Het was ook een keus van de eigenaarquote:Op zondag 21 december 2008 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm
ik wil gewoon dat t offline gehaald word
tis gewoon zo dat t zonder mijn toestemming gedaan is, en als mijn naam erbij komt dan is t afbreuk aan de kwaliteit
ok, k heb nu gewoon t verhaal uitgelegd en t verzoek gedaan om de compilatie offline te halen aangezien dit buiten mijn toestemming verkregen materiaal is, en gebruikt is.quote:
Avalon staat dus toe dat het op YouTube blijft staan, maar zij krijgen dus wel te zien wie en hoe vaak mijn video bekeken wordt, en er staat een advertentie op die pagina van hun.quote:Avalon heeft een claim ingediend voor een deel of al het audio- en videomateriaal in de video Al Murray Introducing Queen + Paul Rodgers on his show (e13). Deze claim is ingediend in het kader van het YouTube-programma voor inhoudidentificatie.
Je video is nog steeds beschikbaar, omdat Avalon het gebruik van deze inhoud op YouTube heeft toegestaan.
Je video 'Al Murray Introducing Queen + Paul Rodgers on his show (e13)' is nog steeds beschikbaar, omdat Avalon op dit moment geen bezwaar heeft tegen het weergeven van deze inhoud op YouTube. Zolang Avalon een claim op je video heeft, ontvangt hij/zij openbare statistieken over je video, zoals het aantal weergaven. Er kunnen ook advertenties op je videopagina worden weergegeven aan kijkers.
Claimdetails:
Eigenaar van het auteursrecht: Avalon
Geclaimd materiaal: Een deel van of al het audio- en videomateriaal.
Beleid: Sta toe dat dit materiaal op YouTube blijft staan.
* Plaats advertenties op de weergavepagina van deze video.
Is van toepassing op deze locaties:
Overal
Avalon heeft een claim voor dit materiaal ingediend binnen het kader van het YouTube-programma voor inhoudidentificatie. YouTube staat partners toe om YouTube-video's te beoordelen op de aanwezigheid van materiaal waarvan zij de rechten bezitten. Partners kunnen ons automatische identificatiesysteem voor audio-/video-overeenkomsten gebruiken om hun materiaal te identificeren, maar ze kunnen video's ook handmatig beoordelen.
Oh dan mag het hoor!quote:Op zondag 21 december 2008 @ 13:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou goed, dan een vriendje van vroeger waar ik voor t eerst mee gezoend heb, wat jij wilt
Ik heb dat ook wel gehad Qu, met musicvideosquote:Op zondag 21 december 2008 14:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Avalon staat dus toe dat het op YouTube blijft staan, maar zij krijgen dus wel te zien wie en hoe vaak mijn video bekeken wordt, en er staat een advertentie op die pagina van hun.
Heb je een linkje? nu ben ik benieuwd!quote:Op zondag 21 december 2008 @ 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, k heb nu gewoon t verhaal uitgelegd en t verzoek gedaan om de compilatie offline te halen aangezien dit buiten mijn toestemming verkregen materiaal is, en gebruikt is.
Mja ze moeten je filmpje natuurlijk eerst vinden voor ze er iets tegen kunnen doen...quote:Op zondag 21 december 2008 @ 15:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel gehad Qu, met musicvideos.
Af en toe pas na een jaar na plaatsing
je hebt een pmquote:Op zondag 21 december 2008 15:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb je een linkje? nu ben ik benieuwd!
Enneuh ik ben bang dat naar Avalon beter geluisterd wordt aangezien die waarschijnlijk een duurdere advocaat hebben
als je het weet jaquote:Op zondag 21 december 2008 15:44 schreef mcDavid het volgende:
Op 2:03 zie je als je héél goed kijkt jouw naam staan volgens mij
Niet echt duidelijk dusquote:Op zondag 21 december 2008 15:44 schreef mcDavid het volgende:
Op 2:03 zie je als je héél goed kijkt jouw naam staan volgens mij
Is het ook niet. Zeker niet als jij er geld mee zou verdienen.quote:Op zondag 21 december 2008 @ 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je het weet ja
k vind dit gewoon geen manier van doen
mag ik ook een pm?quote:Op zondag 21 december 2008 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt een pm
k kwam er achter door dat ze een nieuwe site hebben gebouwd, waar t filmpje opstaat,
ook zonder bronvermelding!
Nee.quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Sjowhan het volgende:
Bami eten zometeen
En heeft iedereen al gedoneerd voor de SR 2008?
Nee, weet niet of ik het nog ga doen..quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Sjowhan het volgende:
Bami eten zometeen
En heeft iedereen al gedoneerd voor de SR 2008?
Je hebt ons weer gevondenquote:Op maandag 22 december 2008 00:30 schreef draculettetje het volgende:
even een nachtelijke tvp
maar ik was jullie weer eens kwijt
Ja, net gedaanquote:Op zondag 21 december 2008 19:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, weet niet of ik het nog ga doen..
mooi nummer trouwensquote:Op maandag 22 december 2008 00:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, net gedaan
Queen - Heaven For Everyone () aangevraagd!
Tuurlijk, Queen!quote:
ik ook niet álles, maar wel bijna allesquote:Op maandag 22 december 2008 00:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja dat ook! Al vind ik niet alles van queen mooi of goed
maar jij bent dan ook de op en top fan!quote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ook niet álles, maar wel bijna alles
Ja?quote:Op maandag 22 december 2008 00:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook de op en top fan!
toen ik die naam las had ik wel zoiets van he die komt me bekend voorquote:Op maandag 22 december 2008 00:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja?
Originele versie van Heaven For Everyone trouwens:
Origineel is van Roger Taylor, de drummer van Queen
Roger Taylor is trouwens ook de drummer van Duran Duranquote:Op maandag 22 december 2008 00:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toen ik die naam las had ik wel zoiets van he die komt me bekend voor
logisch wel dus
ow dat wist ik dan weer niet!quote:Op maandag 22 december 2008 00:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Roger Taylor is trouwens ook de drummer van Duran Duran
Queen: http://en.wikipedia.org/wiki/Roger_Meddows-Taylor
Duran Duran: http://en.wikipedia.org/wiki/Roger_Taylor_(Duran_Duran_drummer)
Wist je al dat de originele naam van Freddie Mercury Farrokh Bulsara is?quote:Op maandag 22 december 2008 01:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat wist ik dan weer niet!
De dag is nog jong en ik heb dankzij jou alweer wat geleerd!
wat een weetjes weer! wel leukquote:Op maandag 22 december 2008 01:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wist je al dat de originele naam van Freddie Mercury Farrokh Bulsara is?
En dat Roger Taylor (de juiste dus) een van de eerste internetoptredens gaf in 1998?
Ik vind het Chuck Norris lijstje leuker.quote:Op maandag 22 december 2008 01:24 schreef qu63 het volgende:
En hier nog een leuk lijstje over Queen:
-blabla-
Mooi.quote:Op maandag 22 december 2008 00:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja?
Originele versie van Heaven For Everyone trouwens:
Origineel is van Roger Taylor, de drummer van Queen
goede morgen bengeltjequote:Op maandag 22 december 2008 08:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi.
Goedemorgen lounge-luitjes.
Ja precies. Ook loze hersenvulling, maar dan met een glimlachquote:Op maandag 22 december 2008 08:07 schreef JortK het volgende:
Ik vind het Chuck Norris lijstje leuker.
Bengels!quote:Op maandag 22 december 2008 08:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi.
Goedemorgen lounge-luitjes.
Ik nietquote:Op maandag 22 december 2008 08:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vind het Chuck Norris lijstje leuker.
quote:Op maandag 22 december 2008 13:29 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
Hallo,
Hartelijk dank voor je melding. Het materiaal is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Het YouTube Team
En ik kende hem ALLEEN MAAR als drummer van Duran Duranquote:Op maandag 22 december 2008 00:55 schreef qu63 het volgende:
Roger Taylor is trouwens ook de drummer van Duran Duran
Jeej!quote:Op maandag 22 december 2008 13:29 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
Hallo,
Met vriendelijke groet,
Het YouTube Team
quote:Op maandag 22 december 2008 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik kende hem ALLEEN MAAR als drummer van Duran Duran
Je was op Youtube te bewonderen?quote:Op maandag 22 december 2008 13:29 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
Hallo,
Met vriendelijke groet,
Het YouTube Team
nee, van dat feestweekend wat ik gefotografeerd had, had iemand mn foto's gejat, en een youtubefilmcompilatie gemaakt. baggere kwaliteit, en geen toestemming gevraagd.quote:Op maandag 22 december 2008 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je was op Youtube te bewonderen?
ja, dat vond ik ook, had ik niet verwachtquote:
ja, maar dat wist ik al langer.quote:Op maandag 22 december 2008 16:04 schreef qu63 het volgende:
Weet je nou ook wie dat filmpje er op heeft gezet Yns?
En wanneer ga je die ze balle in ze keel sgoppe?quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wanneer ga je die ze balle in ze keel sgoppe?
Ik mag morgen ook weer werken van 17 tot 21 (laatste uur 200%quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef Sjowhan het volgende:
Biertje op en dan naar bed.. Morgen hele dag @ winkel staan voor kerst
mooi dat ze daar goed op hebben gereageerd!quote:Op maandag 22 december 2008 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, van dat feestweekend wat ik gefotografeerd had, had iemand mn foto's gejat, en een youtubefilmcompilatie gemaakt. baggere kwaliteit, en geen toestemming gevraagd.
en daar was ik t niet mee eens, dus gister een melding gemaakt bij youtube, en die hebben er actie op ondernomen
quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik mag morgen ook weer werken van 17 tot 21 (laatste uur 200%), maar als het gaat zoals vandaag moet er de komende maand echt wat gaan veranderen wil ik daar nog met plezier gaan werken
LEuke vraag die open staat Yns!quote:Op maandag 22 december 2008 16:05 schreef qu63 het volgende:
En heb je eigenlijk nog wat moeten bewijzen ofzo? Dat die foto's echt van jou zijn?
dan hoop ik morgen voor je dat je met plezier kan werkenquote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik mag morgen ook weer werken van 17 tot 21 (laatste uur 200%), maar als het gaat zoals vandaag moet er de komende maand echt wat gaan veranderen wil ik daar nog met plezier gaan werken
Dan koop ik meteen een straatje lotenquote:Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan hoop ik morgen voor je dat je met plezier kan werken
koop dan gewoon meteen het winnende lot!quote:Op maandag 22 december 2008 23:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan koop ik meteen een straatje loten
plus de volgende 4 prijzenquote:Op maandag 22 december 2008 23:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
koop dan gewoon meteen het winnende lot!
ik ook alquote:Op maandag 22 december 2008 23:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohw
Ff zien hoor, volgens mij heb ik bij een supermarkt +/- 5 jr gewerkt...
Ze geven je nog geen ruimte? Of geen mogelijkheid tot?quote:Op maandag 22 december 2008 23:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ook al
Maar wilde hier wat leiding geven op gaan pakken enzo.
Alleen na 3 maanden nog niks
je mag wel een tientje hebben hoorquote:Op maandag 22 december 2008 23:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha hebberd![]()
en nu ga ik echt slapen
Er zijn wat dingen toegezegd toen ik begon, maar daar is nu nog weinig van terecht gekomen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze geven je nog geen ruimte? Of geen mogelijkheid tot?
k heb een verwijzing gedaan naar mijn website, dat was alles. maar als je naam en website weet, kun je dat wel uit de tekst rechts in de hoek lezen, denk dat dat voldoende wasquote:Op maandag 22 december 2008 16:05 schreef qu63 het volgende:
En heb je eigenlijk nog wat moeten bewijzen ofzo? Dat die foto's echt van jou zijn?
Das waarquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb een verwijzing gedaan naar mijn website, dat was alles. maar als je naam en website weet, kun je dat wel uit de tekst rechts in de hoek lezen, denk dat dat voldoende was
Ga je dat in alle slowchattopics even vragen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 17:17 schreef lisettebooy het volgende:
Is het leuk om een horloge te geven voor kerst aan je vriend?
Alleen als je zijn smaak heel goed kent.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:17 schreef lisettebooy het volgende:
Is het leuk om een horloge te geven voor kerst aan je vriend?
In your dreams.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)aal-schaatsweer.html
Elfstedentocht
Dank je.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ga je dat in alle slowchattopics even vragen?
Achtstedentocht kan gewoon met de trein trouwensquote:
Als je zo'n vraag stelt ken je je vriend niet goed. Sim-pel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank je.
Wat een kansloze vraag lisettebooy. Je had beter aan een zwerver op straat kunnen vragen wat je moeder vanavond voor jou gaat koken.
HOE MOETEN WIJ DAT NOU WETEN??
Ik word zooooo doooooodmoe van dit soort vragen.
Helemaal als je zo'n vraag stelt aan een stel wildvreemde internetgebruikers waar nauwelijks een zinnige poging tot antwood van te verwachten isquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je zo'n vraag stelt ken je je vriend niet goed. Sim-pel.
Neuken dan maar?
En wij kunnen alleen van advies zijn als ze pics van haarzelf erbij zet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuken is wel het goedkoopst natuurlijk. Maar ja. Moet je wel eerst even een topic openen om te vragen of hij dat wel leuk zal vinden.
Naaktpics wel te verstaan. Met geschoren poes.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wij kunnen alleen van advies zijn als ze pics van haarzelf erbij zet.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)aal-schaatsweer.html
Elfstedentocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Kerstpakket in duizend stukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaaf!
Mja, die vraag stelde ik me net ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef mcDavid het volgende:
Waarom krijg ik niet zulke gave kerstpakketten?
Massa's collega's waren er niet zo blij meequote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef mcDavid het volgende:
Waarom krijg ik niet zulke gave kerstpakketten?
Als ze er vanaf willen...quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Massa's collega's waren er niet zo blij meeMarktplaats staat er VOL mee. En dat terwijl dat ding in NL niet eens leverbaar is (en drie kraaien hoe DAT komt
![]()
)
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ze er vanaf willen... [ afbeelding ]
Omdat jouw bedrijf 't opgekocht heeft?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Massa's collega's waren er niet zo blij meeMarktplaats staat er VOL mee. En dat terwijl dat ding in Nederland niet eens leverbaar is (en drie kraaien hoe DAT komt
![]()
)
Daar heeft het ernstig de schijn vanquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat jouw bedrijf 't opgekocht heeft?
Wat weet jij nou weer?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
Ah OGD.
Die kalender was ook al zo gaaf
Oh daar kan ik gewoon ff langsfietsen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
Ah OGD.
Die kalender was ook al zo gaaf
Zwaai ff, zitten smakelijke dames aan de balie altijdquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh daar kan ik gewoon ff langsfietsen!
Dat is wel het meeste positievequote:Op dinsdag 23 december 2008 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwaai ff, zitten smakelijke dames aan de balie altijd
aan ons?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ga je dat in alle slowchattopics even vragen?
Nouja, heeft dat horloge toch seks opgeleverdquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ze ligt inmiddels uitgewoond te worden door dr vriend die hoopt dat ze het bonnetje nog heeft
Niets mis met goedmaaksexquote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 22:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, heeft dat horloge toch seks opgeleverd
Nou, bedankt voor de waarschuwingquote:Opgelet!!!
Serieuze waarschuwing
Stuur deze waarschuwing z.s.m. door aan al je familie, vrienden en contacten !!
Wees de komende dagen zeer alert op mailen met bijlage getiteld: 'Postcard From Hallmark', ongeacht van wie je deze ontvangt. Het bevat een virus dat een Postcard Image opent, dat de hele harde (C) schijf van je computer aantast. Dit virus kan ontvangen worden van iemand die jouw email adres in zijn / haar contactlijst heeft staan. Daarom is het absoluut noodzakelijk dat je deze mail naar al je contacten stuurt.
Het is beter deze mail 25 keer te ontvangen dan het virus te ontvangen en deze te activeren.
Als je een mail ontvangt genaamd Postcard, ook wanneer dit van een bekende komt, open het niet maar neem direct maatregelen. Dit is het meest schadelijke virus ooit, zo is door CNN bekend gemaakt. Dit virus is door Microsoft gekwalificeerd als het meest vernietigende virus ooit. Het virus is gisteren door McAfee ontdekt en er bestaat momenteel helaas nog geen reparatie mogelijkheid voor. Dit virus vernietigd de nulsector van je harde schijf, het deel waar de meest wezenlijke informatie wordt opgeslagen.
Stuur deze mail door naar iedereen die je kent. Wanneer je dat doet, kan wellicht grote schade aan vele computers worden voorkomen.
Alvast bedankt voor je medewerking.[/i]
Ja ja. En daarom heeft NOCH CNN, NOCH Microsoft, NOCH McAfee er iets van op z'n site staan. Maar natuurlijk. En probeer us duh herkansing van juh inburgurinxkurzus.quote:Dit is het meest schadelijke virus ooit, zo is door CNN bekend gemaakt. Dit virus is door Microsoft gekwalificeerd als het meest vernietigende virus ooit. Het virus is gisteren door McAfee ontdekt en er bestaat momenteel helaas nog geen reparatie mogelijkheid voor. Dit virus vernietigd de nulsector van je harde schijf,
Nou ja, niet aan jou natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef mcDavid het volgende:
Toch aardig dat een ex die je al 3 jaar niet gezien hebt nog eens aan je denkt toch
Die had een Regiomanager (leidinggevende over 11 winkels) naar het hele hoofdkantoor gestuurdquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor de waarschuwing
Thanks!quote:
quote:
Ohja, jij woont toch in Breda geloof ikquote:Op woensdag 24 december 2008 12:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Thanks!Nou, es ff naar het Glazen huis.
Dag lievvies.
Dat klopt als een spreekwoordelijke bus.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:15 schreef Sjowhan het volgende:
Ohja, jij woont toch in Breda geloof ik
Was het niet meer leuk dat je nu al terug bent?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat klopt als een spreekwoordelijke bus.
Was het nog leuk?quote:Op woensdag 24 december 2008 @ 12:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Thanks!Nou, es ff naar het Glazen huis.
Dag lievvies.
Avond, biertje, lang weekend voor de boegquote:
Actief weekendquote:Op woensdag 24 december 2008 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Avond, biertje, lang weekend voor de boeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:56 schreef qu63 het volgende:
Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo maar naar mijn nest. Nog steeds gaarheid![]()
Trustequote:Op woensdag 24 december 2008 22:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo maar naar mijn nest. Nog steeds gaarheid
Ja hoor. Elke dag wel even gegluurd. Coen Swijnenberg isquote:Op woensdag 24 december 2008 18:07 schreef mcDavid het volgende:
Was het nog leuk?
Gelukkig was sunchaser al weg
Ik ben niet in die drukte gaan staan hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 17:28 schreef qu63 het volgende:
Was het niet meer leuk dat je nu al terug bent?
Nu begint het echte feest daar toch pas?
Kan ook lekker zijnquote:Op donderdag 25 december 2008 10:54 schreef Pheno het volgende:
2 sneetjes donker meergranenbrood en een sandwichspread er op
en lekker eten!quote:
Wist niet dat er nog een andere SC bestond in GCquote:
Vanavond had ik struisvogel/krokodil/steenbokquote:Op donderdag 25 december 2008 21:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gourmet/Fondue/Steengrillen ftw!
Morgen weer, met schoonfamilie
Een ándere SC?quote:Op donderdag 25 december 2008 @ 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wist niet dat er nog een andere SC bestond in GC
na een kwartier had ik nog niet al het eten op..quote:Op donderdag 25 december 2008 22:13 schreef mcDavid het volgende:
Was ik de enige die het kerstdiner dit jaar na een kwartiertje al zat was?
Ohja, en struisvogelbiefstukquote:Op donderdag 25 december 2008 21:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vanavond had ik struisvogel/krokodil/steenbok
Eg ni. Had trekquote:Op donderdag 25 december 2008 22:13 schreef mcDavid het volgende:
Was ik de enige die het kerstdiner dit jaar na een kwartiertje al zat was?
Er zijn er nu 3:quote:
Er zijn er 3:quote:Op donderdag 25 december 2008 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zijn er nu 3:
RLS
KSC
En deze dus
Ik had een half uurtje te vroeg trek.quote:
kutsfeerquote:Op donderdag 25 december 2008 23:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik had een half uurtje te vroeg trek.
Zat dus al half vol. En had er sowieso geen zin in, zat al in zo'n kutsfeer...
schoolwerk en opruimenquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
iemand nog spannende plannen vandaag?
Bij de nachtapotheker?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
uitbrakken qua griep. Vanmiddag nog ff wat pillen halen
die is gewoon op 2e Kerstdag open?quote:
Netjes.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Zondagdienst: 16:00 - 20:00.
Succes!quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:10 schreef Sjowhan het volgende:
Zo maar even weer 'netjes' aankleden voor de kerst-part2. Naar Disney on Ice en daarna gourmetten met de schoonfamilie.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Yns
Overleven, ja hoorgrieperig en op 5 plaatsen gewond, maar echt doodgaan nog niet
Wie wat waarquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat kan nog lastig worden zo te zien
Ach soquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ynske is nogal stil de laatste uren
Weinig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
iemand nog spannende plannen vandaag?
Komt goed uit. De zon is alweer onder namelijkquote:
Wij eten vanavond ook weer lekker simpelquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:50 schreef Pheno het volgende:
Straks een quiche in elkaar zetten. En soep.
Al dat gediner, geen zin in
Welkom terug.quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het spul moet nog even ontdooienHet duurt nog ff
Vies hequote:Op vrijdag 26 december 2008 18:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik was even aangelengde opgewarmde soep van gisteren aant eten.
Even gamen, er is meer dan fok.quote:
Tof johquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
sinds eergister slaap ik er, alles is inmiddels over
Mooi!quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
sinds eergister slaap ik er, alles is inmiddels over
Netjesquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Bevalt uitstekenden de vloer in 1 dag gelegd
Das ook weer mooi meegenomen!quote:
Vaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:47 schreef mcDavid het volgende:
Het WTF-topic van vandaag:
Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |