Kun jij nou niet een keer stoppen met praten?quote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Fer is toch al geen goede speler.
Zoveel kopduels wint hij niet hoor. Verder komt hij toch wel redelijk vaak in scoringspositie en als je dat niet kan moet je daar niet staan.quote:Op maandag 22 december 2008 16:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Fer staat daar zodat we nog enig kopduel winnen met al die lange ballen. Verder speelt hij gewoon redelijk, alleen heb je door die trage opbouw weer dat hij steeds 3 man om zich heen heeft. En hoewel hij een goede dribbel in de kleine ruimte heeft, heeft hij natuurlijk zijn snelheid en lichaam tegen.
Is dat goed nieuws dan.quote:Op maandag 22 december 2008 16:55 schreef BB-boy het volgende:
Toch nog goed nieuws voor jullie. Timmer herstelt voorspoedig.
was ironisch bedoeld denk ikquote:Op maandag 22 december 2008 17:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Is dat goed nieuws dan.![]()
Srry, normaal kijk ik altijd wou toch ff posten. Fan sinds m'n zesde, clubkaarthouder, helaas vanwege druk werk ook in de weekeinde dit seizoen nog maar 4 wedstrijden kunnen aanschouwen.
Dus, waarom zou je je daar iets van aantrekken?quote:Op maandag 22 december 2008 17:25 schreef Paramnesia het volgende:
Even een algemene vraag tussendoor. Ik ben geboren in Amsterdam, is het not-done om dan Feyenoord supporter te zijn.Want die heb ik inmiddels al meerdere keren gehoord.
Hofs is ook nog steeds van ons en die prikte er toch regelmatig eentje in. Ik mis het venijn wat een mannetje als Hofs kan brengen best wel.quote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef Kopbal het volgende:
Nu ik erover nadenk hebben we eigenlijk geen makkelijk scorende middenvelder.
Hooguit De Guzman.
Tsjah, als je familie en vrienden ook totaal geen band met Feyenoord hebben zou ik het wel raar vinden.quote:Op maandag 22 december 2008 17:25 schreef Paramnesia het volgende:
Even een algemene vraag tussendoor. Ik ben geboren in Amsterdam, is het not-done om dan Feyenoord supporter te zijn.Want die heb ik inmiddels al meerdere keren gehoord.
True. Alleen zit ik niet te wachten op Hofs.quote:Op maandag 22 december 2008 17:40 schreef knars het volgende:
[..]
Hofs is ook nog steeds van ons en die prikte er toch regelmatig eentje in. Ik mis het venijn wat een mannetje als Hofs kan brengen best wel.
Maar hij doet zo zijn best!!!quote:Op maandag 22 december 2008 17:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hofs![]()
Middelmatige voetballer die bij Vitesse nieteens kan uitblinken.
Die zal Feyenoord er weer bovenop helpen pffff
quote:Op maandag 22 december 2008 17:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tsjah, als je familie en vrienden ook totaal geen band met Feyenoord hebben zou ik het wel raar vinden.
Maar wat maakt het uit verder...
Met die trage opa voorin kan je hem anders goed gebruiken, liep in het begin van vorig seizoen best lekker.quote:Op maandag 22 december 2008 17:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hofs![]()
Middelmatige voetballer die bij Vitesse nieteens kan uitblinken.
Die zal Feyenoord er weer bovenop helpen pffff
quote:Op maandag 22 december 2008 18:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Charisteas was eigenlijk goed bruikbaar geweest nu
Ik moest even lachen, maar toen klonk het nog wel logisch. Wat eigenlijk nog triester is.quote:Op maandag 22 december 2008 18:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Charisteas was eigenlijk goed bruikbaar geweest nu
Hij kon aardig wat verdedigers bezig houden, waardoor anderen weer konden scoren.quote:Op maandag 22 december 2008 18:03 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik moest even lachen, maar toen klonk het nog wel logisch. Wat eigenlijk nog triester is.
Nee, in de betuwe stikt het van de Feyenoorders.quote:Op maandag 22 december 2008 17:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik kom uit de Betuwe, m'n ouders hebben niets voor voetbal en ik ben vanaf m'n jonge jaren al voor Feijenoord.
Of vind je het nu raar dat ik niet voor Vitesse/ Nec/ De Graafschap/ AGOVV ben?
Dan kunnen we Mariano Bombarda ook nog eens van het Spaanse strand trekkenquote:Op maandag 22 december 2008 18:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij kon aardig wat verdedigers bezig houden, waardoor anderen weer konden scoren.
Het was geen topscorer maar wel balvast met de rug naar het doel enzo
Henk Vos speelt ook nog.quote:Op maandag 22 december 2008 18:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan kunnen we Mariano Bombarda ook nog eens van het Spaanse strand trekken
Dat was nog in mijn jonge jaren als supporter, dus echt goed weet ik dat niet meer.quote:Op maandag 22 december 2008 18:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die was, meen ik, niet echt van kont richting de goal en vanuit de draai schieten..
Idemquote:Op maandag 22 december 2008 18:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat was nog in mijn jonge jaren als supporter, dus echt goed weet ik dat niet meer.
quote:Op maandag 22 december 2008 17:25 schreef Paramnesia het volgende:
De enige keer dat hij uit de draai schoot brak een speler van FC Jazz bijna z'n poten hahaquote:Op maandag 22 december 2008 18:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die was, meen ik, niet echt van kont richting de goal en vanuit de draai schieten..
Maakte hij daar niet een wereldgoal tegen? Vanaf 30 meter ofzo...quote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
De enige keer dat hij uit de draai schoot brak een speler van FC Jazz bijna z'n poten haha
En toen zat er ook een Verbeek als coach..quote:Op maandag 22 december 2008 18:20 schreef Staanplaats het volgende:
16 gespeeld, slechts 4(!!) gewonnen...
Feijenoord onwaardig. Ongeacht alle blessures etc. De HSC periode wordt altijd als zwart aangeduid, maar het begint er langzamerhand allemaal op te lijken. Niet alleen Bosz en de spelers is schuldig aan deze bende, ook Verbeek kan niet zonder kritiek opzich terug kijken naar de eerste periode. Wat dat betreft stoort me dat wel, hij geeft op alles en iedereen af maar kijkt nooit zelf in de spiegel. PSV-uit kan je inderdaad verliezen, maar je ziet al vanaf minuut één dat we voor niet meer komen dan een punt..
Speelde hij een wereldwedstrijd alleen kreegie ff kortsluiting en besloot een gozer van hun een doodschop te gevenquote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Maakte hij daar niet een wereldgoal tegen? Vanaf 30 meter ofzo...
Alleen wonnen we toen wel in Eindhoven.quote:Op maandag 22 december 2008 18:24 schreef ursel het volgende:
[..]
En toen zat er ook een Verbeek als coach..
Sinds het artikel over Greene (sfeermaker in de ploegquote:Op maandag 22 december 2008 18:25 schreef Happel het volgende:
Iemand het Feyenoord magazine trouwens gelezen? Gudde met zijn: "Het was een prachtjaar"![]()
Dat hele blad staat vol van poeslieve verhaaltjes. Heb het meteen in de prullenbak gedonderd. Wat een droevenis.
Heb er tot mijn 2e gewoond. Op mijn basisschool, in de latere jaren, was het altijd Ajax dit en Ajax dat (de topjaren onder van Gaal). Ik werd daar zo kriegel en tegendraads van dat ik als klein ventje dan maar zei: "Ik ben voor Feyenoord!". Toen ik ietsje ouder werd ging ik mij verdiepen in de historie. Toen ging ik stiekem met een goede vriend naar de Kuip als jonge tiener en toen was ik verkocht.quote:Op maandag 22 december 2008 18:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, in de betuwe stikt het van de Feyenoorders.
Bedoelde meer dat het als echte Amsterdammer zonder enige band met Feyenoord wel vreemd is.
Dat vind ik een dropmongool eerste klasse.quote:
Moest je on the run?quote:Op maandag 22 december 2008 18:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Heb er tot mijn 2e gewoond. Op mijn basisschool, in de latere jaren, was het altijd Ajax dit en Ajax dat (de topjaren onder van Gaal). Ik werd daar zo kriegel en tegendraads van dat ik als klein ventje dan maar zei: "Ik ben voor Feyenoord!". Toen ik ietsje ouder werd ging ik mij verdiepen in de historie. Toen ging ik stiekem met een goede vriend naar de Kuip als jonge tiener en toen was ik verkocht.
Ik probeerde ieder weekend met een smoesje weg te komen van thuis, om maar naar de Kuip te gaan. Later wist men het en kon ik zo mijn gang gaan. Laaste 2 jaar weinig tijd gehad om te gaan vanwege het heel drukke werk dat ik heb (wat ik betreur want ik voel het een beetje als verraad, nu in de slechte jaren).
Mijn familie is grotendeels voor Ajax, al mijn neefjes wonend in de Bijlmer zijn Ajaxfans. Maar ik hou maar van 1 cluppie. Die nooit wegrennen en staan op zuid.![]()
[/emotie-post]
*tip van de dag:
Als je naar familie in Amsterdam gaat en het enige schone shirt is een Feyenoord shirt met van Hooijdonk achterop. En je denk: ach wat kan er nou voor ergs gebeuren.
Ga gewoon in je blote bast. Serieus.
Nee maar het is toch intimiderend om in de metro de hele tijd vuil aangekeken te worden, hoongelach en kakkerlak geroep te ontvangen, er niet gestopt wordt bij het voetgangerspad en als toppunt een preek te krijgen van een neger van 3 bij 3 meter waarom Ajax beter is en er niks tegen kunnen doen omdat je hem en zijn vrienden niet wil schofferen.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 18:38 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff heel levensverhaal, lekker boeie..
Uitlegje. En mij even voorstellen.quote:Op maandag 22 december 2008 18:38 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff heel levensverhaal, lekker boeie..
quote:Op maandag 22 december 2008 18:41 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Uitlegje. En mij even voorstellen.
Trouwens ondanks alle grappen, een fitte, in goede doen zijnde Timmer vind ik nog steeds een goede topkeeper. In nederland dan.
Klopt, postbode geweest in verschillende dorpjes hier... Stikte altijd van de "Hand in Hand" en andere Feijenoord-enveloppenquote:Op maandag 22 december 2008 18:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, in de betuwe stikt het van de Feyenoorders.
Bedoelde meer dat het als echte Amsterdammer zonder enige band met Feyenoord wel vreemd is.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:27 schreef Paramnesia het volgende:
Als je naar familie in Amsterdam gaat en het enige schone shirt is een Feyenoord shirt met van Hooijdonk achterop.
Tjah... Fit is'ie vaak genoeg, in goede doen praktisch nooitquote:Op maandag 22 december 2008 18:41 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Uitlegje. En mij even voorstellen.
Trouwens ondanks alle grappen, een fitte, in goede doen zijnde Timmer vind ik nog steeds een goede topkeeper. In nederland dan.
Heeft in de Gelderlander aangegeven niet meer terug te willen naar Feyenoord.quote:Op maandag 22 december 2008 17:40 schreef knars het volgende:
[..]
Hofs is ook nog steeds van ons en die prikte er toch regelmatig eentje in. Ik mis het venijn wat een mannetje als Hofs kan brengen best wel.
Eerder dat'ie bij Vitesse wil blijven.. Heeft dus verder geen problemen oid met/ bij de club.quote:Op maandag 22 december 2008 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heeft in de Gelderlander aangegeven niet meer terug te willen naar Feyenoord.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nee maar het is toch intimiderend om in de metro de hele tijd vuil aangekeken te worden, hoongelach en kakkerlak geroep te ontvangen, er niet gestopt wordt bij het voetgangerspad en als toppunt een preek te krijgen van een neger van 3 bij 3 meter waarom Ajax beter is en er niks tegen kunnen doen omdat je hem en zijn vrienden niet wil schofferen.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Heb er tot mijn 2e gewoond. Op mijn basisschool, in de latere jaren, was het altijd Ajax dit en Ajax dat (de topjaren onder van Gaal). Ik werd daar zo kriegel en tegendraads van dat ik als klein ventje dan maar zei: "Ik ben voor Feyenoord!". Toen ik ietsje ouder werd ging ik mij verdiepen in de historie. Toen ging ik stiekem met een goede vriend naar de Kuip als jonge tiener en toen was ik verkocht.
Ik probeerde ieder weekend met een smoesje weg te komen van thuis, om maar naar de Kuip te gaan. Later wist men het en kon ik zo mijn gang gaan. Laaste 2 jaar weinig tijd gehad om te gaan vanwege het heel drukke werk dat ik heb (wat ik betreur want ik voel het een beetje als verraad, nu in de slechte jaren).
Mijn familie is grotendeels voor Ajax, al mijn neefjes wonend in de Bijlmer zijn Ajaxfans. Maar ik hou maar van 1 cluppie. Die nooit wegrennen en staan op zuid.![]()
[/emotie-post]
*tip van de dag:
Als je naar familie in Amsterdam gaat en het enige schone shirt is een Feyenoord shirt met van Hooijdonk achterop. En je denk: ach wat kan er nou voor ergs gebeuren.
Ga gewoon in je blote bast. Serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |