weet jij waar ik zo'n achtergrond vandaan kan halen buiten last.fm om?quote:Op zondag 25 januari 2009 05:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, Coversutra.
Ook niet; het zijn mn vaakst gespeelde artiesten van de afgelopen 6 maanden, volgens Last.fm.
Hoe bedoel je buiten Last.fm om?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
weet jij waar ik zo'n achtergrond vandaan kan halen buiten last.fm om?
wat ik uit jouw verhaaltje begreep was dat je bij last fm die achtergrond kan downlaoden?quote:
Jarenlange ervaring op het wereldwijde net.quote:
Dat mapje, star trekquote:Op zondag 25 januari 2009 17:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring op het wereldwijde net.
[ afbeelding ]
heb je die iTunes setup nou nog niet uitgevoerd?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
origineel?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zei ik niet. Het zijn mn vaakst gespeelde artiesten van de afgelopen 6 maanden, bijgehouden door Last.fm en achtergrond gemaakt met MasterGiraffe.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
wat ik uit jouw verhaaltje begreep was dat je bij last fm die achtergrond kan downlaoden?
kan ik ook zoiets maken op een andere site?
Klik.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
origineel?
en waarvandaan? misschien nog andere? die erop lijken ?
hoe open ik dat .wcz bestand?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Het zijn mn vaakst gespeelde artiesten van de afgelopen 6 maanden, bijgehouden door Last.fm en achtergrond gemaakt met MasterGiraffe.
[..]
Klik.
quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:37 schreef fyah het volgende:
[..]
heb je die iTunes setup nou nog niet uitgevoerd?
xD hihi maakt niet uit hihi xDquote:Op zondag 25 januari 2009 22:40 schreef Antony1989 het volgende:
Zal vast al vaak gevraagd zijnmaar wat zijn die dingen op je desktop, en hoe/waar download/installeer je die xD
xDquote:Op zondag 25 januari 2009 22:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
xD hihi maakt niet uit hihi xD
xD als je dit topic op één pagina bekijkt (knop ergens rechtsboven op FOK! zelf) en dan ctrl+F drukt, en xD dan zoekt op Rainmeter xD, krijg je antwoord op je xD vraag. xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |