Die gaat zo off denk ikquote:Op zondag 21 december 2008 14:39 schreef Longmen het volgende:
Sopcast 68868 doet het goed
Neen.quote:
Fixed.quote:Op zondag 21 december 2008 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
Is het al 1-0 voor Feyenoord?
Blijkbaar is Willie fit.quote:Op zondag 21 december 2008 14:42 schreef Blawh het volgende:
Helaas geen Qays trouwens.
Neuh man, 0-4quote:Op zondag 21 december 2008 14:43 schreef sjimz het volgende:
Typische 0-0 wedstrijd, dat zie je nu al.
gebrek aan kwaliteit voorin, middenin en achterin?quote:Op zondag 21 december 2008 14:43 schreef sjimz het volgende:
Typische 0-0 wedstrijd, dat zie je nu al.
quote:
Ik weet het ook niet. Ik zou geen problemen hebben met een gelijkspelletje, 1-1 ofzo.quote:Op zondag 21 december 2008 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel lastig hoor. Je wil aan de ene kant nog verder naar beneden zien gaan, maar psv compleet in de shit is misschien nog wel leuker.
Kunnen ze niet allebei verliezen?
Standsgewijs is dat niet gek hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schattig dat al die ajacieden voor Feyenoord zijn
quote:
neequote:Op zondag 21 december 2008 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schattig dat al die ajacieden voor Feyenoord zijn
Nee.quote:
PSV publiek is namelijk een 2e monster van Loch Ness.quote:Op zondag 21 december 2008 14:47 schreef denthemen het volgende:
Speelt Feyenoord thuis? Hoor alleen maar het Feyenoord publiek
Twente heeft ook een midweeks potje achter de rug.quote:Op zondag 21 december 2008 14:45 schreef Kingside het volgende:
Sjezus wat een fouten van Willem II. Ik denk dat we op een grote nederlaag worden getrakteerd..
Eredivisielive hoor je altijd alleen de uit-supporters.quote:Op zondag 21 december 2008 14:47 schreef denthemen het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV publiek is namelijk een 2e monster van Loch Ness.
Ander kunstgras he.quote:Op zondag 21 december 2008 14:48 schreef Damzkieee het volgende:
Zou prettig zijn als Heracles de bal vaker dan 2 keer naar elkaar kan overspelen zonder hem weer kwijt te raken.
De beste vriend heet al jaren Afellay. Het blijft lastigquote:
Affelay schrijvenquote:
http://www.justin.tv/widg(...)swf?channel=lotfitv4quote:
Haha doe je het zelf ook!!1!quote:
Valt mee, bovendien zijn de feyenoorders straks wel weer muisstilquote:Op zondag 21 december 2008 14:47 schreef denthemen het volgende:
Dankjequote:Op zondag 21 december 2008 14:50 schreef Rots het volgende:
[..]
http://www.justin.tv/widg(...)swf?channel=lotfitv4
Niet zo beste kwaliteit, maar loopt niet achter.
Elkaar quoten met eenquote:Op zondag 21 december 2008 14:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor de 28e keer dezelfde reactie maken op een typo van een speler.
Geblesseerd volgens mij.quote:Op zondag 21 december 2008 14:52 schreef leroytje het volgende:
Wats er met Timmer?
quote:Op zondag 21 december 2008 14:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Elkaar quoten met eensmiley op het eind
Meevallertje voor Feyenoord lijkt mequote:
Geblesseerd.quote:Op zondag 21 december 2008 14:52 schreef Cheiron het volgende:
Is Timmer geblesseerd? (begin gemist)
Wanneer maken ze het af?quote:Op zondag 21 december 2008 14:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Amrabat is echt kaal.
Mijn stream is beter maar loopt 2 min verder achterquote:Op zondag 21 december 2008 14:50 schreef Rots het volgende:
[..]
http://www.justin.tv/widg(...)swf?channel=lotfitv4
Niet zo beste kwaliteit, maar loopt niet achter.
Het zou me niets verbazen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft hij voor playboy Lazovic gedaan.
Die zei dat hij ze het liefste kaal heeft.
Geen idee. Er is geen stream voor die wedstrijdquote:
Saai is het niet, zeker niet. Zegt de commentator. Dus niet hatenquote:Op zondag 21 december 2008 14:53 schreef Voltreffer het volgende:
Saaie wedstrijd tot nu toe, wel een hoop gebrul...
Haha weetik, had ik ook gevonden, daarom zei ik loopt niet achter.quote:Op zondag 21 december 2008 14:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn stream is beter maar loopt 2 min verder achter
quote:Op zondag 21 december 2008 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
Is een bom ontploft ofzo in Enschede? Wat een belabberd kutveld
Aha?quote:Op zondag 21 december 2008 14:56 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha weetik, had ik ook gevonden, daarom zei ik loopt niet achter.
"Psv zoekt iets meer de winst, en Feyenoord is bepaald niet slecht".
quote:Op zondag 21 december 2008 14:56 schreef toma het volgende:
[..]
Geen idee. Er is geen stream voor die wedstrijd![]()
ik kijk nu maar psv - fey. ook een leuk alternatief voor een grijze zondag middag.
Als je het over grappen hebt die op het randje zijnquote:Op zondag 21 december 2008 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
Is een bom ontploft ofzo in Enschede? Wat een belabberd kutveld
Hoe komen ze aan 4 punten voor 1 wedstrijd dan?quote:
Ook al voorbij Vitesse?quote:
quote:
Ah, zo was hij niet bedoeldquote:Op zondag 21 december 2008 14:58 schreef toma het volgende:
[..]
Als je het over grappen hebt die op het randje zijn
Behalve scoren dusquote:
Ze kunnen niet zeggen dat het aan het veld ligtquote:Op zondag 21 december 2008 15:02 schreef Damzkieee het volgende:
AMATEURS!!! SJONGEJONGE
Nerd. Dat is voor Lucius. 1-0 mag onderhand wel vallenquote:Op zondag 21 december 2008 15:03 schreef leonnekes het volgende:
Nu al fluitconcerten van de PSV aanhang
Broodjes beenhamquote:Op zondag 21 december 2008 15:04 schreef toma het volgende:
Gebeurd er uberhaupt iets bij Twente - WII ?
Ander kunstgras.quote:Op zondag 21 december 2008 15:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ze kunnen niet zeggen dat het aan het veld ligt
Het duurt alleen allemaal zo achterlijk lang voor ze in de juiste posities staan bij een omschakeling.quote:Op zondag 21 december 2008 15:05 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord staat positioneel goed te spelen
Zeg je ook alleen maar omdat Ajax net met 0-6 heeft gewonnenquote:Op zondag 21 december 2008 15:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een armoede daar in Eindhoven.
Dus?quote:
Wanneer gaat hij met pensioen?quote:Op zondag 21 december 2008 15:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Nee Reitsma, dat was buitenspel schele hork.
Maar het had wel al 3-0 kunnen staan. Opzich is het overwicht niet zo groot, maar ze komen wel voor de goal met gevaarlijke ballen. Feyenoord (bijna) niet.quote:
De grootste kans was nog voor Feyenoord tot nu toe.quote:Op zondag 21 december 2008 15:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Maar het had wel al 3-0 kunnen staan. Opzich is het overwicht niet zo groot, maar ze komen wel voor de goal met gevaarlijke ballen. Feyenoord (bijna) niet.
PSV had al makkelijk voor kunnen staan.quote:Op zondag 21 december 2008 15:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan verwacht je toch niet dat je zomaar even van Feyenoord wint als je zelf niet beter bent.
Inderdaad duwen .. tele2 gasten word je gek vanquote:Op zondag 21 december 2008 15:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Nee Reitsma, dat was buitenspel schele hork.
Dat rollertje van Makaay? Die had er wel ingemogen ja.quote:Op zondag 21 december 2008 15:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
De grootste kans was nog voor Feyenoord tot nu toe.
Dat is toch al maanden daar?quote:Op zondag 21 december 2008 15:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat Ajax net met 0-6 heeft gewonnen
Ik ben het er niet mee eensquote:Op zondag 21 december 2008 15:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
PSV had al makkelijk voor kunnen staan.
quote:Op zondag 21 december 2008 15:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad duwen .. tele2 gasten word je gek van
Dat kan. Feit is dat Bakkal en Afellay gewoon hadden moeten scoren.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 15:12 schreef toma het volgende:
psv is een heel klein beetje beter. Maar het is allemaal heel matig.
Derijckquote:Op zondag 21 december 2008 15:13 schreef JeroenV het volgende:
Wie is die Feyenoorder met dat nummer 53 ofzo?
Nope. Rechts stond iemand te slapen.quote:Op zondag 21 december 2008 15:13 schreef Chadi het volgende:
Bruins is niet meer de man van vorig seizoen...
Makaay stond ie niet buitenspel ???
Huh, was Bruins vorig seizoen een uitblinker danquote:Op zondag 21 december 2008 15:13 schreef Chadi het volgende:
Bruins is niet meer de man van vorig seizoen...
Makaay stond ie niet buitenspel ???
Hoezo had het al 3-0 kunnen staan? Zeg dan gewoon dat PSV 3 kansen heeft gehad en Feyenoord 0.quote:Op zondag 21 december 2008 15:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Maar het had wel al 3-0 kunnen staan. Opzich is het overwicht niet zo groot, maar ze komen wel voor de goal met gevaarlijke ballen. Feyenoord (bijna) niet.
Hij was een stuk beter dan wat ienu laat zien.quote:Op zondag 21 december 2008 15:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huh, was Bruins vorig seizoen een uitblinker dan?
Tijd dat ze daar ook klappers krijgenquote:Op zondag 21 december 2008 15:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
echt om te schamen de sfeer in Eindhoven
precies Roterdam! En niet anerson!quote:Op zondag 21 december 2008 15:14 schreef Houniet het volgende:
Hoor dat publiek uit Roterdam!!!!!
Nou, Makaay en Fer hebben ook al kansen gehad anders hoor. Dan had het 3-2 kunnen staan.quote:Op zondag 21 december 2008 15:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo had het al 3-0 kunnen staan? Zeg dan gewoon dat PSV 3 kansen heeft gehad en Feyenoord 0.
Zo stom om altijd elke kans als een doelpunt te tellen.
Ach je snapt toch wat ik bedoelquote:Op zondag 21 december 2008 15:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo had het al 3-0 kunnen staan? Zeg dan gewoon dat PSV 3 kansen heeft gehad en Feyenoord 0.
Zo stom om altijd elke kans als een doelpunt te tellen.
dit is de eindhoven-stijllllllllllquote:Op zondag 21 december 2008 15:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
echt om te schamen de sfeer in Eindhoven
quote:
Vorige topic nog gepostquote:
Een kater.quote:Op zondag 21 december 2008 15:18 schreef dronkeykong het volgende:
Wat heeft Timmer eigenlijk?
Was het niet in de skihut?quote:Op zondag 21 december 2008 15:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nog een kater van dat rondje in de piano bar
Nummer 4 tegen 12 wat verwacht je dan?quote:
Ik heb saaiere 0-0's gezien. Eerste half uur was het best vermakelijk vond ik.quote:Op zondag 21 december 2008 15:20 schreef Ludacriss het volgende:
`Wat een saaie wedstrijd weer.
quote:Op zondag 21 december 2008 15:22 schreef sjimz het volgende:
Wel goede geluidsdimmers aangesloten op het vak van PSV.
Idd. "Oh wat is het saai." Maar ondertussen wel blijven kijken. Dat snap ik dan weer niet.quote:Op zondag 21 december 2008 15:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zelfs de pogingen tot trollen zijn matig m.b.t. PSV-Fey
ik las Del Pierrequote:Op zondag 21 december 2008 15:24 schreef dronkeykong het volgende:
Die pierre heeft eindelijk eens een tandarts bezocht
Voor wie ben je vandaag?quote:Op zondag 21 december 2008 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Het valt nog wel mee vandaag, ze strijden er voor![]()
Toch zal PSV wel winnen
Ik denk dat het bij het trimpakket inzat: wassen, knippen en tandsteen verwijderen:quote:Op zondag 21 december 2008 15:24 schreef dronkeykong het volgende:
Die pierre heeft eindelijk eens een tandarts bezocht
Overloper!quote:
Klote kunstgras.quote:Op zondag 21 december 2008 15:26 schreef Blawh het volgende:
Schulmeister en Dost erin. Lange ballen, pressie en strijd graag. Voetballen lukt vandaag toch niets.
zie je verschil in kwaliteit?quote:Op zondag 21 december 2008 15:34 schreef Paaskonijn het volgende:
gvd die stream heeft opeens Volendam-Heracles
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |