quote:
Free hugsquote:Op zondag 21 december 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit iedereen naar dat glazen huis te kjiken?
Al dagenlang de top 4000 op radio 10 Gold![]()
En goedenavond ook
Nog twee dagen Heidi, dan sta ik aan deze kant van de dijk met een spandoek "Welkom aan de leukste kant van Nederland"quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog twee dagen Heidi, dan sta ik aan deze kant van de dijk met een spandoek "Welkom aan de leukste kant van Nederland"
Heb jij daar dan geen plekkie voor Heidi?quote:Op zondag 21 december 2008 20:02 schreef Soury het volgende:
Van me moeder gekregen vanmidag. Is echt gaaf in het donker !! Verlichte ramen lantaarns en grachte boogjes .. Lekker kitch maar dat mag met kerst
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tuurlijk welquote:Op zondag 21 december 2008 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet miepen hè, 't komt allemaal best goed daar![]()
Moet ie mijn broer ff bellen .. Enstra googelenquote:Op zondag 21 december 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij daar dan geen plekkie voor Heidi?
Edit: doe es een fotootje bij nacht?![]()
quote:
Sinds wanneer is muisje familie van de ratjesquote:Op zondag 21 december 2008 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ie mijn broer ff bellen .. Enstra googelen
Dank je weer wat geleerdquote:Op zondag 21 december 2008 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik heb 'm zekerheidhalve maar niet aangeklikt. Zag linksonder in m'n scherm de één of andere aandoening
Lukt me dus nietquote:Op zondag 21 december 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij daar dan geen plekkie voor Heidi?
Edit: doe es een fotootje bij nacht?![]()
Sinds ik grachtenpanden in het bezit hebquote:Op zondag 21 december 2008 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is muisje familie van de ratjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |