Heldquote:Op zondag 21 december 2008 15:36 schreef Kerol het volgende:
Ik gooi dit topic dicht. Teveel gebagger hier.
Geheim.quote:Op zondag 21 december 2008 15:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Welke stream doet het nog?
We weten meteen wie de nieuwe mod isquote:
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 15:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
We weten meteen wie de nieuwe mod is
Volgens mij loopt Willie nu op '10' te ballen.quote:Op zondag 21 december 2008 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
Ah, kom er net achter dat Qays en Dost er bij zijn gekomen
Alleen hadden Willie en de Vries eraf gemoeten, maar goed, kleinigheidje blijf je houden.
Excuses.quote:
Als Vink dat wil, dan lukt het hem ook.quote:Op zondag 21 december 2008 15:41 schreef Blawh het volgende:
Vink wil Boakye weer een rode kaart aannaaien, Willem II uit flashbacks.
http://en.justin.tv/lotfitv4quote:Op zondag 21 december 2008 15:42 schreef Paaskonijn het volgende:
ZO kut om dit te volgen zonder stream.
Buffel heeft 2e geel bij Feyenoordquote:Op zondag 21 december 2008 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
Wie heeft er rood?
Volmer elleboogquote:Op zondag 21 december 2008 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
Wie heeft er rood?
Capslock alertquote:Op zondag 21 december 2008 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
FEYENOORD MAKE ME PROUD I LOVE YOU FEYenoorD I DO!!!!!!! WIINNNENNNNNNNNNN JAAAA ROTTERDAM FOR LIFE COME ON FEYENOORD!!!!! HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
Tsja, had je Garcia nog maar hequote:Op zondag 21 december 2008 15:43 schreef Damzkieee het volgende:
STELLETJE PUSSY'S SCHOP EENS ZOEEN PALING ONDERSTEBOVEN MAN
TIS JE MOEDER NIET!
HIJ ZIT ERINNNNN HIJ ZIT ERIINNNNNNNquote:Op zondag 21 december 2008 15:43 schreef Damzkieee het volgende:
STELLETJE PUSSY'S SCHOP EENS ZOEEN PALING ONDERSTEBOVEN MAN
TIS JE MOEDER NIET!
Die vent is ernstigquote:Op zondag 21 december 2008 15:44 schreef Damzkieee het volgende:
Hehehe die Leo Driessen
Sjes-te-heej in plaats van Sjajeste
Dat biedt perspectieven voor Villarreal.quote:Op zondag 21 december 2008 15:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Buffel heeft 2e geel bij Feyenoord
Speelt de man van 30 miljoen nog mee ja?quote:Op zondag 21 december 2008 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een baas die Afellay...
Of 'het lied van Feyenoord'quote:Op zondag 21 december 2008 15:46 schreef denthemen het volgende:
Ik heb nog 30 keer "We shall not be moved" gehoord, komt dat nog?
quote:Op zondag 21 december 2008 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
FEYENOORD MAKE ME PROUD I LOVE YOU FEYenoorD I DO!!!!!!! WIINNNENNNNNNNNNN JAAAA ROTTERDAM FOR LIFE COME ON FEYENOORD!!!!! HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
Ja maar dat is gewoon een lied van hun, dat "we shall not be moved" komt gewoon rechtstreeks uit Engeland en bij heel veel clubs daar zingen ze het. Doe het dan zoals NAC en vertaal hetquote:Op zondag 21 december 2008 15:46 schreef Kerol het volgende:
[..]
Of 'het lied van Feyenoord ':') Ook zo'n kutlied.
Jorien?quote:Op zondag 21 december 2008 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoor je Twente dit al zingen?quote:Op zondag 21 december 2008 15:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon een lied van hun, dat "we shall not be moved" komt gewoon rechtstreeks uit Engeland en bij heel veel clubs daar zingen ze het. Doe het dan zoals NAC en vertaal het
Dale Cavese zal ook wel heel vaag klinkenquote:Op zondag 21 december 2008 15:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoor je Twente dit al zingen?
Je zal nooit alleen lopen, al leen al leen!
De Engelse versie wordt al übertriest gezongen door FCTquote:Op zondag 21 december 2008 15:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
JE ZINGT ALLEEN ALS JE WINT!!!quote:Op zondag 21 december 2008 15:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 15:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jorien?
Heb je nou die username genomen na je pizza avontuur?
quote:Op zondag 21 december 2008 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De Engelse versie wordt al übertriest gezongen door FCT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |