen in hun waarde laten daar hebben sommige mensen nogal moeite mee..
Vooral als jouw visie afwijkt van die van anderen..
Ik heb het niet alleen over deze post.. het is me wel eens vaker opgevallen ook in andere delen van het forumquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei gun ik mensen die vreemdgaan 0,0 respect.
Deze sneuhaas verheerlijkt vreemdgaan ook nog ff. Ik heb me ontzettend ingehouden
Hmm, kan me dan toch niet meer bedenken dan gelovigen en ditquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over deze post.. het is me wel eens vaker opgevallen ook in andere delen van het forum
Dan nog.. Als je het ook bij gelovigen doet wie is er dan de sneuhaasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hmm, kan me dan toch niet meer bedenken dan gelovigen en dit
Hoerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:30 schreef capricia het volgende:
Vreemdgaan is wel heel spannend! En geeft best een kick...
Als je thuiskomt heb je echt zo'n gevoel dat er op je voorhoofd staat "Ik ben vreemdgegaan".
Het is ook interessant om bij jezelf na te gaan hoe je eigen geweten werkt.
In het begin sta je vaak op het punt om het te vertellen, maar na een tijdje zakt dat weg...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Anderen in hun waarde laten daar hebben sommige mensen nogal moeite mee..
Vooral als jouw visie afwijkt van die van anderen..
Neuh, met gelovigen ga ik nog in discussie, die snap ik nog wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan nog.. Als je het ook bij gelovigen doet wie is er dan de sneuhaas
Kan gewoon niet geloven dat iemand zo loopt op te scheppen over vreemdgaan en daar kan ik absoluut niet tegen. Snap ook niet dat diegene zich niet schaamt om dat te posten. Dus daarom reageer ik daar zo op.quote:Maar daar gaat dit topic niet over.. Jij hebt geen respect (en kan ik me voorstellen) voor vreemdgaan..
En dat heb je nu duidelijk gemaakt.. Direct op de man spelen is niet nodig in deze..
Een ander trekt zich er toch niets van aan
Ja hoor ga maar lekker schelden...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:57 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
HoerZorg dan dat je single bent.
Je mag het zeker afkeuren.. Daar heb ik het ook niet overquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:58 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Daarom mag je het wel afkeuren.
En dat als je nog 19 moet worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja hoor ga maar lekker schelden...
Maar om op je antwoord in te gaan:
Dan is het niet spannend meer.
Het gaat juist om die kick!
Buiten de deur eten is gewoon soms lekker. Ongeacht wat je morele vooroordelen daarover zijn.
Waarom niet?quote:
Nee, ik krijg die datum gewoon niet goed ingvuld. Springt iedere keer weer op 1990 terug...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:03 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
En dat als je nog 19 moet worden.
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:03 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
En dat als je nog 19 moet worden.
Ik loop er niet over op te scheppen. Maar ik schaam me er ook niet voor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kan gewoon niet geloven dat iemand zo loopt op te scheppen over vreemdgaan en daar kan ik absoluut niet tegen. Snap ook niet dat diegene zich niet schaamt om dat te posten. Dus daarom reageer ik daar zo op.
En met zo'n onderwerp speel je vaak direct op de man, ook als je niet op iemand reageert.
Dit gezegd te hebben verkas ik wel naar ONZ
Ik mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo voer je geen discussie zo zorg je voor een rel
Omdat jij erop kickt anderen verdriet aan te doen en dat is onmenselijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je mag van mij best vertellen wat je van vreemdgaan vindt, maar mensen uitschelden of op de persoon spelen, lijkt mij gewoon de discussie niet ten goede komen.
Ik kan goed begrijpen dat jij het niet zo tof vindt als je partner vreemd zou gaan. Dat je het moreel afkeurt. Prima, jouw standpunt.
Waarom leg je mij jouw normen en waarden op?
Ik kick er niet op om mensen verdriet aan te doen, hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Omdat jij erop kickt anderen verdriet aan te doen en dat is onmenselijk.
Ik geloof ook niet dat jij hier werkelijk in gelooft eigenlijk, ik denk dat je reacties probeert uit te lokken. Dus ik zal verder ook niet meer op je reageren.
Bij mijn vent...maar maakt niet uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:18 schreef Stefan het volgende:
Waarom kaart je de mogelijkheid van een open relatie niet aan bij je vriendin?
Dat weet je niet. Maar goed, laten we er eens over verder praten bij mij in bedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Bij mijn vent...maar maakt niet uit.
Waarom zou ik het aankaarten?
Ik heb er geen problemen mee. Sterker nog: Een van de dingen waarom ik wel eens vreemd ga, is omdat het gewoon spannend is! En als mijnheer alles goed vindt, dan is die spanning weg...
HHAHAHA fail.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Maar goed, laten we er eens over verder praten bij mij in bed
Klein detail:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Maar goed, laten we er eens over verder praten bij mij in bed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |