Die van ons is een watje. Trekt dan heel semisneu zo een voorpoot omhoog, zo van iehlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:56 schreef rena het volgende:
Zijn jullie honden ook bang voor harde regen? Ik denk dat die van mij het verband legt met onweer en daarom zo spastisch doet.. Piepen, hijgen en ijsberen, what a dramaqueenHet is wel lichtelijk zielig
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Tharalom het volgende:
Hier nog wat foto's van bhodi, hier is ze 9 weken, meer recente foto's komen zo snel mogelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een vreselijk lief hoopje hond!!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Tharalom het volgende:
Hier nog wat foto's van bhodi, hier is ze 9 weken, meer recente foto's komen zo snel mogelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:06 schreef milia het volgende:
Ach, die Frits.......en al die andere hondjes![]()
Onze vorige hond had twee katertjes aangenomen als eigen kindertjes compleet met schijnzwangerschap ennoemmaarop. Helaas moesten we veel te vroeg afscheid nemen van deze schatvanwege epileptie, ze mocht maar 6 jaar worden
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Bhodi![]()
Ze kijken altijd zo verdrietig die cockertjes.
Voor wie even heel hard wil lachen, Frits kreeg van een fan een zelfgehaakte muts.
Daar kan je natuurlijk echt niks mee.
Behalve dan je hond even totaal belachelijk op de foto zetten en daar dan heeeeeeeeeeeeeeeeel hard om lachen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer een nieuwe foto.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:32 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Update met een foto van afgelopen week.
Vorige foto
Hij werd net wakker. Ik zal nog andere foto's maken.
Heeft ze geen 3de ooglid? Baloe zn oog met name zn linker traant echt ontzettend. En er komt ook vaak spul uit. Ik maak het 3x per dag schoon maar het blijft komen. Volgens de DA heeft hij een 3de ooglid, en is er op dit moment weinig aan te doen. Druppels hebben hier ook niet geholpen. Als het erger werd moest ik even terug komen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:03 schreef Tharalom het volgende:
Gaat wel heel snel nu, het 'puppy"zijn gaat er snel van af! Ze is nu echt in een ondeugende, onderzoekende fase. Maar eht gaat hartstikke goed, ze is heel lief en lusitert goed.
Wel heel veel last van vieze oogjes, we hebben al een paar weken druppels en zalf maar lijkt nog niet echt te werken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |